W.m. verbeek maastricht

jarnobak

W.M. Verbeek oplichter marktplaats!

Bericht door jarnobak »

Ik kocht via marktplaats een koffie automaat. Telefoonnummer klopte.. alles klopte..
Zelfs telefonisch gesproken.
Helaas betaalt per bank en niks ontvangen. Dit is zijn banknummer..NL31ABNA0246290374
En dit is zijn telefoonnummer : +3162720**75
Zijn naam is W.M VERBEEK.. Althans zijn banknummer zegt dit. Hij handelt onder de naam Will !
Wie kent deze man of weet waar hij uithangt?
Graag reacties.

**Persoonsgegevens gedeeltelijk verwijderd door moderator **

Paus

Re: W.m. verbeek maastricht

Bericht door Paus »

Ook wij hebben ervaring met deze kwal! En gezien zijn aantal dezelfde advertenties in 1 week nog min. 6 andere personen!! Al zoveel tijd geinvesteerd bewijzen te verzamelen etc maar Marktplaats doet er heeeeelemaal niets mee!! Kunnen we prive in contact komen met elkaar want ik zou graag willen dat deze oplichter gepakt word!!! Ook mijn oproepen staan al op deze site vermeld.

Edmo

Bericht door Edmo »

Toch het advies om aangifte te doen en geen 5 dagen te wachten.
Aangifte kan online via www.politie.nl

lozevisser

Bericht door lozevisser »

Vroeger was er opgeletopinternet.nl waar je dit soort dingen kon melden en hulp kreeg...

Paus

Bericht door Paus »

Edmo, in mijn geval is aangifte gedaan!

moderne meid

Bericht door moderne meid »

Ik ben bang dat ik ook opgelicht ben door deze figuur. Hij schreef in de advertentie dat hij in Susteren woonde. Toen ik hem aan de telefoon sprak vertelde hij dat hij in Goes woonde. Hierdoor kreeg ik het idee dat ik ook opgelicht word. Hij zou het pakket vandaag verzenden, helaas niet gelukt vandaag omdat hij moest werken. Morgen een nieuwe poging zegt hij. Ik ben bang dat ik m’n dyson kruimeldief nooit ga krijgen en dat ik kan fluiten naar m’n centen. Ook per bank overgemaakt. In mijn geval gebruikte hij een banknummer van Bunq. Ik ga woensdag ook aangifte doen als ik niets ontvang en kom ook graag in contact met andere lotgenoten! Weet de ABN bank of Bunq niet meer over de contactgegevens van deze persoon?

Ten Hooi

Bericht door Ten Hooi »

viewtopic.php?f=26&t=22659
https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html
Controleer op
NL31ABNA0246290374
Er zijn meldingen over deze verkoper!

Ten Hooi

Bericht door Ten Hooi »

@moderne meid.
Wat is het Bunq reknr?

Paus

Bericht door Paus »

Ik heb je bericht gestuurd moderne meid!
Hoop dat je nog even wilt reageren.
Ik heb m vrijdag of zaterdag wederom gemeld bij MP. De advertentie die ik las ( weer een espressomachine) kwam me zo bekend voor dat het wel dezelfde persoon moest zijn.
Heb m gelijk gemeld en MP heeft ook direkt zijn account weer verwijderd
Deze keer adverteerde hij met de naam W. TC ( hoe origineel.....) en woonde in Goes......
maar dat hij dus ook met andere dingen adverteerd dan alleen espresso machines dat wist ik dus niet!

moderne meid

Bericht door moderne meid »

Ten Hooi schreef:viewtopic.php?f=26&t=22659
https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html
Controleer op
NL31ABNA0246290374
Er zijn meldingen over deze verkoper!
Over het Bunq rekeningnummer zijn geen meldingen:

NL23BUNQ2291570137

Ten Hooi

Bericht door Ten Hooi »

En wat mij opvalt is een nieuw reknr als de tijd rijp is.
En ze rukken een nieuw blik open ,met op dit forum per dag zeker 5 nieuwe nrs.
Dit is de realiteit.
De premier heeft een nieuwe fiets.

SEM

Bericht door SEM »

VERBEEK GAAT NU VERDER ONDER FEM. STEURS UIT SIMPELVELD!
Ook ik ben opgelicht door die hufter! Totaal €358,98 overgemaakt naar NL98INGB0660676605 tnv W. Steurs.
Hij had een nieuwe Siemens EQ6 koffiemachine te koop aangeboden. Die had hij gekregen bij aanschaf van een keuken en badkamer! Na betaling gelijk advertentie verwijderd en nooit meer iets gehoord! Na confrontatie heeft hij zijn andere advertentie verwijderd ging om een 2x Dyson Airblade Handendroger en OOK die heeft hij gekregen bij aanschaf van een keuken/badkamer!

Controle uitgevoerd op mp, maar dit is blijkbaar een nieuwe bankrekeningnummer die niet bekend is. WEES GEWAARSCHUWD!
FEM. STEURS UIT SIMPELVELD
NL98INGB0660676605

RTF1970

Bericht door RTF1970 »

Ten Hooi schreef:En wat mij opvalt is een nieuw reknr als de tijd rijp is.
Dit is de realiteit.
Tja, ik denk dat justitie daarom ook zoiets heeft, zolang daar de deur niet dichtgetimmerd word, kunnen we wel aan de gang blijven.
De realiteit is dus dat ook al word je gepakt, zelfs via justitie bij de bank vermeld dat je staat genoteerd, je alle vrijheid hebt om gewoon een nieuw bankrekeningnummer te openen.

En mijn vermoeden is dat je alleen verdachte bent in een zaak, je niet veroordeeld bent en dat daarom de banken daar niks tegen kunnen ondernemen.
Want stel je eens voor dat je als persoon maar eens onschuldig zou zijn, 2 jaar moet wachten op je zaak die ooit eens voorkomt en al die tijd geen betalingshandelingen zou verrichten.
Daar zit hem gewoon het hele probleem.

SEM

Bericht door SEM »

Net op mp weer advertentie geplaatst voor verkoop Sonos Playbar nu weer onder naam Willem:
Wij bieden deze Sonos Playbar te koop aan omdat hij voor ons overbodig is, we vinden hem te groot

Afgelopen weekend hebben we een nieuwe keuken en badkamer gekocht voor het nieuwe huis en daar hebben we deze bij gekregen als soort van welkomst kado

Met een leuke eindkorting en dit kado hebben we besloten tot aankoop over te gaan

Hij zit nieuw en ongebruikt in de nog gesloten doos met de rekening erbij voor de 2 jarige garantie

Datum op de bon 08-11-2017

Bedrag / Winkelprijs € 739,-

We willen er 425 voor hebben denk dat dat een nette reeele prijs is.

Kan in het weekend opgehaald worden od indien gewenst aangetekend en verzekekerd toegestuurd worden

Wees gewaarschuwd!

Edmo

Bericht door Edmo »

RTF1970 schreef:
Ten Hooi schreef:En wat mij opvalt is een nieuw reknr als de tijd rijp is.
Dit is de realiteit.
Tja, ik denk dat justitie daarom ook zoiets heeft, zolang daar de deur niet dichtgetimmerd word, kunnen we wel aan de gang blijven.
De realiteit is dus dat ook al word je gepakt, zelfs via justitie bij de bank vermeld dat je staat genoteerd, je alle vrijheid hebt om gewoon een nieuw bankrekeningnummer te openen.

En mijn vermoeden is dat je alleen verdachte bent in een zaak, je niet veroordeeld bent en dat daarom de banken daar niks tegen kunnen ondernemen.
Want stel je eens voor dat je als persoon maar eens onschuldig zou zijn, 2 jaar moet wachten op je zaak die ooit eens voorkomt en al die tijd geen betalingshandelingen zou verrichten.
Daar zit hem gewoon het hele probleem.
Zolang er mensen die erg naïef zijn en zijn/haar bankrekening ter beschikking stelt blijft dit doorgaan.
Het feit is dat je in Nederland alleen maar een fopstraf krijgt en men daarna weer leuk verder kan gaan.

Plaats reactie