LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto te koop voor zeer weinig geld op Marktplaats

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Plaats reactie
jorndevos

Auto te koop voor zeer weinig geld op Marktplaats

Bericht door jorndevos » 25-02-2011 16:10

Ook ik ben er bijna ingetuind! Er stond afgelopne maandag op marktplaats een Alfa Mito te koop voor €8600,- uit 2008, ook nog geen instapmodel maar een auto met alles erop en eraan. Ik heb interesse getoond want deze auto's (als ze er zijn) zie je niet voor minder dan €13.000 aangeboden, en dan zker niet deze uitvoering. Ik heb heen- en weer gemaild met ene "Ben" die zich in Noord-Ierland zou bevinden, de auto is nederlands maar staat zogenaamd in Ierland. Hij wil de auto naar mijn huisadres verschepen door een vervoermaatschappij en daar moest ik dan een bepaald geldbedrag voor overmaken.....

Gelukkig wees mijn collega mij op deze site, ik zag al vergelijkbare situaties voorbij komen. Dus trap er niet in, het is echt te mooi om waar te zijn!

Jorn de Vos, Middelburg 25-02-2011

vincent1985

Re: Auto te koop voor zeer weinig geld op Marktplaats

Bericht door vincent1985 » 23-01-2012 10:12

ik had dus ook een mooie auto gezien voor een bedrag wat zo laag was. Dat ik het al niet vertrouwde. Maar toch ff gekeken wat ik voorne reactie zou terug kijken.

Hallo,
Dank u voor uw interesse in het kopen van mijn auto. Het voertuig heeft geen krassen, geen mechanische problemen en nooit betrokken geweest bij ongevallen. De prijs is correct en omvat alle belastingen.
De auto heeft Duitse papieren en de TUV geldig tot 01/2013.
Vijf maanden geleden heb ik gepland om Tijdelijk te verplaatsen in Duitsland (dicht bij de grens met Nederland), maar mijn werk contract is voor de laatste maanden onderbroken en kwam ik weer thuis in Isle of Man, Verenigd Koninkrijk. Ik dacht dat mijn manager zal zijn beslissing, maar geen succes veranderen!
Hoe dan ook de auto is hier in Engeland en omdat niemand geïnteresseerd is om een ​​auto met Duitse documenten te kopen, denk ik om terug te verkopen aan Duitsland. Ik was van plan komt tot u met het voertuig of een of andere manier leveren de auto voor jou.
Ik gebruik een online programma om het vertalen van Nederlands schrijven, als je Engels spreekt, neem dan terug naar mij in het engels.
Dank u

het ging hier om een audi A3 http://www.speurders.nl/overzicht/audi- ... 08172.html

en had nog een andere audi gevonden op autotekoop.nl

Hallo,

Dit is Kostas Kallis uit Real Car Motors autodealer uit Verenigd Koninkrijk. Wij hebben momenteel de 2007 Audi A3 Sportback 1.9 Tdi Pro Line op voorraad in onze garage klaar voor de verkoop. De auto is in perfecte staat, nooit enige vorm van schade en was nauw gecontroleerd door onze monteurs die geen enkel probleem met de motor, de transmissie of elektrische onderdelen te vinden. De auto heeft geen financiering op, dus geen bankkrediet is die eraan verbonden zijn. De auto is momenteel geregistreerd in Nederland. We kunnen verkopen de auto overal in de Europese Unie, en we kunnen ook overal vervoeren in de EU. De huidige prijs van de auto is: 6000 euro.

Kunt u terecht op onze website op: www.realcarmotors.co.uk en u kunt de details en foto van de auto bekijken op: http://www.realcarmotors.co.uk/item.php ... a4y294w2d4
Laat me weten als je geïnteresseerd bent om meer informatie over deze auto te vinden, dus ik kan u meer informatie geven en ga verder met de verkoop.

dit is een nep site als je hun adres invult kom je op een andere site uit http://www.motordepot.co.uk/
Ltd. 4316950

dit zijn de auto's

http://www.autotekoop.nl/occasion/audi- ... 29/details
http://www.autotekoop.nl/occasion/audi- ... 56/details

dus niet alleen op marktplaats

MaartenHc

Bericht door MaartenHc » 11-02-2012 18:32

Wat kun je doen als je hier dus wel bent ingetrapt, en je al je geld dus eigenlijk kwijt bent? Politie zal er niet veel aan doen, ook in die landen niet natuurlijk. Kun je het op de een of andere manier terughalen?

Pennywise

Bericht door Pennywise » 12-02-2012 00:59

Nee

elisabethcb

Bericht door elisabethcb » 01-06-2012 00:27

Mijn partner zag ook een advertentie van een auto te koop voor een onwaarschijnlijk lage prijs.
Hij reageerde er op en kreeg het volgende antwoord:

Geachte Harry,

Wij zijn een bekende autodealer in het Verenigd Koninkrijk voor het instellen van de beste tevredenheid van onze klanten door het aanbieden auto's voor vele jaren. Ons bedrijf kan worden geverifieerd door naar de Companies House website en het invoeren van het bedrijf registratienummer: 04626678 of ga naar: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/ en het invoeren van onze BTW-nr: 793647675.
Wij verkopen deze auto van onze Britse garage. We kochten de auto van een Nederlandse verkoper, die naar Engeland verhuisde met zijn familie. Hij niet meer nodig de auto en kocht een dure Britse auto van onze garage. We kochten zijn oude auto erg goedkoop, en aangezien we hier niet verkopen in het Verenigd Koninkrijk (als gevolg van de linker-station) willen we om het te verkopen in Nederland. De auto bevindt zich in het Verenigd Koninkrijk, maar we kunnen vervoeren naar Nederland als u besluit om het te kopen. In het geval dat u een beslissing neemt niet houden van de auto (hoewel ik het betwijfel) zullen we het hebben teruggestuurd naar het Verenigd Koninkrijk, zonder extra kosten voor u. De totale prijs van de auto omvat de levering, BTW en alle handelingen kosten. Dus de totale kosten zou 8400 EUR zijn. Vergeet niet, is de auto is zorgvuldig gecontroleerd door onze monteurs en we hebben geen problemen mee. De auto is geregistreerd in Nederland en heeft geen financiën op en geen extra belastingen. (Geen financiën op). Geen heffing bij invoer toe te passen als zijn geregistreerd in Nederland. Wij geven een jaar garantie voor deze auto, verkrijgbaar in elke Bosch Car Service in Nederland.

Wij zijn een reële en ernstige auto-dealer, dus als je wilt de auto te kopen en hebben het totale bedrag dat beschikbaar is kunt u terecht op: http://www.eurocardealer.co.uk/item.php ... r3h2q3q3e2
en het formulier onderaan de pagina. Je moet je volledige gegevens (naam, adres, telefoonnummer) in te voeren. U kunt ook selecteren als u alleen een voorschot voor de auto te betalen en de rest compleet met financiën.
Als u ons uw gegevens kunnen we doorgaan met de factuur en het contract van verkoop.

PS: Dit is een goede deal voor ons, gezien de prijs zijn we erin geslaagd om van de eigenaar van de auto, dus we moet u dat de auto alleen beschikbaar zal zijn voor de komende paar dagen, weet dat want we hebben veel geïnteresseerde kopers.

In een volgende mail werd gevraagd of hij maar even 3550 euro wilde storten als aanbetaling zonder de auto gezien te hebben.
De auto zou dan binnen drie dagen in Nederland zijn en zou dan zijn eigendom worden.
Gelukkig hebben we regelmatig naar Opgelicht gekeken en we weten, dat als iets te mooi is om waar te zijn, het dan ook niet waar is!!
We zijn er gelukkig niet ingetuind!!

Met vr gr, Elisabeth de B.
Groningen

waleeed

Bericht door waleeed » 12-02-2016 08:01

Hoe dan ook de auto is hier in Engeland en omdat niemand geïnteresseerd is om een ​​auto met Duitse documenten te kopen, denk ik om terug te verkopen aan Duitsland. Ik was van plan komt tot u met het voertuig of een of andere manier leveren de auto voor jou.

Plaats reactie