LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gelukkig er niet ingetrapt

Mail ontvangen van iemand die u erfenisgeld wil bieden? Hebt u een of andere loterij gewonnen? Dit is waarschijnlijk Nigeriaanse fraude.
Gesloten
jelle2

gelukkig er niet ingetrapt

Bericht door jelle2 »

,hoj mensen,
zoals iedereen vind het niet leuk om opgelicht te worden!.
Ik heb een playstation 2 op marktplaats staan,
Hij is duur om een reden en er zitten veel spellen bij,
Maar daar gaat het niet om.
Ik werd getipt door Stefan Oteheux ,
Deze man is ook een oplichter,
Hij wouw de ps2 kopen en wij kregen een mooie brief van de sogenaamde bank uit belgie.
Later vertelde deze Stefan Oteheux dat hij in nigeria woonde,ik vertroude deze man echt niet meer,hij zal ons €250,- geven +€50,- voor verzent kosten.
Hij wouw dat wij hem eerst opsturen en dan betalen,Natuurlijk ben ik niet gek en stuur hem niet op.Ik mailde de(zogenaamde) bank en ik zij in de mail dat hij eerst moest betalen.
Toen heeft hij en de bank niets meer terug gemaild.Dit speelde af 2 dagen voor de uitzending en de dag zelf,Dus blijkt dat deze Stefan Oteheux ook de zogenaamde bank was,vertrouw deze man niet,Het was ook nog opvallend dat hij 2x het zelfde mailtje stuurde op het zelfde tijdstip.Ik heb nixs meer met deze man beproken en ik heb in de mail naar de zogenaamde bank ook nog gezegt als hij niet eerst zouw betalen dat ik niet meer zouw reageren op zijn mails en niet eens meer bekijk!.
Let goed op nigerianse oplichters!!
Hij heeft denk ik ook in de gaten dat wij weten dat hij een oplichter is!!.

Gesloten