LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mark Robinson/Mark Thompson heet nu 31/08/09 Patrick Taylor

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gerry04

Re: Mark Robinson/Mark Thompson heet nu 31/08/09 Patrick Taylor

Bericht door Gerry04 »

Hallo,
Ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar de verhalen van de camper komen zeer veel overeen met het verhaal van mij.

Mijn partner wil een Harley Davidson en ging dus op marktplaats op zoek en vond er een voor een mooi prijsje.

Hij kreeg dus dit emailtje terug.

Ik heb een paar foto's van de motor bijgedaan. Hier zijn de foto's
http://www.myvehicle.byethost12.com/Har ... ectraGlide
Deze motor is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de motor, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de motor naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de motor te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze motor 3.800 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 3.900 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in English, because I don't speak dutch. My wife is helping me to write you this e-mail. She can speak dutch and she will leave the country tomorrow. She will go in the USA
Best Regards,

De mail is van 29-11 2010

Zijn naam is William Bredford en op marktplaats was de contactpersoon Nancy te Purmerend.

Ik weet niet of hij nu is overgestapt op motoren.

Wilma van Stiphout

Bericht door Wilma van Stiphout »

Ja, hoor
Dat is dezelfde :twisted: oplichter. Hij handelde destijds inderdaad ook in motoren en auto's naast de caravans. Staan ook berichten over op deze site. Niet verder op ingaan en dank voor deze waarschuwing !!
Wilma van Stiphout

PimB

Bericht door PimB »

Beste lezer,

Ik ben student aan Hogeschool Inholland en zou in verband met een redactioneel onderzoek graag een interview met een of meerdere gedupeerde(n) afnemen. Het interview zal vervolgens, indien gewenst anoniem, op onze website worden geplaatst.

Mocht u interesse hebben en een student met zijn opdracht willen helpen dan hoor ik graag van u middels een privé bericht.

Met Vriendelijk groet,
Pim B

Gesloten