Doe GEEN zaken doen met de heren van 2dekanswitgoed amsterdam

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
NaomiiSjarmaineAnn

Doe GEEN zaken doen met de heren van 2dekanswitgoed amsterdam

Bericht door NaomiiSjarmaineAnn »

Ben een alleenstaande moeder en had dus niet veel te besteden maar wel een wasmachine nodig voor in mijn eerste woning. Ik vond op 2dekanswitgoed.nl een nette Samsung voor 70 euro. Ik belde op om mijn interesse te tonen en binnen 3min was ik met een snel verkooppraatje 30 euro verder maar dan wel een Bosch en gratis levering. Daar ging ik mee akkoord en was tevreden.. een dag later belt meneer me op om te vertellen dat ie een Miele heeft, nieuwer model, eigenlijk 150 maar voor mij bleef de prijs 100 euro. ( vroeg me al af waarom ik zoveel geluk had die dag maar bleef optimistisch.)
Volgende dag word mijn Miele gebracht, in eerste instantie zag hij er netjes uit.. tot ik de doorzichtige folie van de machine af haalde en de binnenkant bekeek.. het was alsof letterlijk alleen het wasmiddel bakje open is geschoven en er toen gewoon een hogedrukspuit op de buitenkant was gezet. Het rubber in de machine was te vies om beet te pakken en dan heb ik het niet eens over het gedeelte achter het wasmiddel bakje.. het zat vol met glibberige, pikzwarte schimmel...ben een uur bezig geweest met de schoonmaak.. maar dit is pas het begin jongens...

Na de schoonmaak wilde ik de stekker in het stopcontact doen maar die was helemaal verbogen..na voorzichtig terug buigen kreeg ik hem er eindelijk in.. toen ging ik een proef wasje draaien..het begon allemaal goed tot mijn machine een Error aangaf.. (rood lichtje) Ik ben niet heel technisch ingesteld dus ben even op internet gaan zoeken voor een oplossing, na alles nagelopen te hebben kwam ik er dus achter dat het water niet werd weggepompt en uiteindelijk heb ik met een teiltje de wasmachine leeg laten lopen... ondertussen was mijn vriend al even langs gekomen om te kijken.. (hij is monteur van beroep) en hij kwam er al gauw achter dat de pomp stuk was... na een zooitje geklooi en zwart water verder hebben we 2dekanswitgoed gebeld met de uitleg dat dus de pomp stuk was.. de man van 2de kans witgoed reageerde heel onverschillig en vertelde dat we moesten doen wat we al gedaan hadden..we legde dus uit dat dat al was gebeurd en dat er nu een monteur was die wist wat er stuk was en dus nu belde voor een oplossing..( jaar garantie)

De medewerker van 2dekanswitgoed vertelde toen dat de wasmachine lang koud had gestaan en op kamer temperatuur moest komen..nou je kan wel bedenken dat mijn vriend en ik zich totaal in de zeik genomen voelde want dat is serieus de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.. mijn vriend sprak de medewerker aan op het feit dat hij dat niet kan maken om dat soort onzin uit te kramen tegen je klanten...
Het is dus duidelijk dat de verkopers dus totaal geen verstand hebben van het product dat ze leveren. En dat vind ik opzichzelf al een kwalijke zaak.

Mijn vriend was door deze waarneming eigenlijk al klaar met dit bedrijf want hoe er gereageerd word is gewoon hondsbrutaal. Dus op zakelijk gebied zagen wij geen reden meer om zaken te doen met deze vreemde types..
Meneer kwam met de oplossing om ons zelf de wasmachine te laten brengen en dan konden we daar weer een nieuwe uitzoeken en meenemen. We hebben bedankt voor het aanbod en uitgelegd dat we liever gewoon ons geld terug wilde maar daar was meneer het niet mee eens en bleef volhouden dat we een nieuwe uit konden zoeken.

De volgende dag is mijn vriend langs gegaan om te bespreken wat er in het telefoon gesprek was voorgevallen en dat hij zijn geld kwam halen.. hij werd wederom niet serieus genomen er werd niet geluisterd naar wat hij te zeggen had, we zouden het geld niet terug krijgen, "laat je vriendin morgen maar bellen voor een vervangende wasmachine en dan maken we gelijk een afspraak." Aan de hand van hoe de hele situatie ging ben ik mijn intuïtie achterna gegaan en even rond gaan kijken op internet.. en daar ging een beerput open die ik nog niet eerder was tegen gekomen... ten eerste heb ik gevonden dat ik op juridisch gebied volledig in mijn recht sta binnen 14 dagen mijn aankoop te ontbinden en mijn geld terug te krijgen. Daarnaast heb ik tientallen reviews gevonden van soortgelijke en nog wel ergere en schofterigere situaties zoals die van mij op diverse sites zoals; trustpilot.com, klacht.nl en allebedrijveninamsterdam.nl,
Waaronder ook een oproep naar meerdere gedupeerde om aangifte te doen van oplichting en bedreiging.. die van mij is onderweg...

Na dat ik dit gevonden had was ik natuurlijk al helemaal niet meer van plan om ook nog iets van hun aan te nemen behalve mijn 100euro.
Dus besloot ik hem de volgende dag te bellen.
Ik wees meneer op mijn rechten van de ontbinding van 14 dagen en dat ik er dus voor koos geen zaken meer te willen doen en mijn 100 euro graag terug wilde, want failliet ga je niet van 100euro. ( daar was ie het ook wel mee eens. ZEI HIJ.) Hij zei dat ik tussen 17:00-18:00 terug moest bellen.. ik vertelde hem dat het klaar is met afwimpelen en dat mijn vriend die dag nog een keer langs zou komen om dat geld te halen.. als antwoord kreeg ik: "Oke bel maar tussen 17:00-18:00."
Het kwam weer duidelijk over dat er weer niet naar me geluisterd werd. Dus vertelde ik hem dat ie het met me vriend moest regelen zodat ik om 17:00 niet hoefde te bellen.. komt hij thuis zonder geld... dan bel ik jou tussen 17:00-18:00.

Voordat mijn vriend langs zou gaan belde hij hem nog even op om alsnog tot de conclusie te komen dat hij zij geld gewoon kwam halen... op dat moment begonnen de bedreigingen.. meneer zou anders wel effe op een ander plek met mijn vriend afspreken om het dan even te regelen.. mijn vriend is naar huis gekomen en heeft dat stukkende kreng alsnog in zijn auto getild en terug gebracht in de hoop dan wel geld te krijgen...

De discussie is daar uitgelopen op bedreigingen, geschreeuw in zijn gezicht en heftige agressie.. nou deinst mijn vriend daar niet zo gemakkelijk voor terug en is hij een goede prater.. waardoor hij zijn woede heeft kunnen bedwingen en rustig is vertrokken.. en toen kwam dat verhaal bij mij en ik ben helemaal geflipt... ik heb hem opgebeld en in eerste instantie nam ie zijn telefoon niet op die laffe hond..toen heb ik een mail gestuurd en verteld wat ik allemaal heb gevonden, dat ik me niet in de zeik laat nemen door een stelletje misbaksels als hun, dat ik aangifte ga doen en nog meer werk ervan ga maken dan alleen aangifte.. en toen kon hij me in ene bellen... " ik heb net je mail gelezen, stuur me je rekening nummer maar dan stuur ik je dat geld want ik ben helemaal klaar met jullie." En dat was het einde van mijn rustige beleefde Ik..ten eerste denk je dat ik dom ben ofzoo heb hem gezegd dat ie die 100 in een envelop kan doen en door me brieven bus kan gooien en dan ben ik helemaal klaar met hun.. heb hem echt serieus helemaal verrot gescholden....uiteindelijk heeft mijn vriend mijn telefoon gepakt en toen ging ie in ene poeslief doen..kom je 100 euro maar halen...dat vertrouwde ik natuurlijk voor geen meter dus heb mijn vriend naar de politie gestuurd..uiteindelijk ook geen moer aan gehad want die konden niets doen en ze raadde het af om alleen te gaan..ga je wel en het gaat mis, bel dan zo snel mogelijk 112... (hier heb ik verder ook niet eens woorden voor) Ik heb serieus elke review gelezen het is echt walgelijk om te lezen wat mensen allemaal meemaken met deze smerige figuren.. ik ga het hier niet bij laten zitten.. niet omdat dit om mijn ego gaat..en niet eens meer om die 100euro.. het feit dat meerdere mensen met goede bedoelingen worden opgelicht en als vuil worden behandeld vind ik kwalijk. Dat deze gasten gewoon ongestraft door kunnen gaan en er dus mee wegkomen is echt te triest voor woorden.

Bij deze adviseer ik aan alle gedupeerde hier ook werk van te maken zodat hier een einde aangemaakt kan worden.

Plaats reactie