www.diplomaverkoop.com SCAM oplichters [email protected]

Plaats reactie
Diplomaverkoop SCAM

www.diplomaverkoop.com SCAM oplichters [email protected]

Bericht door Diplomaverkoop SCAM »

Jullie hoeven mij niet te vertellen hoe dom het is om een diploma te kopen, daar ben ik zelf achtergekomen. Ik ben helaas genept door diplomaverkoop.com. ik ben niet de enige.. op de website waarschuwen zijn voor andere websites wat mij een veilig gevoel gaf. Dit doen zijn dus expres, mijn man heeft bij een site uit het rijtje besteld en wel iets gekregen.. Kijk dus aub uit mensen. Ondertussen heeft mijn collega achterhaald wie deze oplichtende vrouw is. Je zou het niet geloven maar het is dus een vrouw met 1 dochter..
Zij hebben dit e-mailadres gebruikt:
[email protected]

Alleen nu willen zij meer geld en dreigen ze mijn gegevens naar duo te sturen.. wat moet ik doen? Zelf langs gaan of betalen?? HELP

babsie18

Re: www.diplomaverkoop.com SCAM oplichters [email protected]

Bericht door babsie18 »

Ze kunnen je weinig maken, Converseren over zoiets is niet strafbaar.. Nep diploma fabriceren wel.

Cat_20

Re: www.diplomaverkoop.com SCAM oplichters [email protected]

Bericht door Cat_20 »

Hallo mijn naam is Cat,

Ik ben helaas net als u slachtoffer geworden door [email protected].
Ja achteraf kan je zeggen dom dat je erin bent getuind. Maar helaas het is gebeurd. Ik las dat uw man bij een andere site wel een diploma heeft gekregen. Ik ben erg benieuwd of hetgeen hij gekregen heeft voldeed aan de verwachting?

Ik zal u vertellen waarom ik dit vraagt: Ik ben al een tijd met pension maar werk nog voor mijn eigen bedrijf, ik werk voor een firma in Rusland. Deze firma stelt nieuwe richtlijnen op voor zijn contractor’s, 1 van deze richtlijnen is dat alle werknemers hun diploma’s moeten overleggen, ervaring alleen is niet voldoende meer. Nu heb ik geprobeerd via Duo een Kopie te bemachtigen van mijn Diploma behaald in 1983 aan de Hanzenhogeschool, echter deze is niet digitaal en ook niet meer in hun archief beschikbaar.
Na veel contact te hebben gehad met medewerkers van duo, heb ik het dus uiteindelijk op een andere manier geprobeerd.

Wat is uitgelopen op het contact met diplomaverkoop.com die dit e-mailadres gebruikt:
[email protected]

Dat het een oplichtende vrouw met een dochter betreft, vind ik heel erg en kan het nog maar moeilijk geloven.
Het is voor mij op een zeer nare ervaring uitgelopen, en daarbij vraag ik mij af of ik dit nog ooit kan vergeten. Voor u is dit voorval al wat langer geleden, hoe kijk u nu naar het geen toen is gebeurt ?

Mvg, Cat

Plaats reactie