LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.winit.nu.

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
ank

www.winit.nu.

Bericht door ank »

Wie heeft meegedaan of doet nog mee aan winit.nu.Telefoontje gehad van een
vriendelijke jongedame of we een maand mee wilden doen voor 24.95, dan vulden zij alle prijsvragen een maand lang in dan zouden wij wat winnen . Je kreeg de inloggegevens opgestuurd en kon altijd voor de 20ste opzeggen via
tel of mail. Leek leuk maar de site bestaat niet en blijkt het weer die club van
kinderparade ,kinderfun te zijn wie o wie is er ook ingestonken.

willem 38

Re: www.winit.nu.

Bericht door willem 38 »

heb vandaag via mijn bank de automatische incasso stopgezet.
Ik doe al 7 maanden mee.
Het is zeer stom van me om daar aan mee te doen.
Ben ook gebeld door een vriendelijke dame en betaal 24,95 euro per maand.
Het telnr is een bandje waar je niks mee kan,er staat op google nog wel een ip adres van winit.nu. het telnr wat daar op staat bestaat niet.
Het is in de buurt van Kampen.
Ze kunnen via andere rekeningnummers nog steeds geld van je rekening halen,dus het blijft oppassen.
Ben benieuwd hoe het jou vergaan is en hoe je het hebt weten stop te zetten.
vr groet Willem.

willem 38

Bericht door willem 38 »

Naar aanleiding van mijn dreigmailtje ,ben ik vandaag gebeld door Winit.nu en mijn automatische betalingen zijn stop gezet.
Ik heb verteld dat ik me opgelicht voelde ,waarna mij verteld werd dat ik niet alles moet geloven wat er op internet geschreven wordt.
Wel vreemd dat als je 7 maanden meedoet aan minimaal 500 prijsvragen,je nooit iets wint zelfs niet een boekenbon.
vr groet Willem.

diahna61

Bericht door diahna61 »