LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nigeriaanse oplichter ??

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
isabeau

nigeriaanse oplichter ??

Bericht door isabeau »

hoi hoi,

ik vroeg me af of iemand ooit gehoord heeft van ene Mr Brit Mark , hij heeft mij via email benaderd en zegt dat hij geen oplichter e.d. is... maar wil toch de zekerheid..
vandaar dat ik een oproep doe aan iedereen die van hem gehoord heeft, met hem in aanraking is geweest en hoor ik graag jullie verhalen / meningen over deze persoon..

BVD

mar42

Re: nigeriaanse oplichter ??

Bericht door mar42 »

Neem maar gewoon van mij aan dat het om oplichting gaat.
Wat word je aangeboden als ik vragen mag??

LizIsVerbaasd

Bericht door LizIsVerbaasd »

JA!!!!!!!!!!

Is wel degelijk oplichting!!!!

Vorig jaar emailde een 22 jarige student mij, met het zielige verhaal dat zijn vader gestorven is en hem 9 miljoen had nagelaten. Hij moest vluchten met het geld uit het land, hij wilde graag dokter worden en moest dus met zijn geld onderdak hebben, omdat zijn boze ooms het op het geld hadden voorzien en de arme knul dus in levensgevaar verkeerde. Ik heb het niet gedaan.

Hij mailde nog een keer of wat, waar ik dus ook niet op reageerde. Plots, twee weken later, mailde mij nota bene ........jawel............ De prins van weet ik veel waar, die een lieve vrouw zocht om onder het juk van het hof vandaan te komen, omdat zijn vader was overleden....... Klinkt bekend he.....

Wat mensen al niet bedenken om je op te lichten.................

isabeau

Bericht door isabeau »

hij bood mij een lening aan tegen 3%
ben nog niet met hem in zee gegaan omdat ik eerst van mensen wil weten of ze hem kennen en / of ze al ervaring met die persoon hebben..

dus ik hoor graag van jullie..

isabeau

Bericht door isabeau »

nou onze mr brit mark is dus wel degelijk een oplichter...
mensen die met hem meewerken zijn solomon efosa, sule david , barr benson..
voor zover ik weet zijn dat ook oplichters en of verzonnen namen...

mensen ik ben door hem opgelicht...door zijn mooie praatjes laat jullie dat niet gebeuren..

mvg

mjanssens

Bericht door mjanssens »

mij werd ook een lening van 3 % aangeboden maar ik moest eerst een deel van het geld storten om zogezegde kosten te dekken. dom dat ik was , heb ik dit bedrag (zijnde 155 euro) betaald, daarna kwamen ze af met een smoesje dat het geld nog niet kon overgeschreven worden omdat ze nog een bijhorende taks moesten betalen en kwamen ze af met een belachelijk nep certificaat!! toen heb ik besloten hier niet meer aan mee te doen maar ik waarschuw iedereen voor deze oplichters.

het ging om queensloancompany !!

wees voorzichtig !!

mvg

Gesloten