LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nigerianen stelen nu je msn account

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
bliek

nigerianen stelen nu je msn account

Bericht door bliek »

mijn msn account is gisteren gejat , na klein onderzoekje bleek dat dit ip adres 82.128.25.133 nu mijn account opent en mails stuurt om om geld te vragen aan iedereen in mijn vriendenlijst frapant is wel dat ze het ondertekenen met mijn vrouw haar naam.
op die naam hebben ze ook een westernunion account gemaakt.
antwoord van westernunion: tja dat is dan jammer daar kunnen wij niets tegen doen.
beetje raar je moet je toch identificeren lijkt mij en aangezien de echte in nederland woont is dus het paspoort ook vals.
oom agent werkt ook al niet echt mee wat betreft de aangifte dus heb ik zijn werk maar gedaan zodat oom agent het niet zo zwaar heeft. dat is dan nederland en dan vind iedereen het hier nog gek dat nederland zo geliefd is bij oplichters , ik niet met zo een slappe politie inzet.
dit is de mail die men nu rond stuurt vanuit lagos nigeria, oja het zijn dezelfde mensen die al eens bij tros opgelicht in maart 2010 te zien waren.
ook zijjn ze weleens dominee thomas or meneer Koffy.

Afdrukken
DRINGEND HULP NODIG‏
Van: ron van gastel ([email protected])
Verzonden: dinsdag 23 november 2010 11:36:05
Aan:
Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen, We kwamen hier beneden naar Londen Engeland voor een korte vakantie en ik was beroofd onder schot afgelopen nacht, op het park van het hotel waar we lodged.all contant geld, creditcards en mobiele werden gestolen van me af, God zij dank hebben we ons leven en paspoort

Ik ben hier om de ambassade en de politie, maar ze zijn niet te helpen problemen op alle, vroegen ze ons om te wachten op drie weken, maar we kunnen niet wachten tot dan. Onze vlucht vertrekt in minder dan 2 uur vanaf nu en we hebben problemen met het afwikkelen van de hotelrekeningen.

Het hotel manager zal ons niet laten verlaten totdat wij regelen het hotel bills.you kan met hem spreken via dit nummer +447024058752 zijn naam is John Williams.
We zijn helemaal van slag op het moment

U kunt draad het geld aan mij door Westernunion alles wat je nodig hebt is naam op mijn paspoort en locatie hieronder.

Naam: Esther Zwart
Locatie - 161 Springfield Road Aberdeen, AB15 7AQ
Land en het Verenigd Koninkrijk.
Bedrag: 1.500 pond

Ik zal def restitutie uw geld zodra ik thuis ben.

veel lol zal men er niet van hebben want het account by westernunion heb ik met hun eigen gegevens geblokkeerd.

juliomariner

Re: nigerianen stelen nu je msn account

Bericht door juliomariner »

Men moet wel echt een ezel zijn om hier in te trappen. Zelfs een kind van 10 schrijft nog betere mail.

Hoe komen ze aan uw msn account , dat is natuurlijk de grote vraag.

Gesloten