LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leningen Nigeria

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
blauwebeer

Leningen Nigeria

Bericht door blauwebeer »

Ze proberen het weer.
Ze bieden leningen aan op het internet en gebruiken de de naam van de bank City financial. GA er NIET op in.
Ondertekening gebeurd door:
Naam Mr. Kester Oboh
Tel: 00234 8133 731861 (nigeria landcode)
email: [email protected]
Vragen geld voor overboeking € 120,00
PAS op: geef geen geld en geef geen informatie door.
Groetjes

Ad 56

Re: Leningen Nigeria

Bericht door Ad 56 »

Hallo beste blauwebeer,

dat Negeria, daar zitten volgens mij de grootste oplichters van de gehele wereld.
Als er ergens maar het woord negeria vermeld staat, dan zal ik het ook negerianen, negeren dus.

Vorig jaar had ik een auto te koop, krijg een paar reacties, met de beloftes dat ik meer voor mijn auto zou krijgen, wel nu, dan beginnen de alarmbellen bij mij al te rinkelen, want dat is voor mij echt bedrog, trap ik niet in.
Dan Cote Ivoire, Ivoorkust, nog zo'n stelletje vieze oplichters, moet ik ook niets van hebben.
Trouwens, als ik nog maar denk dat het uit Afrika vandaan komt, job ik alles al direct de prullenbak in.
het is ongeloofelijk, dat sommige mensen daar nog intrappen.

Nee hoor, gewoon met een grote dosis argwaan deze idioten negeren.

Op straat, als ik van die zwart gekleurde figuren tegen kom, dan ben ik al op mijn hoede, en houd ze nauwlettend in de gaten, ik vertrouw er niet een meer van.

Als ze al iets zeggen, dan reageer ik er al niet op, als ze aan blijven houden, spreek ik ze in het Duits aan, kunnen ze vaak niet eens verstaan, dus zouten ze vanzelf weer op. De groeten met dat tuig.

Want je bent echt de sjaak.

met vriendelijke groet,

Ad

Gesloten