B. Naji slotenmaker "slotenmakers 24 " .

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
MBaars

B. Naji slotenmaker "slotenmakers 24 " .

Bericht door MBaars »

Beste leden.

Ik ben zojuist lid geworden, omdat er een aantal dagen geleden iets is gebeurd mbt een slotenmaker.

Een aantal dagen geleden ( 1 Feb, dit jaar ), is mijn moeder, samen met haar nichtje boodschappen gaan doen. Bij terugkomst wilde ze de voordeur van haar huis van het slot halen, maar de sleutel brak af; ze kon er niet meer in. Haar telefoon lag binnen, omdat het maar een kort uitje was, en kon mij dus niet bereiken..

Haar nichtje wist via haar telefoon een slotenmaker op te zoeken via google. Binnen no-time was er inderdaad iemand die wilde helpen.

er moest een nieuw slot komen. Nou prima, zolang we het huis maar weer in kunnen, dacht mijn moeder nog. Haar gezondheid is niet 100%, dus dit soort tegenvallen heeft een grote impact. De impact werd nog groter toen we de rekening gepresenteerd kregen; totaal €705 euro!

Het slot ( oplegslot, van Cisa ) kost, afgaande op de rekening 260 euro. Dezelfde slot, bij de doe het zelver: 45 - 50 euro.

Volgens de beste man konden we dit bedrag van ruim 700 euro via de verzekering ( opstal verzekering ) voor 75% terug krijgen. Wat dus niet het geval is, en de verzekering liet ons weten dat het bedrag absurd hoog is. En dat we hier duidelijk gevallen waren voor oplichting, en met spijt niks voor ons konden betekenen

Toen ik later dit verhaal te horen kreeg, kreeg ik al bedenkingen bij het horen van "slotenmaker gezocht op google " , omdat ik stomtoevallig niet zo heel erg lang geleden het item hierover bij opgelicht heb terug zitten kijken, en dat het niet altijd pluis is.

Toen ik het factuur onder mijn ogen kreeg, zag ik al genoeg: Geen contactgegevens ( geen telefoonnummer, geen e-mail, geen website vermelding ).

Nu zit ik met een moeder die het er moeilijk mee heeft, plus, ze had wat centjes opzij gezet voor een nieuw speciaal matras, daar kan ze dus nu naar fluiten.

kwa gegevens kon ik alleen een naam, vermoedelijke KVK en bankrekening nummer achterhalen, helaas niet de volledige naam.. :

B. Naji
NL93 INGB 0798 0923 27
KVK nummer 76419908

Volgens wat speurwerk, schijnt deze man ( met basis op naam ) een 1 mans bedrijfje te hebben In Utrecht onder de naam slotenmaker Veerkracht ( wij wonen in Gelderland, dus een eideje uit de buurt ). Via KVK en google maps erachter gekomen dat dit "bedrijf " gewoon een woonhuis is.

Het geld krijgen we natuurlijk niet meer terug, en uiteindelijk zullen we er wel overheen komen. Maar ik vind het wel belangrijk om het hier ook even te melden ( en het lucht ook even op om dit even van me af te schrijven ).

Plaats reactie