LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht van verkoop Ipod

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
wiljandeb

Opgelicht van verkoop Ipod

Bericht door wiljandeb »

Hallo, ik ben opgelicht door een koper van mij Ipod, het email contact was goed, en de man wilde de Ipod kopen. Zoals altijd eerst betalen en dan het pakket opsturen. De man woonde in Engeland en het geld moest dus ook vanuit engeland op mijn rekening gestort worden. Ik kreeg mailtjes van de engels bank Credit Europe Bank die tevens ook in nederland bestaat, dat het geld onderweg was. Ik heb dus het pakketje opgestuurd, maar heb dus geen geld ontvangen. De man kon Nederlands en engels schrijven. het pakket moest naar nigeria. ik met mijn goede bedoelingen denk er niet aan dat ik opgelicht kan worden, maar toen ik op opgelicht.nl keek gingen de alarmen in mijn hoofd aan. verkoop dus niet aan mensen uit nigeria.

speeds21

Re: Opgelicht van verkoop Ipod

Bericht door speeds21 »

dit heb ik ook meegemaakt...
ik wou mijn ipod verkopen, een engelse man die zou het geld overmaken en dan moest ik het naar zijn broer of neef in negeria opsturen.
hij wou het bijna overmaken, maar ik had me gegevens niet gegeven omdat ik het niet vertrouwde.

speeds21

gelukkig heb ik het niet gedaan..

Gesloten