LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door PETER MORSHOWER

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
volgende

opgelicht door PETER MORSHOWER

Bericht door volgende »

wij zijn ook opgelicht door PETER MORSHOWER hij had op marktplaats een caravan eiffeland 500tkm met voortent en hebben een mail gestuurd de man kwam uit huizen dat we de caravan wel wilden hebben en kregen deze mail terug http://img684.imageshack.us/g/95904224.jpg/
Deze caravan is in perfecte staat.
Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de caravan, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de caravan naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de caravan te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze caravan 3.000 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 3.100 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in English, because I don't speak dutch. My wife is helping me to write you this e-mail. She can speak dutch and she will leave the country tomorrow. She will go in the USA. later kregen we een mail met dat hij aan zijn broer moest vragen naar de naam van het vervoersbedrijf .want hij zei dat het een safe bedrijf was als wij het geld overmaakte naar GO -TRAN dan kwam het geld bij het vervoersbedrijf dat was veilig voor ons alle bij zei hij .we hebben op de site http:/www.Go-Trantk/safe-exchange.php. bekeken en zag er betrouwbaaruit je had 5 dagen de tijd om de caravan te controleren en als je de caravan goed was dan kreeg hij zijn geld en was de caravan niet goed kregen we het geld terug. we hebben het geld overgemaakt en kregen een mail terug .dat ze het geld ontvangen hadden en dat de caravan de volgende dag op de boot ging . maar 7 dagen later kregen we een mail van GO-TRAN dat er tijdens het vervoeren een kras op gekomen van 30 cm en dat de caravan terug ging naar de verkoper PETER MORSHOWER .en dat ons geld zo gauw mogelijk terug kregen ;maar naar 10 dagen nog geen geld terug en ben op internet gaan kijken en kwam bij opgelicht terecht en ben er nu achter dat we ons geld 3100 euro kwijt zijn dus wil ik iedereen waarschuwen voor dat je wat koopt met een verhaal dat het in het buitenland is trap er NIET in want je bent je geld kwijt zo als wij ga morgen aangifte doen en hoop dat er wat aan gedaan word mvg volgende

Pinees
Contacteer:

Re: opgelicht door PETER MORSHOWER

Bericht door Pinees »

erg late reactie, maar dit is echt verschrikkelijk, 3100 euro kwijt...

Nu zijn deze mensen (mag ik ze mensen noemen?) ook actief op Ebay, had er vanmorgen ook weer eentje aan de haak geslagen.

Gesloten