W.m. verbeek maastricht

Eindhoven1967

Re: W.m. verbeek maastricht

Bericht door Eindhoven1967 »

Hallo12345 schreef:[verwijderd door moderator ivm privacy] alias "kruimeltjes" heeft hiervan inmiddels het bewijs in bezit

Graag daar melden en informeren

Eindhoven 1967 zeer nuttig voor u met uw tunnelvisie

Lekker discreet ook om hier een email te plaatsen waar de naam van iemand in verwerkt is. Gelukkig hebben we een moderator.
Maar als we Hallo12345 moeten geloven en zijn of haar bewijs dan zijn al deze advertenties vanaf september van een andere oplichter.
Razend benieuwd wie dat dan wel mag zijn.
Ik zal deze copycat even zijn gang laten gaan dan komt vanzelf bovendrijven wie het is aan de hand van gedupeerden.

Hallo12345

Bericht door Hallo12345 »

Gedupeerden van de door u hier geplaatste advertenties zullen er ongetwijfeld komen en zullen ook aan Verbeek gelinkt worden dankzij u omdat u dat hier onder zijn naam plaatst

Maar vraag u eens af : U weet niet eens of hij het is want daar is geen bewijs voor, zoals banknr of iets dergelijks, sterker nog ... Het bewijs is er WEL dat hij vast zit dhr Verbeek, dus dat hij het niet kan zijn !

Vraag "kruimeltjes" er maar even naar

U bent een gefrustreerde gedupeerde, die het door een verkeerde bril ziet, succes !

Paus

Bericht door Paus »

Is het heel raar dat hij mss gefrustreerd is als je door zo’n walgelijk persoon bent opgelicht? Mocht ie dat al zijn trouwens want denk dat t prima is dat hij mensen probeert te waarschuwen voor welke oplichter dan ook! U daarentegen blijft wel hameren op t feit dat hij vast zit.... Vraag me af waarom? Belangen dat ie niet nog meer zaakjes op z’n conto krijgt?

Hallo12345

Bericht door Hallo12345 »

Oké

Ik heb genoeg kritiek gehad, wou alleen mijn mening delen zoals iedereen dat hier doet op dit forum, maar voegde er dus ook wat aan toe. Dus niet alleen speculaties zoals vele hier maar met feiten

Ik trek me terug want dit leidt nergens toe

Ik wens u allen het beste . Succes

P.U.R.S.E.R

Bericht door P.U.R.S.E.R »

Enkele maanden geleden heb ik hier melding gemaakt dat er speurneuzen waren die Verbeek verwisseld hebben met een andere oplichter !

Eindhoven1967

door Eindhoven1967 » 28-10-2018 15:21

Dhr. Wm verbeek uit Maastricht
NL49ingb0669805866
Pasnr 143d366

Alweer een nummer van de ING bank die hij gebruikt.
Is trouwens hetzelfde banknummer wat hij al gebruikt heeft bij een eerdere dyson oplichting vreemd dat het nog niet geblokkeert is geweest

28 okt hadden we iig nog een ing bankrekeningnummer toen heeftie vera.ophof nog 330 euro afhandig gemaakt voor een dyson

Eindhoven1967

door Eindhoven1967 » 29-10-2018 09:15

Izidoesit schreef:Hoi Marktplaats: eerder gebruikte foto's en tekst.

Alleen maar dezelfde fotos  
Kreeg gisteren bericht van hem laat me los,
Ik zeg waarom dan, zegtie het is zo voorbij.
Oww ga je emigreren dan?
Zegtie ja.
Zal mij benieuwen ik wacht geduldig af   

Dat was Ramon Berkel die mij die berichten stuurde.
Als hij 3 nov is opgesloten zou dat ongeveer zijn laatste account zijn geweest.
Geloof dat op 6 nov er ineens de 2 telefoonnummers gingen opduiken iets wat hij daarvoor niet gedaan heeft

Eindhoven1967

Hallo12345 schreef:Gedupeerden van de door u hier geplaatste advertenties zullen er ongetwijfeld komen en zullen ook aan Verbeek gelinkt worden dankzij u omdat u dat hier onder zijn naam plaatst

Maar vraag u eens af : U weet niet eens of hij het is want daar is geen bewijs voor, zoals banknr of iets dergelijks, sterker nog ... Het bewijs is er WEL dat hij vast zit dhr Verbeek, dus dat hij het niet kan zijn !

Vraag "kruimeltjes" er maar even naar

U bent een gefrustreerde gedupeerde, die het door een verkeerde bril ziet, succes !

Moet ik nu medelijden krijgen met hem?
Het is heel simpel wat hij niet gedaan heeft daar zal hij ook niet voor veroordeeld worden. Topics hier die achteraf niet bij verbeek blijken te horen kunnen gewoon verwijderd of verplaatst worden naar een ander topic waar we dan de grote onbekende voorlopig moeten bijzetten, of de copycat van Verbeek aangezien hij dezelfde teksten gebruikt.
Alleen bewijs telt in een rechtzaak en die zijn er iig genoeg om hem al 30 dagen in voorarrest te laten zitten.
En ik hoop dat ze er nog minimaal 365 dagen aan vast plakken. :lol: :lol: :lol:

Eindhoven1967

P.U.R.S.E.R schreef:Enkele maanden geleden heb ik hier melding gemaakt dat er speurneuzen waren die Verbeek verwisseld hebben met een andere oplichter !

Zou je even een linkje naar dat bericht kunnen geven want dat heb ik bij mijn weten nooit gezien

Eindhoven1967

Heb de detentieverklaring gezien w.m.verbeek is op 9 nov vastgezet en op 12 nov verplaatst naar de P.I. in Middelburg.
Dus advertenties na 9 nov kunnen normaal gesproken niet meer door hem geplaatst zijn.
Weet iemand hoe de berichten te verplaatsen naar een niieuw topic zodat er daar tzt iemand met naam aangekoppelt kan worden.
Mogelijkheid is er natuurlijk ook dat ze met zijn tweeen hebben gewerkt aangezien de teksten van de advertenties hetzelfde zijn gebleven sinds september.
ik heb vooral in het begin screenshots gemaakt van de advertenties en het chatten met hem . Heeft hier ook voor de deur gestaan op zondag 23 september.
Nadat ik hem op vrijdag en zaterdag iets te veel op zijn zenuwen had gewerkt.
Dus kan precies terugzien welke advertentieteksten toen gebruikt werden.
Ik zeg altijd wie wat bewaart heeft wat :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Eindhoven1967 op 06-12-2018 19:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Mark1967

Bericht door Mark1967 »

Het is een suggestie van me
Zou het toch niet Rob uit Delfzijl zijn
Het komt wel een beetje overheen met wat er in dit topic staat
Tot nu toe weet ik het niet zeker meer
Ik denk dat we het verlopig maar op een onbekende moeten houden
Laatst gewijzigd door Mark1967 op 06-12-2018 18:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Eindhoven1967

Mark1967 schreef:Hoi Eindhoven
Het is een suggestie van me
Zou het toch niet Rob uit Delfzijl zijn
Het komt wel een beetje overheen met wat er in dit topic staat
Tot nu toe weet ik het niet zeker meer
Ik denk dat we het verlopig maar op een onbekende moeten houden

Als het rob uit delfzijl is dan is die nog productiever geweest dan hij al is, lijkt me bijna onmenselijke opgave :lol: :lol:
De tijd zal het leren wie die advertenties plaatst, Verbeek is iig van de straat af en dat is belangrijkste.

Kruimeltjes

Bericht door Kruimeltjes »

Wel eens gehoord van ene Erol. Meneer zat altijd net onder het maaiveld.

Eindhoven1967

Kruimeltjes schreef:Wel eens gehoord van ene Erol. Meneer zat altijd net onder het maaiveld.

Naam zegt me niks

Kruimeltjes

Bericht door Kruimeltjes »

Naam zegt me niks
@Edmo en @ikslaje weten vast wel wie Erol is.

Plaats reactie