LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Erfenis voor site?

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
willem123456

Erfenis voor site?

Bericht door willem123456 »

Enige tijd geleden hebben we op naam van de site een mailtje gekregen over een erfenis. Ik vermoed dat het hier ook om Nigeriaanse fraude gaat.
We zijn er niet op ingegaan omdat het niet echt leek doordat de afzender ons had getraceerd op onze achternaam, terwijl die niet in het e-mailadres vermeld zit, nog in het domein geregistreerd staat.
Bovendien was het Nederlandse mailtje slecht vertaalt :D
Hierbij de 2 mailtjes:
----- Original Message -----
From: "Gerald Walter" <[email protected]>
Sent: Thursday, September 02, 2010 4:24 AM
Subject: Goedendag

> DIT IS voor uw aandacht
>
> Wij wensen opnieuw mee te delen dat u zijn genoemd als een begunstigde
> de totale som van $ 11,300,000.00 (elf miljoen driehonderd
> duizend Amerikaanse dollars) in het codicil en het testament van
> de overledene. (naam nu ingehouden want dit is onze tweede brief aan u).
>
> Ik heb contact met u omdat u draagt de achternaam identiteit en
> Daarom kunnen presenteren u als begunstigde van de erfenis. Daarom ben ik
> tot
> de overtuiging dat je kunt deze middelen als u gekwalificeerd bent door uw
> naam identiteit te ontvangen.
>
> Om te controleren of deze middelen in escrow, bel dan het Automated Number
> van de Bank en volg de aanwijzingen:
>
> Bel: +1 (917) 472-1925
> Pass-code: 4262
> Account Number: 0221077410248
> Pin: 2388
>
> Alle juridische papers zullen worden verwerkt in uw aanvaarding. In uw
> aanvaarding van deze deal, ik verzoek u vriendelijk naar mij uw brief van
> aanvaarding, uw huidige telefoon-en faxnummers en een forwarding adres,
> zodat
> wij die nodig zijn documenten te archiveren bij ons hoog probate rechter
> divisie voor de vrijlating van deze som geld . terug naar me door de
> volgende
> contact e-mail adres: [email protected]
>
> Hoogachtend,
> Gerald Walter
----- Original Message -----
From: Robert Castleman
Sent: Saturday, August 28, 2010 12:48 AM
Subject: Good day,

Good day,

This message is directed to you for the purpose of a transaction that is worth US$48,300,000.This transaction is completely legitimate and all legal documents
will be provided which will cover you and the funds during the course of this transaction.
I am Eric Elliot by name and i am presently in the Italy precisely .If you are interested in this transaction,i will advise you
send me an email with the following details:[email protected]

The reason for these details to be released to me is to be sure i am not corresponding with the wrong person.Note that you are been contacted because of your family name and as such,i must be very sure someoneelse is not playing a fast one on either of us.
If you would like to discuss further about this transaction that is in your family name as an inheritance that you will benefit from,email me back only on this email address : [email protected]
Note: Do not respond to this email address you received this message from because my server has a problem to send mails and so,i send you with my relative's email.Endeavour to respond only to the email address stated above.
Your response will be highly appreciated at this point because this money has been delayed for too long and i would like to finalize the transaction as soon as possible so that i can go ahead with my other client's issues i have at stake.

Regards.
Eric Elliot.
+39 3880513358

Gesloten