DENNIS STAM (valse naam)

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
Webliekje66

DENNIS STAM (valse naam)

Bericht door Webliekje66 » 05-06-2019 20:12

Deze man reageerde via WhatsApp op een GEZOCHT advertentie van mij voor bepaald type sneakers. Hij zorgt ervoor dat zijn ophaaladres ver bij jou vandaan is (in mijn geval een adres in Kerkrade (Industriestraat 50F) dat hij gewoon van Funda had gehaald want pand stond leeg en te koop zag ik achteraf toen ik ging researchen), waardoor je al snel ingaat op zijn aanbod dat hij de producten wel op wil sturen tegen € 6,95 verzendkosten.
Ik wilde betalen via veilig oversteken bij Marktplaats maar hij stelde voor Paypal (veilig en aankoopbescherming) omdat hij niet op Marktplaats zat verder.
Ik kreeg een link van hem via de app, bleek achteraf een Paypal.ME account te zijn en dat wordt gezien als een privetransactie, dus niets aankoopbescherming.
Hij dringt aan op snelle betaling want dan gaat het product die avond nog op de post, zou de track en trace code aan mij sturen.
Dag er na om T&T code gevraagd (helaas, nu op mijn werk, vraag mijn vriendin die thuis is om het te doen). Geen reactie meer. Weer appen, maar nu was hij het T&T bonnetje kwijt maar verzekerde me nogmaals dat de schoenen de dag er na bij mij zouden zijn.
Nog een dag later realiseerde ik me dat ik naar de sneakers kan fluiten, hij had ze niet eens want ik zag later op Google dat hij gewoon een random foto van iemand anders van Google had gebruikt om mij te sturen om te laten zien dat hij de schoenen daadwerkelijk ook had.
Na 2 dagen reageert hij niet meer op de app, is ook niet meer online geweest dus zal wel prepaid nummer zijn dat niet meer actief is 06-84367107.
Hij gebruikt diverse namen en plaatsen dus GA NIET IN OP AANBIEDINGEN DIE JE VIA WHATS APP KRIJGT!!!!!

Plaats reactie