LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.winit.nu.

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
ank

www.winit.nu.

Bericht door ank »

Wie heeft meegedaan of doet nog mee aan winit.nu.Telefoontje gehad van een
vriendelijke jongedame of we een maand mee wilden doen voor 24.95, dan vulden zij alle prijsvragen een maand lang in dan zouden wij wat winnen . Je kreeg de inloggegevens opgestuurd en kon altijd voor de 20ste opzeggen via
tel of mail. Leek leuk maar de site bestaat niet en blijkt het weer die club van
kinderparade ,kinderfun te zijn wie o wie is er ook ingestonken.

willem 38

Re: www.winit.nu.

Bericht door willem 38 »

heb vandaag via mijn bank de automatische incasso stopgezet.
Ik doe al 7 maanden mee.
Het is zeer stom van me om daar aan mee te doen.
Ben ook gebeld door een vriendelijke dame en betaal 24,95 euro per maand.
Het telnr is een bandje waar je niks mee kan,er staat op google nog wel een ip adres van winit.nu. het telnr wat daar op staat bestaat niet.
Het is in de buurt van Kampen.
Ze kunnen via andere rekeningnummers nog steeds geld van je rekening halen,dus het blijft oppassen.
Ben benieuwd hoe het jou vergaan is en hoe je het hebt weten stop te zetten.
vr groet Willem.

willem 38

Bericht door willem 38 »

Naar aanleiding van mijn dreigmailtje ,ben ik vandaag gebeld door Winit.nu en mijn automatische betalingen zijn stop gezet.
Ik heb verteld dat ik me opgelicht voelde ,waarna mij verteld werd dat ik niet alles moet geloven wat er op internet geschreven wordt.
Wel vreemd dat als je 7 maanden meedoet aan minimaal 500 prijsvragen,je nooit iets wint zelfs niet een boekenbon.
vr groet Willem.

diahna61

Bericht door diahna61 »

Was fijn om te zien dat ik niet de enige was die ein trapte. Bekijk net mijn bank afschrift en nu voor de 11e keer 24.95 afgeschreven voor winit.nu. 11 maanden doe ik mee, volgens mij zetten ze elke keer een ander bandje op want nu zijn ze tot half twee niet bereikbaar. Het was allemaal zo mooi voorgeschoteld, Ben wel van ons alle vier de gelukkigste, heb een t-shirt gewonnen in al die tijd, maar ja totaal tot nu toe heeft die ene t-shirt me wel meer dan 270 euro gekost (beetje duur) . Ga nu naar de bank bellen om de betaling terug te vorderen, zal ze blijven proberen te bereiken telefonisch, want inderdaad e-mail doet het niet. Groetjes, Diana

Pennywise

Bericht door Pennywise »

ank schreef: Leek leuk maar de site bestaat niet .
Site bestaat wel
http://www.winit.nu/index.php?reload=1

Begrijp niet zo goed wat dit met Nigeriaanse fraude te maken heeft.
Als het oplichters zijn, zijn ze hardstikke hollands.

enthousiast

Bericht door enthousiast »

Ik voel me zo stom, ben er vandaag ook ingetrapt. Nu noemen ze zichzelf winningmate. Afspraak is dat zij 300 meest regionale prijsvragen voor me invullen en dat dit minimaal 2 prijzen gaat opleveren per maand. Kost 24,95 en je kunt voor de 20-ste per email opzeggen. Ik kan nu nog niet inloggen en niet opzeggen.
Hoe kan ik de eerste afschrijving tegenhouden? Ik krijg over 2 weken het welkomstpakket met papieren en inloggegevens van hun website.

andeltje1981

Bericht door andeltje1981 »

Ja hier nog één, helaas ben ik er in maart ingestonken. Ze beloofden me alle gegevens op te sturen maar die heb ik nooit gehad. Ook was het maar voor één keer en kon ik maandelijks opzeggen.

Nu hebben ze in maart 24,95 afgeschreven daarna niks meer van vernomen tot vorige maand,toen werd er wederom 24,95 afgeschreven en deze maand weer. Aangezien ik vorige maand niet gekeken heb koste me dit dus 2 x 24,95.

Een tip : Laat het rekening nummer van deze personen blokkeren door je dank. De mevrouw aan de telefoon zei dat het desbetreffende rekening nummer niets meer kan incasseren. De kans is zeer klein dat ze dit met een ander rekening nummer doen omdat ze niet gemachtigd zijn.

Ik hoop dat andere mensen eerst op internet kijken i.p.v. net als ik achteraf.

Bij ij heette de site winningmate.com

Gesloten