Www.trendlux.nl

Plaats reactie
Directincasso

Www.trendlux.nl

Bericht door Directincasso »

Trendlux is een oplichtersite die niets levert.
Er staan geen kvk of adresgegevens op de site.
Kooo hier dus niets

Edmo

Re: Www.trendlux.nl

Bericht door Edmo »

Het is een verkoper die aan dropshipping doet. Domeinnaam bestaat sinds 23-07-2020

"We hebben al meer dan 10.000 orders verzonden"

Trendlux
Klanten geven ons: 9.2 / 10

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (2,181 Reviews)

Website gevuld met leugens om vertrouwen te wekken.

MikeSmessaert

Bericht door MikeSmessaert »

Vandaar ik twee stuks bestel met elk 6 extra dweilen en er maar een krijg zonder die extra's. en dat voor 79 euro....duur betaald
Gewoon opgelicht waar ik bij stond. zoals ze hier zeggen

yakincali

Bericht door yakincali »

Het zijn oplichters die niet sturen wat je gekocht hebt.
Nooit zaken doen !!!

trogam

Bericht door trogam »

Koelkussen gekocht 1+1 gratis krijg er maar 1 en anders dan op de afbeelding je krijg een kussen waar je niet op kan liggen en je betaald 25 euro voor..
Oplichters zijn het

MargreetDeWit

Bericht door MargreetDeWit »

Verschrikkelijk hoe al deze mensen simpelweg webshops opzetten en niks leveren. Het verbaast me echt dat iedereen dit zo makkelijk kan doen en er mee weg komen.

Geen bedrijfsgegevens kunnen vinden op de website, wel de naam Lucas van Dijk (Trendlux) die de eigenaar van de domein naam trendlux.nl is..

Het lijkt mij weer zo'n gevalletje van get rich quick wat veel gepromoot word op internet door middel van dropshipping door die guru joshua https://reviewify.nl/cursus/dropship-ac ... hua-kaats/

Daarnaast vind ik net dit op zijn site:
Afbeelding

Als iemand iets voor 30 euro koopt en ze moeten 25 euro betalen voor een retour inclusief track en trace.. dan gooien mensen denk ik nog liever het product weg. Hij zegt ook iets over waardevermindering, dat als er schade of iets mis is met het retourpakket dat ze waardevermindering inzetten, nou daar kan hij vast ook wel iedereen mee naaien....

Ben zelf vorige week opgelicht door een zelfde soort webshop die een paar dagen na mijn betalen ineens offline ging... en ben er helemaal klaar mee.

biebo

Bericht door biebo »

Hier ook net opgelicht door Trendlux ..... Bestelling gedaan 2 grote hekken met kunstklimop, 50+ euro, na 40 dagen 2 minihekjes ontvangen, echte rommel, dat bijna uiteenvalt als je er naar kijkt :roll: :?

Eigen schuld dikke bult, ik heb wel wat rondgekeken ivm met TL, heb voor de bestelling mail gestuurd, kreeg direct een degelijk antwoordje. Waarschijn naief van me, maar ik ben geen "veelbesteller" via internet. ALS ik nog eens iets bestel, zal ik nog beter opletten, al zijn die oplichters waarschijnlijk slimmer dan ik

Ik heb die man, een mail gestuurd, om hem te bedanken voor de oplichterij, dat ie van mn 50 euro eens gaat eten, en er goed ziek van is, en dat hij verder met gerust geweten goed kan slapen :lol: :lol:

Antwoord zal ik wel niet krijgen, wat alles v trendlux is verdwenen, zal onder andere naam wel verdergaan zeker ?? Ik ken niet genoeg van die webstoestanden

Woubert

Bericht door Woubert »

Hallo,

Heb een brandstofpompje besteld via een advertentie op facebook, 1 bestellen en uiteindelijk 3 krijgen (1+2 gratis)
Besteld en betaald, uiteindelijk 1 gekregen. Geen code ingevuld, terwijl de advertentie in mijn ogen duidelijk was.

Nu al een week aan het mailen voor het retoursturen en geld terug krijgen.
Maar het product moet naar China, maar op kosten van de kopen.
Dus ik krijg mijn €29,90 terug, maar de verzendkosten zijn...... u raad het al, dat bedrag is ongeveer € 30,-

Nu ben ik niet de enige en ook niet de laatste, maar is er iemand die wel al zijn geld terug heeft gekregen?
Zijn er veel gedupeerden?
Kunnen we samen iets tegen deze webshop ondernemen?

Het gaat me uiteindelijk niet eens om het geld, wel om de manier waarop en hoe makkelijk we in Nederland iemand een poot kunnen uittrekken zonder dat er iets tegen gedaan kan worden. Wettelijke regels worden in de prullenbak gedaan, ze hebben eigen beleid.

Het betreft de website www.trendybox.nl, maar voorheen was deze (geloof ik) www.trendlux.nl

Zijn er mensen die samen met mij iets willen ondernemen?

Groet Woubert
Laatst gewijzigd door Woubert op 25-09-2020 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Marsja

Bericht door Marsja »

Domeinnaam trendlux.nl
Status inactief
Houder lucas van dijk, Trendlux
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Tucows.com Co. 96 Mowat Ave. ON M6K 3M1 Toronto Canada
Technische contactpersoon
[email protected]
DNSSEC nee
Domeinnaamservers
Registratiedatum 2020-07-23
Datum laatste wijziging 2020-09-07
Administratie door NL Domain Registry

phboon

Bericht door phboon »

Lucas van dijk maakt ook gebruik van website Luxenu inmiddels uit de lucht natuurlijk
oculair besteld 27,90 euro niks geleverd. op 13 augustus 2020 besteld.
wel nog een keer een mail met zijn naam naar een vraag van mij waar de spullen bleven.
gebruikte toen mailadres [email protected]
Weet niet wat we aan deze praktijken kunnen doen welke gegevens kun je als gedupeerde verzamelen. heeft gang naar politie zin.

Plaats reactie