Zaan computers (misbruik van de echte) NL04ABNA0623175436

Cocacola

Zaan computers (misbruik van de echte) NL04ABNA0623175436

Bericht door Cocacola »

Opmerking moderator Opgelicht?!-forum: De naam van het bedrijf Mystar Computer BV wordt misbruikt en deze partij staat volledig los van deze zaak. Zij zijn ook slachtoffer in dezen.

https://www.marktplaats.nl/u/uitverkoop/39068987/

https://www.marktplaats.nl/a/spelcomput ... -doos.html

I.v.m sluiting van onze winkel moet alles weg! Op = op! I xbox one x 1tb inclusief 2 controllers alles zit nieuw en verzegeld in…

NL04ABNA0623175436 tav A. Kijlstra. Geen meldingen

[email protected]

Goedendag

Hartelijk dank voor uw reactie, de bestellingen stromen binnen maar we hebben ze nog op voorraad!
Hoe wenst u het af te handelen?

We gaan op vrijdag 4 oktober nog eenmalig open voor een laatste leegverkoop. Het is niet mogelijk om producten te reserveren of eerder dan 4 oktober langs te komen.
De leegverkoop is die dag van 08:30 tot 17:30 in onze winkel:

Zaandam Computers
Adres....
Telefoon vast...
KvK: 34258845 (misbruik kvk)

Het is ook mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen. We geven uw bestelling dan vanavond om 23:59 mee met PostNL zodat u het morgen in huis hebt.
U mag uw aankoop binnen 14 dagen altijd naar ons retourneren. De verzendkosten zijn gratis.

We zien uw reactie graag tegemoet en wensen u nog een fijne ochtend!

Vriendelijke groet,
Simone

Goedendag

We zijn op 4 oktober pas weer open voor bezoekers, vandaar dat eerder ophalen niet mogelijk is.

We hebben de bestelling voor u gereserveerd, het totaalbedrag is 150,00 inclusief verzendkosten.
Hierbij sturen we u onze betaalgegevens:

IBAN: NL04ABNA0623175436
Ten name van: A. Kijlstra
Bedrag: € 150,00

Goedemorgen

We hebben de advertentie tijdelijk verwijderd omdat we enorm veel reacties hebben ontvangen en al bijna uitverkocht zijn.

Vriendelijke groet,
Simone

Glennmatsumatsu

Re: Zaan computers (misbruik van de echte) NL04ABNA0623175436

Bericht door Glennmatsumatsu »

Al ruim 2 jaar zijn deze gasten bezig! Al tig keren gemeld maar het onkruid blijft terug komen. MP doet niets, alleen verwijderen. Wordt tijd voor een grondig onderzoek door justitie!

Soto

Bericht door Soto »

Opmerking moderator Opgelicht?!-forum: De naam van het bedrijf Mystar Computer BV wordt misbruikt en deze partij staat volledig los van deze zaak. Zij zijn ook slachtoffer in dezen.

Goedendag

We zijn niet aangesloten bij paypal

We hebben de bestelling voor u gereserveerd, het totaalbedrag is 200,00 inclusief verzendkosten.

Bedrag: € 200,00
Ordernummer: 5859

Graag alleen de cijfers van het ordernummer in de omschrijving van uw betaling vermelden.
Zou u ons een printscreen van de betaling willen sturen? Dan gaat het pakket morgenavond mee met PostNL en heeft u het dinsdag in huis.

Vriendelijke groet,
Sanne

Kruimeltjes

Bericht door Kruimeltjes »

. NL04ABNA0623175436 geeft meldingen

Richard telgen

Bericht door Richard telgen »

Ik ben door deze zelfde persoon opgeligd met de naam a.vosselman met rekingsnummer nl03ingb0007173213 hij werkte nu met de gegevens van my star computer bv
Precies de zelfde werk wijze en werkte onder de naam sanne.

Ik ga ook aangiften doen en deze man moet gevonden worden en wat ik onder deze naam heb kunnen vinden is dat die in nunspeet woont.

Me zieke zoontje heeft nu geen afleiding tijdens zijn ziek bed en heb ook heen geld meer om iets anders meer te kopen.

En hij wist van het verhaal en gaat gewoon door met zijn toneel stuk.

Avro opgelicht ik vraag jullie hulp om de gegevens van deze man te achter halen en hem voor het gerecht te krijgen.

HET IS TIJD VOOR ACTIE.!!!!

Richard telgen

Bericht door Richard telgen »

20190925_140754.jpg
20190925_140754.jpg (171.08 KiB) 1097 keer bekeken
Heb exact het zelfde maar hij weekt nu onder de naam a.vosselman met ing nr nl03ingb0007173213
Het gaat hier om een bedrag van 600 euro voor een msi laptop met exact zelfde verhaal dat ze uit verkoop zouden hebben bij mystarcomputer.bv.

Maar dit cadeau was dus voor me zieke neefje en die heeft nu niks meer tijdens zijn ziek bed aan afleiding ouders hebben het al niet breed en dit was al mijn spaargeld dat ik had.

Deze klootzak moet gestopt worden ik ga aangiften doen want hij wist van me neefje maar hij koos ervoor om voor zich te gaan nou ik ga hem vinden. Alberto stegenman weet ik veel wie allemaal ga ik mailen.
Ik zal hem vinden!

Glennmatsumatsu

Bericht door Glennmatsumatsu »

Werken nu onder de naam PC Expert uit Son en Breugel. Hopelijk worden ze keihard aangepakt. MP verwijderd zeer snel hun advertenties tegenwoordig. Ze beginnen het te snappen!

Joop80

Bericht door Joop80 »

Richard Telgen, We verzoeken u vriendelijk om onze bedrijfsnaam uit uw berichten te verwijderen.

Roza.024

Bericht door Roza.024 »

Ik ben helaas opgelicht door dezelfde persoon met dit rekeningnummer: NL04ABNA0623175436

Ik ben met exact hetzelfde verhaal via een advertentie op marktplaats opgelicht. Ik ben 15 en heb de hele vakantie hard gewerkt om genoeg geld te sparen voor een telefoon... Ik ben nu dus weer terug bij af... plus reeds onslagen : (

Al met al ben een bedrag twv € 500 kwijtgeraakt.

Ik heb email contact gehad met de oplichter, deze ging onder de naam Sanne en de rekening van A. Kijlstra. Ik ben normaal echt heel alert op dit soort dingen maar aangezien de mails foutlous geschreven waren, je het product ook op kon halen volgens hun, en omdat het desbetreffende bedrijf (mystar computer B.V of MSI) echt bestond ben ik erin getrapt. Hier moet wat aan gedaan worden mensen, de oplichters moeten gewoon opgepakt worden!

Ik heb zojuist aangifte gedaan en ik roep iedereen op dit ook te doen. Zo is de kans groter dat de persoon in kwestie gepakt wordt.

- Roza 15
Laatst gewijzigd door Roza.024 op 26-09-2019 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Moderator
Site Admin

Bericht door Moderator »

Beste lezers,

Als moderatorteam hechten wij eraan te benadrukken dat de naam van het bedrijf Mystar Computer BV wordt misbruikt en deze partij volledig losstaat van deze zaak. Zij zijn ook slachtoffer in dezen.

Wij hebben ervoor gekozen om de bedrijfsnaam voor nu wél te laten staan omdat dit relevante, actuele informatie is en het mogelijk voorkomt dat meer mensen gedupeerd worden. Let dus op als u via Marktplaats of een ander handelsplatform in contact komt met iemand die zich uitgeeft onder de naam Mystar Computer BV en neem in het geval van twijfel contact op met het bedrijf.

Kruimeltjes

Bericht door Kruimeltjes »

Moderator schreef:
26-09-2019 11:23
Beste lezers,

Als moderatorteam hechten wij eraan te benadrukken dat de naam van het bedrijf Mystar Computer BV wordt misbruikt en deze partij volledig losstaat van deze zaak. Zij zijn ook slachtoffer in dezen.

Wij hebben ervoor gekozen om de bedrijfsnaam voor nu wél te laten staan omdat dit relevante, actuele informatie is en het mogelijk voorkomt dat meer mensen gedupeerd worden. Let dus op als u via Marktplaats of een ander handelsplatform in contact komt met iemand die zich uitgeeft onder de naam Mystar Computer BV en neem in het geval van twijfel contact op met het bedrijf.
Dan direct Marktplaats een dikke Madame Jeanette door het voedsel doen

Cocacola

Bericht door Cocacola »

NL04ABNA0623175436 Geeft meldingen

mtrossie

Bericht door mtrossie »

Ook ik ben opgelicht vorige week zondag. Geld overgemaakt voor een Ipad pro.

Goedendag

We hebben de bestelling voor u gereserveerd, het totaalbedrag is 350,00 inclusief verzendkosten.

Bedrag: € 350,00
Ordernummer: 5884

Graag alleen de cijfers van het ordernummer in de omschrijving van uw betaling vermelden.

Zou u ons een printscreen van de betaling willen sturen? Dan gaat het pakket vanavond mee met PostNL en heeft u het morgen in huis.
Kunnen we het pakket versturen naar de Kerklaan 1a in Wateringen?

Vriendelijke groet,
Sanne

Na het overmaken helaas geen reactie meer.

Rabobank en Abn amro gebeld maar deze konden niets doen.
mail werd via een Relay server in Duitsland verstuurd en domein is geregistreerd bij Strato, maar deze konden ook niets doen.

Aanpakken die gasten!

PhiltH

Bericht door PhiltH »

Ze zijn weer bezig onder een andere naam en bankrekening.
Dit betreft een INGbank te Brussel.

Ze gebruiken nu de naam van een computerschop uit Gendt (NL)

Goedendag

Hartelijk dank voor uw reactie, de bestellingen stromen binnen maar we hebben ze nog op voorraad!
Hoe wenst u het af te handelen?

We gaan op vrijdag 8 november nog eenmalig open voor een laatste leegverkoop. Het is niet mogelijk om producten te reserveren of eerder dan 8 november langs te komen.
De leegverkoop is die dag van 08:30 tot 17:30 in onze winkel:

Bxxxxxxxx
Dxxxxxxxxxxx
6xxxxxxxxxxxxx
KvK:xxxxxxxxxxx
Tel: xxxxxxx

Het is ook mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen. We geven uw bestelling dan vanavond om 23:59 mee met PostNL zodat u het morgen in huis hebt.
U mag uw aankoop binnen 14 dagen altijd naar ons retourneren. De verzendkosten zijn gratis.

We zien uw reactie graag tegemoet en wensen u nog een fijne avond!

Vriendelijke groet,
Roos

Goedendag

We hebben de bestelling voor u gereserveerd, het totaalbedrag is 400,00 inclusief verzendkosten.

IBAN: BE13377052428739
xxxxxxxxxxxxx
Bedrag: € 400,00
Ordernummer: 7428

Zou u ons een printscreen van de betaling willen sturen? Dan gaat het pakket vanavond mee met PostNL en heeft u het morgen in huis.

Vriendelijke groet,
Roos

Pas op voor dit mailadres: [email protected] dit is het adres waar de mails naar toe gaat, geregistreerd in Berlijn

Kogender

Bericht door Kogender »

Hier hetzelfde probleem... gister dus zogenaamd Playstation 4 Pro met Fifa 2019 gekocht.

Na betaling werd het naar Postnl opgestuurd en zouden nog iets horen over de track en trace code. Na vele mails gestuurd
te hebben, geen één meer terug gehad.

Naar politie gebeld, echter kun je hier blijkbaar pas een melding van maken na 1 week. Ivm juridische regels dat we de verkoper wel
de tijd moeten geven om het pakketje te laten aankomen.

Wat kan ik verder het beste doen? En kan ik nu fluiten naar mijn geld?

Plaats reactie