Gezocht: Ervaringen met Benita Huurman / DWM Works4U

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
Victor2019

Gezocht: Ervaringen met Benita Huurman / DWM Works4U

Bericht door Victor2019 » 07-03-2019 22:20

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met Benita Huurman (Benita Huurman-Verhoeven) . Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Zij werkt onder de naam DWM Works4U (Voorheen Nice2Do) en werkt grotendeels in de omgeving Schiedam / Hoogvliet (Rotterdam) en omstreken en elders in het land. Dit gaat om iemand die structureel facturen niet betaald (die behoorlijk in de cijfers lopen!!). Deze persoon wordt in verband gebracht met één of meer faillissementen (Flexgroep / Nice2Do / DWM Works). Online zijn meerdere klachten (Trustpilot) van zelfstandigen (ZZP'er), bedrijven en klanten te vinden (die soms weer verwijderd worden omdat een social media account opgeheven wordt). Ook worden oud-medewerkers aangehaald als zijnde dat die er nog mee samen werken (wat na een check niet zo blijkt te zijn).

Er blijkt veel niet te kloppen, je wordt aan het lijntje gehouden en er blijken keer op keer smoezen uit het bekende 'smoezenboek' te komen. Ook worden afspraken herhaaldelijk niet nagekomen.

Deze dame is zich er van bewust dat ze mensen schade toebrengt door haar handelen. Toch blijkt dat zij zich daar kennelijk niets van aantrekt, tenminste, dat blijkt uit het handelen en niet nakomen van afspraken en de bereidheid om vlot te betalen. Graag kom ik in contact met mensen die ervaring met haar hebben.

Plaats reactie