LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nogmaals nigerianse oplichters

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
vinc

nogmaals nigerianse oplichters

Bericht door vinc »

Hallo, ik had mijn dolby prologic op internet gezet en kreeg daar al redelijk snel een bod op, zie onderstaande tekst , let op trap er niet in want het zijn gewoon de zelfde laaie lichters als in 2006!!!

Dear Vinc,
I really appreciate your response to me.I will pay you 150euro and i have verified from TNT/T PG post to be 60euro for the shipping cost through Registered Airmail post to my son address who is schooling in Nigeria.I'm buying this item for my son as a Valentine gift for him..I'm presently in Mexico for official assignment so i will like to have your paypal account as to made the payment or bank to bank wire transfer for your payment of 210euro to be transfer into your account Immediately so you we ship the item after i made the payment into your account.i want you to ship the item to my son address in Nigeria.

Am waiting for your reply immediately because i want this item to be ship as soon has possible.You can also set your paypal account at www.paypal.com

Regards...

Am still waiting for your respond to me so i can made the payment as soon as possible because i want this item to be ship today.

Regards...

men noemt zich hier "Anika Robart"

Gesloten