Wie heeft ervaring met Alex Sherman van SolidInvest?

Plaats reactie
marcc

Wie heeft ervaring met Alex Sherman van SolidInvest?

Bericht door marcc »

Ik heb nav een twitter/facebook bericht een account gemaakt bij solidinvest een trading platform.
ik moest 250 euro overboeken om account actief te maken.
heb dit gedaan met credticard.
Stom maar kwam daar later achter, mijn creditcard was gescammed en er was ineens 1100 euro afgeschreven.
Bank heeft card geblokkeerd omdat er verdachte activiteiten plaatsvonden.
op solidinvest liep mijn wallet redelijk op, in 1 maand 3500 euro, en 2 e maand 35000 euro.
Mijn contact persoon is ALEX SHERMAN. Let op hij manipuleerd en fraudeert als geen ander.
Toen kreeg ik een verhaal mbt verkiezingen en dat het geld eraf moest??????(raar)
ik moest 7000 euro aan tax betalen om dat bedrag te krijgen. Ik niet verder nagedacht en maak dat over, 2 uur later een berciht dat ze nog eens 7000 nodig hadden voor de transfer???
ik heb de boot afgehouden en na het weekend kreeg ik weer bericht dat het ook met 2000 zou kunnen. ik dacht mooi krijg ik mogelijk nog iets terug, ja jammer ook weg.
ik bellen naar de firma welke op internet echt goed staat aangeschreven, geen contact, mail geen contact.
Alleen vi de whatsapp steeds dezelfde vraag of ik het geld al kon overmaken.
mijn account solidinvest is nu geblokkeerd, en er wordt druk gezet op betlaing.
ik weet nu niet meer wat te doen, contact met andere trader gehad en deze heeft via fca iets geregeld om mijn wallet over te schrijven, kosten 3120 euro. tja ik weet het even niet meer.

weet iemand wat ik nu het beste kan doen, ik denk zelf dat ik naar mijn geld kan fluiten.
Laatst gewijzigd door Moderator op 02-11-2020 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

Moderator
Site Admin

Re: Wie heeft ervaring met Alex Sherman van SolidInvest?

Bericht door Moderator »

Hoi, ik had het eerste topic afgekeurd zonder deze post te zien, maar in deze vorm is het prima. Hartelijke groet, moderator Opgelicht?!-forum

Plaats reactie