LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nigiriaanse Fraude

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
tibbe

Nigiriaanse Fraude

Bericht door tibbe »

Graag wil ik dit even onder de aandacht brengen.
Onlangs zette ik mijn nokia 6020 op marktplaats
al snel had ik een bod van 40 euro, hierna werd
er al snel 150 op geboden. Ik heb hier op gereageerd.
Toen kreeg ik onderstaande mail terug.
Alleen vertrouwde ik dit voor geen meter.
Graag wil ik anderen hierook voor waarschuwen!!

mail adres: [email protected]

Hello ,
Thanks for the fast response,i am very interested in the item,i
should have picked it up in your house but I am presently out of the
country on an official assignment to United kingdom and it will take
some weeks before i come back to Netherland as i live in Utrecht this
item is for my son who is on a research programme in africa whose
birthday is around the corner so iwant the item as a surprise
package for him so I will be very if you could help me with the
shipping of the item tohim in which i will be responsible for the
cost.i will pay you 30 euros more for the shiping via AANGETEKEND
with the fastest delivery in the post office and do get back to me
with youe full name and bank details so that I can forward it to my
bank (HSBC BANK)for payment .
Here is the shipping address:
Name:MR Akintoyese Saheed
address :108,ondo road,p.m.b5556,
city: ile-ife
state: osun-state
country:Nigeria
postal code:234036
please get back to me as soon as possible so that i can make the
payment to you.
THANKS AND GOD BLESS YOU.
Eliz

Martien

Re: Nigiriaanse Fraude

Bericht door Martien »

Blij de een dode mus, ook ik vond dit heel vreemd, mij benieuwen of hij ook inderdaad telefonisch contact met ons opneemt!!!

Martine

Er staat trouwens een lijst op internet (even zoeken op zijn naam, het is dus zeker geen senator!!) http://www.musicalinstrumentsales.co.uk ... mails.html
waar zijn naam ook in voorkomt.

hieronder het emailcontact
-------------------------------------------------------------------------------------
Hello,
Thanks for your mail, that won"t be a problem i will
give you a call later , i will like you to get back to
me with the name you like to receive the cheque and
also your contact address so that they won"t be a
mistake while addressing the cheque to you .

I will be looking forward to hear from you soon
Regards
Wilfred.....

-- Martine <[email protected]> wrote:

> Mr. Wilfred,
>
> Yes by phone we talk better.

>
> Our phonenumber is +31 (0)000000000.

>
> Regards,

> Martine
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: wilfred moore [mailto:[email protected]]
>
> Verzonden: woensdag 9 augustus 2006 15:33
> Aan: XXX & XXXXXX
> Onderwerp: RE: POLAR 420 T
>
>
>
> Hi,
> Thanks for your quick response,the price is
> fairly ok by me but i will
> like to know if payment by cheque will be ok for the payment,if ok,you
> are to get back to me with the name that will appear on
> it alongside your
> contact address so that payment can be made to you
> asap.
>
> I will like to have your phone number so that we can
> talk more better.
> Regards,
> wilfred.....
>
> [email protected]> wrote:
>
> Mr. Wilfred,
>
> At first apologize for my bad English.
>
> The advert placement is for my sister (and her
> English is even worser), she
> lives in Amsterdam but the Polar is stored in our neighbourhood.
>
> She has only real pictures and no scanner to let
> them see you.
>
> Because of some family troubles the caravan hasn't
> been used the last 5
> years and the caravan is original and always stored
> covered.
>
> All papers are with the caravan.
>
> The price is ^ 700,--.
>
> Please let me know if you want to see the caravan
> than we can make an
> appointment.
>
> Sincerely yours,
>
> Martine

> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: wilfred moore [mailto:[email protected]]
>
> Verzonden: dinsdag 8 augustus 2006 1:27
> Aan: [email protected]
> Onderwerp: POLAR 420 T

> Hello,
>
> I just mail to confirm if the above named advert placement is
> still for sale as am really interested in buying it kindly get
> back to me with your
> last offer and also send to me its pictures so,that
> i can know if its really
> worth the amount you are selling it for me.
>
> I expect your urgent response
> Regard.
> wilfred
>

JanCees Neef

Bericht door JanCees Neef »

Hoi, ik ben jancees en wil ook even iets kwijt over fraude bij marktplaatsadvertenties. ik heb eeb laptop er op gezet (te koop) en kreeg bod-op-bod, ver boven de waarde van max 150 euro. Allemaal rwacties in het engels, met dezelfde inhoud: stuur laptop op en het geld wordt overgemaakt via moneytransferachtige oplossingen. Ik ben nog zo gek geweest om te antwoorden en te melden dat ik op die manier geen zasken doe. Alle biedingen waren van zulke ondefinieeerbare afzenders. Nooit meer van gehoord natuurlijk. In het begin twijfel je nog, maar na het lezen van een aantal reactie op dezesite weet ik wel beter. NOOIT op ingaan dus en zeker geen bankgegevens mailen! JanCees.

gea

Bericht door gea »

hallo
wie kan mij hier iets van zeggen

Hi there, I'm Sandra von Jones from Rotterdam but currently in UK now for a
special business meeting and i am intrested in the imediate purchase of this
item you have for sale. And as an offer price, i will be paying you €410,00 and
i will be making the payment right away with my bank account . So pls mail me
with : [email protected] so
that we can arange for payment as soon as possible.Thanks and waiting for your
reply
Mrs Sandra Von Jones.....

ik heb hier zelf geen goed gevoel bij
gea

nikki

Bericht door nikki »

Hoi Gea,

Zeker niet op ingaan!
Klinkt zeer verdacht.
Lijkt mij ook van die Nigeriaanse bendes.
Ze doen betalingen met ongedekte cheques en als het geld op jouw rekening staat dan dan denk je "ik stuur het artikel op" en een tijdje later vordert de bank het geld terug omdat het met een ongedekte cheque is gebeurt en ben je en je geld en je artikel kwijt.
Meestal bieden deze mensen ook een hoger bedrag dan de vraagprijs.
Zo gauw het te mooi is om waar te zijn NIET DOEN
Vaker zeggen ze ook dat ze in het buiteland zitten etc.

Groetjes Nikki

dushidiva

Bericht door dushidiva »

hoi,
ik heb ook een telefoon via marktplaats te koop staan.
en een paardagen geleden had ook iemand een bod gedaan die veel hoger was dan de vraagprijs.
ik blij natuurlijk.
ik kreeg deze mail; :?

hello, thanks for the mail,how much do you want to sell it for me
,but am out of
holland for exporting in south asia, am buying it for my son who is
on research in nigeria. so give me the cost of the postage by DHL
or Raangentekendrecommande.NL TPG post so that i can make the
payment transferinto your account by my bank, escrow payment
transfer.
give me your full name address, bank account for the payment.
here is the address that you are going to send the item to below:
name:teslim salami
p.o box 3648
address:mapo hill
city:ibadan
state:oyo state
country:nigeria

de tweede mail was :?

hello, thanks for the mail i will make the payment transfer in to your account as soon as possible. i need your phone number also...send it to me as soon as you can.
hope to read from you soon.
regards.

hij had mij vanmorgen gebeld en sprak heel vluchtig engels ik verstond er geen bal van.

toen kreeg ik deze mail :?

Dear XXXXXXXX, Mr Van Berg has sent you a Total sum of €93.90 with ESCROW BANK.And the money is deducted from her account and will be deposited into your nominated account as soon as you ship the item, and get back to us with the tracking number or scanned receipt given to you at the post office,as you do so, your money will transfer within the next 24-48 hours of shippment.THANKS FOR YOUR COOPERATION

Escrow.comEscrow.com

Dear , XXXXXXXXX

Escrow® hereby congratulate you and also want to inform you that the ® Money sent to you by Mr Van Berg has been Approved.
..........................................................

Auction Site: www.marktplaats.nl

-----------------------------------------------------------
Please verify that the following account information(as entered by the buyer) is correct .

NAME:XXXXXXXXXXXX
Iban Number :XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Bic Code: XXXXXXXXXXXXXXXX
Country:The Netherlands

----------------------------------------------------------------
Auction Item Amount includes shipping Cost of the auction item
€ 93.90

Service Fees:
00.00 EURO

TOTAL: €93.90

------------------------------------------------------------------------------
SHIPPING ADDRESS AS ENTERED BY THE BUYER

Name:Teslim Salami

p.o box 3648
Address:mapo hill
City:ibadan
State:oyo state
Country:nigeria.

=====================
Please read carefully
=====================
This money has been approved and will be sent out to the above account information provided by the buyer and you should expect it in 1-2 business days. You can now send the item to the buyer.
N.B
THIS DOES NOT DELAY YOUR PAYMENT ONCE YOUR PAYMENT IS BEEN APPROVED IT WILL BE SENT TO YOUR ACCOUNT, ONCE SHIPMENT VERIFICATION IS COMPLETED.
THE TRACKING NUMBER SHOULD BE SENT TO US WITHIN 48HRS, IF THE TRACKING NUMBER IS NOT SENT FOR VERIFICATION THE MONEY WILL NOT BE SENT INTO YOUR ACCOUNT .WE REQUEST YOU PROVIDE US WITH THE EVIDENCE OF SHIPMENT OR NUMBER ON THE PACKAGE SENT, FOR SHIPMENT VERIFICATION AND WE WANT YOU TO COMPLY WITH THIS INSURANCE POLICY SO AS TO SECURE BOTH THE BUYER AND THE SELLER FROM FRAUDULENT ACTS.

For any inquiry, please contact our customer service at [email protected] you must forward package number or an evidence of shipment to our Customer Representative Department to verify shipment within 24-48hrs of payments approval. For your payment to be sent to your account quickly.

Note: You must send the tracking number to us and not to the buyer. You will be informed to do so after shipment verification.

=======================
Appreciation :
=======================

Sincerely,
MR J. Guy

FOREIGN TRANSFER DEPT.

Escrow.comEscrow.com

Thank you for using ESCROW .We look forward to serving your online auction payment needs in the future.
*****************************************************************************************************
Copyright © 1999-2006 Escrow.com. All rights reserved.

nou ik heb een mail terug gestuurt dat ik eerst het geld op mijn rekening wil en dat ik dan de telefoon opstuur.
dit is volgens mij een oplichter of niet?
welke bank wilt eerst dat jij je spullen opstuurt en dat ze dan het geld pas naar jou rekening storten?

behappy1234

Bericht door behappy1234 »

Hallo allemaal

Bovenstaande Brieven en Mails
zijn gewone 419 e Fraudes
NOOIT op reageeren
google maar eens 419 fraude
wat daar naar boven komt

groetjes
Behappy1234

Lid van
www.contra-romance-scam.de

keemar3

Bericht door keemar3 »

Als iemand wil iets kopen van jou op Marktplaats en wil dit opgestuurd hebben naar Nigeria doe als ik gedaan heb. :lol: :lol:
Gewoon mailen dat bij toeval je zal volgende week in Nigeria op zakenreis zijn en dat je zal heel graag de goederen afleveren en ook het geld gelijk afrekenen. Je hoort nooit meer maar je heb zelf wel het laaste lach.

e.vanderbruggen

Bericht door e.vanderbruggen »

Dit klopt, is wel degelijk fraude alsook alle berichten in verband met zogezegde erfenissen van eender waar.
Heb er ook al meerdere ontvangen, en heb dit aan de federale politie doorgemaild.
Het liefst is dadelijk deze mail´s naar hen doorzenden.
mvg

pannekoek

Bericht door pannekoek »

Gisteren op Oprah hadden ze het er nog over en dat zoveel ook slimme mensen er in trappen. Nou ik gelukkig niet, maar omdat het gisteren nog op Oprah was en dus behoorlijk actueel wil ik het toch graag onder de aandacht brengen.
Het e-mailadres hanson mensah ([email protected]) stuurde mij de volgende e-mail:
FROM THE DESK OF
Hanson Mensah
BRANCH MANAGER
INTERNATIONAL COMMERCIAL BANK
KUMASI BRANCH GHANA.

My Dear,

My name is Hanson Mensah, I am the branch manager of, International Commercial Bank Kumasi branch, Ghana. I got your information during my search through the Internet, Am 46years of age and married with 3 lovely kids. It may interest you to know that I am a Man of peace and I don't want problem, but I do not know how you will feel about this,But I am telling you that this is real and you are not going to regret doing this transaction with me. I only hope that we can assist each other. But if you don't want this business offer kindly forget it and I will not contact you again.

I have packaged a financial transaction that will benefit both of us, as the regional manager of the International Commercial Bank; it is my duty to send in a financial report to my head office in the capital city (Accra-Ghana) at the end of each year. On the course of the last year 2008 end of last year report, I discovered that my branch in which I am the manager made three million seven hundred and fifty thousand dollar [3, 750.000.00] which my head office is not aware of and will never be . I have since place this fund on what we call SUSPENSE ACCOUNT without any beneficiary.

As an official of the bank I can not be directly connected to this fund, so this informed my contacting you, for us to work, so that you can assist and receive this fund into your bank account so we can SHARE. Mean While you will have 35% of the total fund, Note there are practically no risk involved, it will be bank to bank transfer, all I need from you is to stand claim as the original depositor of this fund who made the deposit with our branch so that my Head office can order the transfer to your designated bank account.

If you accept this offer to work with me, I will appreciate it very much as soon as I receive your response I will give you details on how we can achieve this successfully. Please contact me with my private email address:[email protected].

Best Regards,
Hanson Mensah.

ellis

Bericht door ellis »

Hallo Allemaal,

Gisteren ben ik voor de tweede benaderd voor de verkoop van een mobiele telefoon, de eerste x dacht ik nog wouw dit is te mooi om waar te zijn mijn toestel stond voor € 200,00 te koop en die vrouw wou er € 270,00 voor geven als ik het toestel op wou sturen. Zie 1e mail

How are you doing today ? I'm interested in buying this item so what is the present condition and the exact price you want for it ?

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: mrsjayadams_01
E-mailadres: [email protected]

Ik gaf aan er € 200,00 voor te willen hebben.. haar reactie was;
Thanks so much for the quick response,Firstly i want you to understand that i'm from Paris in France and I'm buying this item for my grandson who is on vacation with his mum who works for the France embassy in west africa as a birthday gift, I have searched on the internet myself to know the shipping cost and its around 40.00Euro through (TPG REGISTER EXPRESS MAIL ) ,so i'm offering you a sum of 270..00 Euro including shipping cost for this item and will be sending you the money in a very fast and secured way which I've been using for the past 2 years, which is either via bank transfer for auction payment or paypal..So if this is okay by you,get back to me with either your paypal account details such as :

Name :
Paypal account email address:
Address and phone number :

Or your bank account details such as :
Name :
Bank name :
Bank account number:
Bic code :
Iban:

Once i have either your paypal account details or bank account details payment will be made ASAP
Thanks and God bless.

Ik bedankte haar en gaf de bovenstaande gegevens door. (stom he maarja)

Toen kreeg ik dit mailtje terug, ik vermoedde al wel dat het niet klopte maar was even benieuwd hoe het verder zou lopen.

It's good to have the details. I will be going to my bank right away to transfer a sum of € 270.00 Euro into your bank account (Through my bank auction payment system (Citibank Transfer for auction payment),so pack the item properly , write my grandsons name and address on it.And as soon as you get the payment confirmation from my bank take it to the post office and send it through TPG REGISTER EXPRESS MAIL .
However bellow is my grandson address where you are to send it :
NAME : OLATUNDE LAWAL
ADDRESS : PLOT 28 UNIVERSITY OF ABUJA ROAD,
CITY : GWAGWALADA
STATE : FCT ABUJA
ZIPCODE : 23409
COUNTRY : NIGERIA
PHONE NUMBER : +2348033994596....Kindly do include the phone number for security reason.
Hope you understand and hope to read back from you soonest.
Regards,
Mrs Janet Adams

Niet veel later ontving ik een aantal mails van de Citybank waarin vermeld stond dat zij geld had overgemaakt welke in de wacht werd gezet voor mij. Zie mail;

Dear E. Hendrikx,
Congratulations !!! .You have an Instant Bank Transfer for auction Payment of € 270.00 EUR from Janet Adams ([email protected]) via Citibank Auction Payment for your auction item (Samsung L310) . This payment has been successfully processed and has been Approved.Details of the transaction is provided bellow :

--------------------------------------------------------------------------------

Buyers Account Details

--------------------------------------------------------------------------------

Account Name: Janet Adams
Bank Name : Citibank
Bank Code : CB00931FR
Account Number : 37267268
Bank Location : PARIS,FRANCE

Sellers Account Details

Name: E. Hendrikx

Bank Name: Rabobank
Bank Account number: XXXXX
Bic code: RABONL2U
Iban: XXXXXX
Email Address: [email protected]

TRANSACTION DETAILS

Transaction ID : 9GW755953N953900L

Item Number Item Title Quantity Price Subtotal
N/A Samsung L310 1 EUR
€270,00
EUR
€270,00

Postage & Packing via TPG Express Mail 5-7 Days to 234XX:
(includes any seller packing fees) --
Postage Insurance (optional): EUR
€00.00

Total: EUR
€270,00

Note:This payment is for item :Samsung L310. And also the shipment must be made with TPG Express Mail 5-7 Days Delivery....Many Thanks

SHIPPING ADDRESS DETAILS

NAME : OLATUNDE LAWAL
ADDRESS : PLOT 28 UNIVERSITY OF ABUJA ROAD,
PHONE NUMBER : +2348033994596

Address Status: Confirmed

En zo ging het nog even door, uiteindelijk heb ik dr gemaild en gezegd dat ze een oplichter was en dat ze bij mij door de mand gevallen was.

Degene die het hele email verhaal wilt lezen, laat t maar weten.

ellis

Bericht door ellis »

Vanmorgen vond ik dit mailtje in mijn inbox. (er staat inmiddels namelijk weer een nieuwe gsm te koop op markplaats)

Hello,
How you doing today and how is everything with you there, i hope it nice.... well my name is Lovelin Brown, i am from Germany, i saw this phone and i will like to buy it, first and foremost.... i am a business man involve in buying and selling of raw minerals, and in the search of my work.... West africa was my last visit, but while i want to be coming back here i think i should buy something as a gift for my lawyer's son as appreciation, and thats why i will like to know if this phone is working well and if yes i will like to know how much you want to sell it to me and i will like you to help me send it to my lawyer's son over there in west africa through TNT post office AANGETEKEND and i will give you 35 euro more for the shipping, i ought to ship the item to me here in germany or come for it but i am a a very busy kind of person i dont stay at home most of the time, thats why i ask you to help me send it to him there, and i will be paying you the money with citibank so here is the shipping address
name: Awosiyan Oyedele A
address: 40 mayowa street, eleyele
City: Ife
State: Osun
Country: Nigeria
Post COde:234036
Regards
Lovelin

Naam: lovelinbbr

Hierop heb ik het volgende mailtje terug gestuurd..

First of all what should people in afrika do with a phone?
The are poor and need medicines and food, not a phone.
Secondly, this is the third time i've heard and saw the same story.. Accidental!!!!
Thirdly, you're not a business man but a swindler, who likes to people swindle.
You're not the first one who's trying, but in our country we know how you people work
You need to shame on you bastard.
Find a real and honest job and leave innocent people alone..

En nu maar wachten of er nog een reactie komt hahaha :D

rene visser

Bericht door rene visser »

Thanks so much for the quick response,Firstly i want you to understand that i'm from Paris in France and I'm buying this item for my grandson who is on vacation with his mum who works for the France embassy in west africa as a birthday gift, I have searched on the internet myself to know the shipping cost and its around 50.00Euro through (TPG REGISTER EXPRESS MAIL ) ,so i'm offering you a sum of 150..00 Euro including shipping cost for this item and will be sending you the money in a very fast and secured way which I've been using for the past 2 years, which is either via bank transfer for auction payment .So if this is okay by you,get back to me with either your bank details .
Thanks..................

dit kreeg ik op een mail van een speletje die waarschijnlijk maar 5 euro waard is :P

over marktplaats !

Marcel_L

Bericht door Marcel_L »

ik heb de laptop van mijn zoon te koop gezet een spiderman laptop welteverstaan zo'n kinderspeelding, een van die oplichters wil er wel €30 voor betalen als ik hem naar nigeria wil sturen voor zijn daar studerende zoon ik weet niet wat zijn zoon studeerd maar het zal wel iets met rekenen zijn (want dat kunnen ze wel)

nou reken er maar niet op, ik stuur niks ook geen reactie

hello seller i just wanna know if this laptop is still up for sell and the total cost of it my name is colin from Belgium (French side), this laptop
pls i yes want to buy for my son who is studying there Africa and let me know the cost of this laptop and I give 38 euro for the shipping via registered post through TNT, kindly get back to me with your bank like your name, account number and the name of your bank will help transfer
money through Citibank or paypal in your account and start tomorrow please me too well
in Dutch and I want this deal to be completed in English,and I would like to see the image of it, I'll 30euro if you help me to
object to my son, here is my son'sshipping address,
Name.......Taiwo Adegboyega
Address..NO95 Igbore Ijeja
City......Abeokuta
State.....ogun state
Country.....Nigeria,
Best Regards,
colin

Naam: colin

Floor118

Bericht door Floor118 »

Oook ik heb het

Thanks for the mail..i want you to know that have make the payment and that money has been deducted from my account..hope you get the payment confirmation because i was also got one from them...you need to make the shipment of the item out and get back to my bank with the shipment details so they can verify it and process your money into your account..hope you have the bank email so just get back to them and send notification to me..after all this your money will be processed hope you understand me now..also i may loss my money and the item if you refuse to send the item out....also they bank do this to secure both of us because i was told in some years ago when money send directly t seller account some seller refuse to ship the item out and the bank is the one who is responsible for the lost in the olden days..so that why they change their method to protect us now...both seller and buyer..hope you truly understand me now...hope to read better mail back from you soon .and hope you can complete the shipment asap..
Regards
Mrs Kate Debo

--- On Thu, 8/20/09, floor de wekker <[email protected]> wrote:

From: floor de wekker <[email protected]>
Subject: RE: Payment Has Been Made: Sony PlayStation 2
To: [email protected]
Date: Thursday, August 20, 2009, 1:28 PM

When i get the money on my bank acount i send it with TNT,

Date: Thu, 20 Aug 2009 03:23:20 -0700
From: [email protected]
Subject: Payment Has Been Made: Sony PlayStation 2

I just want to inform you that i have made the payment of 200.00 Euro ,so check your email very well and your bulk folder to see if payment has been approved and the confirmation has been send to you because i just received a confirmation and also money has been deducted from my account, If you have received the confirmation email Kindly take got to the post office and ship the items out through TNT Post Priority MAIL 7-9days and get back to me with all the shipment details (tracking number).Hope you understand and hope to hear back from you soonest. And once again bellow is the shipping address for my grandson :

NAME : Kemi Adebanjo
ADDRESS : P.O BOX 12,
PHONE NUMBER : +2348033994596

Thanks and hope to read back from you soonest.

--- On Wed, 8/19/09, floor de wekker <[email protected]> wrote:

Subject: RE: Get Back To Me With Payment Details: Sony PlayStation 2
Date: Wednesday, August 19, 2009, 6:47 PM

Name: Floor de Wekker
Bank Name :***
Bank Account Number****
Telephone: ****

Date: Wed, 19 Aug 2009 10:29:59 -0700
From: [email protected]
Subject: Get Back To Me With Payment Details: Sony PlayStation 2

Thanks so much for the quick response,Firstly i want you to understand that i'm from Paris in France and I'm buying this item for my grandson who is on vacation with his mum who works for the France embassy in West Africa as a birthday gift also, I have searched on the internet myself to know the shipping cost and its around 50.00Euro through (TNT Post Priority MAIL 7-9days ) which mean you will be sending tru post office ,so i'm offering you a sum of 200.00 Euro including shipping cost for this item to West Africa TNT Post Priority MAIL 7-9days and will be sending you the money in a very fast and secured way which I've been using for the past 2 years, which is either via Bank Transfer for Auction Payment or Paypal.So if this is okay by you,get back to me with either your Paypal account details such as :Name :
Paypal account email address:
Address and phone number :Or your Bank Account details such as :
Name :
Bank Name :
Bank Account Number:
Bic Code :
Iban:
Once i have either your paypal account details or bank account details payment will be made ASAP
Thanks and God bless.
Mrs Kate Debo

--- On Tue, 8/18/09, floor de wekker <[email protected]> wrote:

Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Sony PlayStation 2
Date: Tuesday, August 18, 2009, 11:57 PM

The condition is good its work i hope to get 90 for it but you can do a good offer for it
Sorry for my bad english do you live in the Netherlands ?
Laatst gewijzigd door Floor118 op 14-01-2010 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten