LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] harley te koop op mp wordt na betaling opgestuurd uit engela

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
freelive

harley te koop op mp wordt na betaling opgestuurd uit engela

Bericht door freelive »

let op trap er niet in zie onderstaand

----- Original Message -----
From: Michael Michael <[email protected]>
To: cees
Sent: Thursday, January 28, 2010 12:21 PM
Subject: Re: Harley Davidson FXE F1340

Dear Cees,

The shipping/payment will be made using Pol-Comp . Please carefully read all the steps below .
Read all the informations from : http://polcomp.ueuo.com/Shop&Ship.html .
It's 100% safe for me and you .

----------------------
Here is how we are going to do :

1. I will ship the motor with Pol-Comp .
2. Pol-Comp staff will carefully inspect the motor . They will contact you after the inspection ,and tell you all the necessary details about the motor state .
3. You will transfer the money to Pol-Comp agent. The money will stay in Pol-Comp custody.
4. You will receive motor and check/test etc.
5. You have 5 days to inspect/test the motor.
6. After you receive the motor and test you must contact Pol-Comp to tell them that everything it's alright , and they will give me the money .
If you find anything you don't like about the motor you have the option to refuse it within the 5 testing days. In this case you will be 100% refunded .

*Note: Pol-Comp will take care of the documents transfer and the registration of the motor, so we don't have to worry about this .

If you agree my price give me the name and address where to ship it.
Please hurry if you want to buy it because I have another customer who is interested in the motor.
PS: I have some problems with my phone. I will try to fix it tomorrow or I will buy another one

1 ik verzend de motor met Pol-Comp
2 die inspecteren de motor en nemen contact met u op om de uitkomst van de inspectie mee te delen...maw de staat van de motor
3 u maakt het geld over naar Pol-Comp tussenpersoon
4 u ontvangt de motor en inspecteert het zelf
5 u kunt 5 dagen rustig op uw gemak de motor uitproberen
6 indien alles naar wens is neemt u contact op met Pol-Comp en die zorgt dat ik mijn geld pas dan krijg. Indien na die 5 dagen alsnog blijkt datde motor toch niet bevalt kunt u 100% van uw geld terugkrijgen.

ps Pol-Comp zorgt voor alle papierwerk dus daar hebben we geen omkijken naar.
Indien u accoord bent ontvang ik graag uw NAW gegevens zodat de verscheping plaats kan vinden.

Regards,
Michael

2010/1/27 cees <[email protected]

Hallo michael

Ik live in rotterdam when i buy the motor i pick im up
I want to buy the motor for €3000,,- call me 06
when i came to get the motor

regards Cees
----- Original Message -----
From: Michael
To: c.oud
Sent: Wednesday, January 27, 2010 10:21 PM
Subject: Harley Davidson FXE F1340

Ik heb een paar foto's van de motor bijgedaan. Hier zijn de foto's
http://www.myvehicle.byethost12.com/Har ... onFXEF1340
Deze motor is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de motor, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de motor naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de motor te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze motor 3.200 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 3.300 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in English, because I don't speak dutch. My wife is helping me to write you this e-mail. She can speak dutch and she will leave the country tomorrow. She will go in the USA
Best Regards,

marcel38

Re: harley te koop op mp wordt na betaling opgestuurd uit engela

Bericht door marcel38 »

Hee cees,

Ik heb hetzelfde op dit moment met een ford ka.
Dezelfde naam alleen een ander e mail adres vertrouwde het al niet, heb de politie gebeld en het verhaal gedaan met het kenteken van de auto erbij en deze staat op iemand anders zijn naam.
Politie gaat er mee verder.

Marcel

Jandevakman

Bericht door Jandevakman »

let op dezelfde man staat nu op speurders.nl met een yamaha r1 voor 2600,-
ik kreeg precies dezelfde email:

Dear *****

Yes. The motor is in UK, but it has dutch registration.
The shipping/payment will be made using Pol-Comp . Please carefully read all the steps below .
Read all the informations from : http://polcomp.ueuo.com/Shop&Ship.html .
It's 100% safe for me and you .

----------------------
Here is how we are going to do :

1. I will ship the motor with Pol-Comp .
2. Pol-Comp staff will carefully inspect the motor . They will contact you after the inspection ,and tell you all the necessary details about the motor state .
3. You will transfer the money to Pol-Comp agent. The money will stay in Pol-Comp custody.
4. You will receive motor and check/test etc.
5. You have 5 days to inspect/test the motor.
6. After you receive the motor and test you must contact Pol-Comp to tell them that everything it's alright , and they will give me the money .
If you find anything you don't like about the motor you have the option to refuse it within the 5 testing days. In this case you will be 100% refunded .

*Note: Pol-Comp will take care of the documents transfer and the registration of the motor, so we don't have to worry about this .

If you agree my price give me the name and address where to ship it.
Please hurry if you want to buy it because I have another customer who is interested in the motor.

1 ik verzend de motor met Pol-Comp => http://polcomp.ueuo.com/Shop&Ship.html
2 die inspecteren de motor en nemen contact met u op om de uitkomst van de inspectie mee te delen...maw de staat van de motor
3 u maakt het geld over naar Pol-Comp tussenpersoon
4 u ontvangt de motor en inspecteert het zelf
5 u kunt 5 dagen rustig op uw gemak de motor uitproberen
6 indien alles naar wens is neemt u contact op met Pol-Comp en die zorgt dat ik mijn geld pas dan krijg. Indien na die 5 dagen alsnog blijkt datde motor toch niet bevalt kunt u 100% van uw geld terugkrijgen.

ps Pol-Comp zorgt voor alle papierwerk dus daar hebben we geen omkijken naar.
Indien u accoord bent ontvang ik graag uw NAW gegevens zodat de verscheping plaats kan vinden.

Regards,
Michael

ga hier niet op in

dekydeir

Bericht door dekydeir »

Hoi,

Wij hebben hetzelfde gehad met dezelfde persoon, dezelfde emailadres en hetzelfde verhaal erbij.
Het ging hier om een audi A2 ook voor een bedrag van 3000 euro.

Dus mensen kijk uit!!!!!
Wij waren er bijna ingetrapt. :oops:

karlas

Bericht door karlas »

Fam. Miler aan mij
details weergeven 3 feb.

Ik heb een paar foto's van de motor bijgedaan. Hier zijn de foto's
http://www.myvehicle.byethost12.com/HarleyDavidsonFLSTC
Deze motor is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de motor, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de motor naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de motor te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze motor 3.800 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 3.900 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
PS: Please reply me in English, because I don't speak dutch. My wife is helping me to write you this e-mail. She can speak dutch and she will leave the country tomorrow. She will go in the USA
Best Regards,

ja klinkt leuk een Harley heritage classic maar trap er niet in U bent gewaarschuwd

wmelis

Bericht door wmelis »

beste mensen

langs deze weg wil ik jullie ook laten weten dat die mensen ook in de caravanshandel zit, kijk maar

Ik heb een paar foto's van de caravan bijgedaan. Hier zijn de foto's
http://www.myvehicle.byethost12.com/Dethleffs450T
Deze caravan is in perfecte staat.
Ik ben in het Verenigd Koninkrijk met de caravan, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de caravan naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de caravan te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze caravan 3.400 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 3.500 euro.
Best Regards,

trap daar niet in wij hebben het hellaas wel gedaan

marcel38

Bericht door marcel38 »

Hee Meneer melis,

ik ben er niet in getrapt, heb wel aangifte gedaan bij de politie zou ik ook doen als ik jou was met de mededeling dat er meer aangiftes zijn van mensen die er niet zijn ingetrapt.
het is beroerd voor jou, maar nu is er wel een strafbaar feit gepleegd en kunnen ze wat doen.
bij ons kon dat niet omdat er nog geen strafbaar feit was gepleegd omdat wij geen geld hadden overgemaakt.
Ze zitten trouwens ook op speurders.
dus wees gewaarschuwd.

Gesloten