W.m. verbeek maastricht

inge.de-lange
Contacteer:

Re: W.m. verbeek maastricht

Bericht door inge.de-lange »

Even een vraagje... Wie zegt dat het bewijs echt is? Er zijn legio mensen die opgelicht zijn, en de politie zal aan hen moeten doorgeven dat verdachte vast zit. Daarnaast moet het als gedupeerde makkelijk na te vragen zijn of verdachte vast zit. Het feit blijft dat bij alle advertenties steeds hetzelfde telefoonnummer verschijnt. Ook heeft verdachte contact gezocht met mensen die hier regelmatig posten. Als ik de verdachte had geweest, dan had ik dan zeker verteld dat ik het niet had gedaan, Maar volgens mij heeft Dhr. Verbeek nimmer ontkend de dader te zijn, hij heeft alleen verzocht of men hem niet zo achter de broek wilde zitten.

Schut1

Bericht door Schut1 »

Nintendo Switch met games en bon
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1355199092? ... ialbuttons

Wij hebben op 14-10-2018 een Nintendo Switch gekocht. Echter hebben wij deze maar 2x gebruikt en vinden dit zonde, daarom bieden wij hem te koop aan.

Het gaat om de blue/red variant. Geen beschadigingen. Inclusief bon (Mediamarkt) en met games De verpakking hebben wij ook nog. Voor € 150.- is deze te koop.

Ophalen en opsturen mogelijk.

Whatsapp 0686418680

Cocacola

Bericht door Cocacola »

Cocacola

Bericht door Cocacola »

tel:0686418680 Geeft meldingen

arnold21866

Bericht door arnold21866 »

Beste mensen,

Er al eens over nagedacht dat op dit forum ook de oplichters zelf zitten om uit te vinden hoever men is met onze speurtocht?
Ik kan uit mijn ervaring vertellen dat mij opgevallen is dat meerdere gebruikers dezelfde schrijfwijze gebruiken en op gelijke wijze reageren.

Als ik een oplichter zou zijn, wat ik niet ben, zou ik zelf de manier hanteren. Gewoon op een forum aanmelden en een snuffelen wat men zoal over mij te melden heft, handig, ik kan dan mijn MO ( Methode of Operations) aanpassen op basis van de info die ik hier kan uitfilteren.

Ik wil niet gaan speculeren, echter dit gebeurt op grotere schaal als dat men doet vermoeden.
Neem nu een die meneer Verbeek, hij kan net zo goed meneer Rob zijn.
Alle speculaties over de detentie van Verbeek spelen hiermee meneer Rob in de kaart, prima toch, een mooi alibi voor meneer Rob.

Ik ben er voor de 100% van overtuigd dat tussen de gebruikers personen zitten dit met meerdere accounts hier meefietsen, ik heb er al een aantal in het vizier, erg funny hoe deze personen voorspelbaar reageren.

Mijn boodschap is eigenlijk, probeer je eens in de schoenen te zetten van de dader en ga eens met die visie berichten lezen, ben eens benieuwd of ik de enigste ben die er zo over denkt.

Misty85

Bericht door Misty85 »

Vandaag weer op mp actief geweest onder de naam Katy uit Uithuizermeeden. Advertenties van een IPhone 7 en geloof een Dyson v10 en een Nintendo game. Hij wil hoofdzakelijk via whatsapp communiceren en gebruikt daarbjj een keurige familie foto. Maakt verder gebruik van een nogal aparte betalingsmethode van beltegoed.nl en als reden geeft hij aan dat zijn ervaringen daarmee heel goed zijn en zowel koper als verkoper goed beschermd zijn. Trap er niet in!!!

maup108

Bericht door maup108 »

http://link.marktplaats.nl/m1458279399? ... ialbuttons

En weer een mooie Nintendo Switch, aangeboden door Willem Beek

Eindhoven1967

Bericht door Eindhoven1967 »

Na jaren wachten goed nieuws, deze eikel moet eindelijk voorkomen in April.
Intussen handelt hij wat in fietsen op de facebook marktplaats, ik hoop dat hij met dat verdiende geld zijn slachtoffers gaat terugbetalen .

Sunny312

Bericht door Sunny312 »

Wil Verbeek gaat lekker door! Vandaag bood hij een splinternieuwe Popal fiets aan voor 150 op het verkoophoekje via FB en stuurde mij zijn adres in Eindhoven. De fiets is nieuw, kost 429 euro en voor 150 kon ik hem morgen ophalen. Hij had hem op een veiling gekocht. Na wat googelen zei ik dat de koop morgen niet doorging, hij zei oh ja dat is uit het verleden, nu doe ik alles eerlijk. Ik vroeg hem om de bon en opeens had hij hem al aan een ander verkocht, de advertentie verwijderd en mij geblokkeerd.
Ik moest er bijna om lachen als het niet zo triest was. Hij wilde niet 'zomaar aan een wildvreemde de bon sturen'.
Wat een figuur.....

Sunny312

Bericht door Sunny312 »

Hij staat nu ook op marktplaats met dezelfde fietsen, geen wil verbeek maar LCN....1 dag actief.....

Plaats reactie