A. Tunovic BUNQ betaallink

Hier kun je een oproep plaatsen als je in contact wilt komen met mensen die ervaring hebben met een bepaald persoon en/of een aan een specifiek persoon gerelateerde onderneming. Anderen kunnen via een persoonlijk bericht of per mail contact met je opnemen om details over de zaak uit te wisselen. Als je bent ingelogd, kun je met één druk op de knop aangeven dat je ook ervaring hebt met de betreffende persoon.

De titel van het bericht moet er zo uitzien: Gezocht: personen die ervaring hebben met ........ (uitsluitend naam) of ........ (uitsluitend naam)

De oproep moet er zo uitzien:

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........(uitsluitend naam). Je kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Berichten die niet volgens dit format zijn geplaatst en berichten ouder dan 6 maanden worden verwijderd.

Op alle forumberichten zijn de gedragsregels van toepassing.
JonWaarts

A. Tunovic BUNQ betaallink

Bericht door JonWaarts »

goedmorgen,
ook ik ben opgelicht op marktplaats.
cat s61 telefoon.
197 euro overgemaakt via NL40BUNQ2040838023.
dag erna met andere profielen gezocht naar zelfde advertenties.
vond de telefoon wederom en hij bood ook een ewok lego doos aan en een Makita schroefmachine deze keer.
en beet... zelfde methode: alleen ophalen, als je wilt langskomen reageerd hij niet.
ik ging eigenlijk overstag omdat het account meerdere jaren actief was op mp, de andere account van hem ook.
dus waarom worden deze niet gesloten door mp?
na contact te hebben gemaakt kreeg ik wel een adres en een tel nummer.(vals miss natuurlijk)

dit keer een betaalverzoek van: m.Oumeiza NL47BUNQ2043574752

adres:Hoogwei 82, 4464AM Goes.0687516942

melding mp gedaan, ook naar bunq en aangifte online gedaan.
advertenties zijn verwijderd.
het verbaasde mij hoe makkelijk je een bunq rekening kan aanvragen(maand gratis ter proef)
en daar zit het hem in, door die gratis proefmaand is het heel simpel om een online rekening te hebben.

mijn geld ben ik kwijt, hoop dat hij zn nek breekt met zijn nieuw gekochte sneakers...
echter wil ik mensen behouden voor dit soort praktijken.

ACCEPTEER GEEN BUNQ BETAAL LINKS!!!! mp moet hier ook voor waarschuwen!!

mvg,
Jon

Plaats reactie