LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] paypal

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
Ebaytopper

paypal

Bericht door Ebaytopper »

Paypal is zo lek als een mandje. Ikben onlangs gedurende 5 maanden opgelicht door een bende nigerianen, die via mijn Paypal rekening mijn gehele digitale ID hebben gestolen en gehacked. Daarna waren ze zo slim, mijn koopgedrag precies zo voort te zetten, dat na vele mailtjes van mij aan Ebay en Paypal, en ook de Postbank het kwartje uiteindelijk in juli viel. Schade 18000,00 euro. Door mijn hoge koopvolume was het eerst natuurlijk alleen verdacht, misschien een misser, maar de volume`s verkeerd geleverde pakketten liep hoog op. Ik clamde deze pakketten terug via Paypal, waarne ik als de schuldige werd aangewezen en ``mijzelf verrijkte``. Gevolg, verbannen voor het leven van Paypal, en geen cent vergoeding. Nu heeft de postbank mij erg geholpen, ook politie heeft aangifte opgenomen, en Paypal heeft erkend, dat derden toegang hadden tot mijn rekening! Maar vergoeding, HO MAAR!!!!! De zaak word nog vervolgd door de Financial Ombudsman Service in London. paypal is de ergste oplichtersbende, welke weglopen voor hun verantwoording! Oook is er toevallig een brief met mijn vertrouwlijke gegevens op een luxemburgse site gekomen, die ik schreef naar de woordvoerder B. G. En nu de POSTBANK een deel van de schade vergoedde, laat PAYPAL weer verstek gaan. Dus weer schijnveiligheid, en ik zal publiceren tot ik erbij neerval, in de hoop, dat ze aan de schandpaal komen, of toegeven, dat accounts voor 20-40 euro to koop zijn op de hackersmarkt! zelfs dit ontkennen ze.

Ik hoop, dat ik samen met anderen, een claim kan voorbereiden en Paypal dwingen hun dictatoriaal gedrag op te geven en transparant te communiceren. En vooral hun VERANTWOORDELIJKHEID nemen, i.p.v. de zakken vullen.

Ebaytopper

lulu65

Re: paypal

Bericht door lulu65 »

Wat fijn dat ik dit nu lees...
Niet voor de omstandigheden maar dat ik dus niet gek ben.
Ik had in juli dit jaar 50 euro op mijn paypal rekening gestort.
Ik kocht iets op EBAY voor 5 euro.
In augustus keek ik op mijn account en zag dat er nog 2 euro op stond.
En allemaal betalingen aan mensen die ik niet ken.
Ook kon ik me niet herinneren dat ik na die oorbellen nog meer had gekocht.
Paypal gemaild en die zeiden dat ik toch echt gekocht had en betaald.
Ik heb heel mijn EBAY account afgestruind en kon na de oorbellen geen biedingen meer vinden op andere spullen.
Paypal doet alsof ik gek ben en ik begon er aan te twijfelen inmiddels.

Ik zet er nu ook geen geld meer op.
En die 2 euro staat er nog steeds op....
Nu gaat het bij mij op 43 euro dat ik kwijt ben.
Geen wereld bedrag.
Maar het zal fijn als ik dat terug zou kunnen krijgen.
Maar hoe doe ik dat?

Goswin72

Re: paypal

Bericht door Goswin72 »

Ik vraag me eigenlijk ook af waarom je als verkoper zijnde, kosten aan paypal betaald voor iedere transactie welke je ontvangt....

Een verzekering is het in ieder geval niet!

PAYPAL werkt fraude in de hand. zie ook: http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?f=32&t=4113

Groet,
Goswin

Gesloten