Gratis Puppy's uit Engeland

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Plaats reactie
tonton

Gratis Puppy's uit Engeland

Bericht door tonton » 22-04-2014 22:10

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met ........[Elizaberth Mary

mijn vriend en ik zijn op zoek naar een puppy. Via via kwamen we op een advertentie van wat later bleek iemand uit Engeland. Elizaberth Mary.
Ze heeft 2 puppy's Labradoodles, en ze geeft ze gratis weg. Wij hoeven alleen maar voor het transport ( door een erkend dierentransportbedrijf) te betalen. Dat bedrag is € 280,-
Na wat doorvragen over papieren, hondepaspoort en quarantaine etc. verzekerde mevrouw mij ervan dat ales door haar geregeld zou worden. Ik hoefde alleen maar even mijn NAW-gegevens te geven. Ik dacht dat doe ik dus niet, want ik wist dat er iets niet klopte. Als ik dat nou wel had gedaan had ze mij waarschijnlijk te pakken want dan zou ik ermee ingestemd hebben.
Ik bood aan om dit weekend even naar UK te vliegen om de hondjes op te halen... ze sputterde tegen want ze heeft de hondjes gekregen van een inmiddels overleden oom (!?) puppy's van 12 weken....?!?!?!?!? en ze wil niet dat ze in de auto vervoerd worden. Toen zei ik dat ik met mijn prive-jet zou komen... maar op haar facebookpagina zag ik dat ze in Oklahoma in UK woont, nou die plaats bestaat dus niet. Ik vroeg haar naar haar adres en ze gaf mij een compleet ander adres. Maar als ik kwam dan mocht ik ze zien maar niet meenemen.....

Nou ja een heel verhaal er nog bij... volgens mij heb ik de hele chat met haar opgeslagen , dus als iemand is geinteresseerd... maar vooral voor andere mensen die misschien iets te goed van vertrouwen zijn.... DIT IS DUS OPLICHTING. als iemand haar facebookadres wil weten hoor ik het wel.

o ja ook nog grappig: ze stuurde mij in eerset instantie foto's van een labradorpup.. en toen ik dus verdervroeg omdat ik zei dat het geen Labradoodle was, verexcuseerde ze zich en zei ze : sorry sorry, ik stuurde per ongeluk de foto's van mijn eerste puppy....
op marktplaats staat te heel vaak met haar advertentie en ze heeft ze in alle soorten, maten en rassen....

wees gewaarschuwd. kunt contact met mij opnemen via een persoonlijk bericht.

Quark01

Re: Gratis Puppy's uit Engeland

Bericht door Quark01 » 20-09-2014 10:49

Als het te mooi is om waar te zijn is het niet waar en er is maar 1 sinterklaas en die bestaat niet :D

Moderator
Site Admin

Bericht door Moderator » 25-09-2014 16:16

In 2012 heeft Opgelicht?! hier in een uitzending aandacht aan besteed.

Bekijk hoe deze truc precies in zijn werk gaat:
http://www.opgelicht.nl/uitzending/2012/623/

Huize-de-Treek

Bericht door Huize-de-Treek » 25-09-2014 17:08

Opdat soort berichten nooit reageren.
Mij lijkt het ook wel leuk om een pup te hebben en op te voeden, maar ik zou ze nooit uit het buitenland halen waarbij ik bijvoorbeeld eerst geld over moet maken.
Alvorens ik zo'n diertje aanschaf wil ik het zien en de benodigde papieren zijn, dan pas ga ik over geld praten.

Geld overmaken zonder iets te ziebn is vanuit mijn standpunt gezien het stomste wat een mens kan doen.

freefight

Bericht door freefight » 25-09-2014 18:36

Wat dom om een hond uit engeland te nemen
of wat voor land ook
de asiels in nederland zitten vol honden
neem lekker een leuke hond daar uit

1Mike

Bericht door 1Mike » 26-09-2014 06:25

Heel even (totaal anoniem) vooruit betalen via b.v. WesternUnion.nl en alles komt goed....

Wie vandaag de dag NU nog in dergelijke "gratis" artikelen/diensten trapt, verdient niet beter dan opgelicht te worden!

Wat Freefight al helemaal terecht opmerkte!

De Nederlandse asiels zitten OVERVOL met puppy's en kittens (die als ze niet worden afgehaald, meestal -heimelijk- worden AFGEMAAKT!) en toch willen mensen uit het buitenland dieren hebben...

Waarom toch die buitenlandse "zielige" dieren importeren is de vraag?

GRATIS bestaat nooit!

Zelfs de zon gaat niet gratis op!

Kratje

Bericht door Kratje » 15-07-2019 23:04

Iemand ervaring met
elsa majala bianka heeft facebook
ivm puppys gratis

Deze persoon verschijnt vaker onder andere naam . Zag voorbeeld over iemand hondje uit engeland . Bijna zelfde verhaal. Pas op deze persoon is weer actief

Plaats reactie