Barry weer actief

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
JIW511

Barry weer actief

Bericht door JIW511 » 12-05-2019 13:42

Helaas is Barry weer op het slechte pad en heeft mij op 11 mei voor € 120,- aan voetbalkaarten opgelicht. Hij is op deze site ook te vinden onder Barry uit Utrecht en Barry Sterk (Zoeken in het forum). Als je verder leest, vind je dat hij met naam en al bekend is en ook al is opgepakt geweest. [Ongefundeerde bewering weggehaald door Moderator] Zo ook bij mij. De bekende verhalen over ziekenhuizen, vriendinnen, kinderen, tot en met telefoons die in een kan water gevallen zijn en het niet meer doen. En je bent er zo een halve dag mee bezig. Wij zijn opgelicht, maar in ieder geval niet zo ziek als deze man, die zich er niet voor schaamt om kinderen te duperen en te kwetsen. Erg jammer dat dit niet op de oplichtingssite van de politie te vinden was, want daar heb ik gisteren nog op gekeken. Mocht Barry B. meelezen: ik zal me niet tot jouw niveau verlagen en de jongens van de sportschool daarom niet melden dat ze gelijk hadden. Als ik je kan vinden, kunnen zij dat immers ook. Mocht ik het geld terug ontvangen, dan was het natuurlijk alleen een misverstand. [Ongefundeerde bewering weggehaald door Moderator] en dan zal ik alle informatie die ik heb op zoveel mogelijk fora delen. Oh, wat schreef je ook al weer? Dat ik rekening moest houden met de wet op de privacy? Te grappig dit: een oplichter die mij wijst op de wet! [Ongefundeerde bewering weggehaald door Moderator]

Plaats reactie