Silvercorner BV Axel

Plaats reactie
Misterld
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-09-2019 18:12

Silvercorner BV Axel

Bericht door Misterld » 10-09-2019 18:18

Hoi,

Oppassen bij aankoop goud en zilver.

Al tijdje geleden bestelling gedaan en nog altijd niks van ontvangen....

Wat kan ik nog meer doen, website is nog gewoon online:

Silvercorner.nl
Op naam van Geert Rene Julie Boel

Nog meer mensen opgelicht hier??

Yarla
Berichten: 2
Lid geworden op: 28-01-2020 11:45

Re: Silvercorner BV Axel

Bericht door Yarla » 28-01-2020 12:59

Inderdaad, het is mij ook gebeurd.

Op 11-11-2019 3 zilveren munten besteld en tot op heden nog niks ontvangen.

Op mijn eerste e-mail met de vraag waar mijn bestelling blijft, kwam het antwoord dat ze hopeloos achterliepen wegen ziekte.
Dat zou kunnen. Twee weken geleden hun 06-nummer gebeld - alleen een 06-nummer is op zich al verdacht!
De man was nauwelijks te verstaan, praatte erg snel, maar de bestelling zou opnieuw verstuurd worden.
Vanmorgen weer een mailtje verstuurd want - uiteraard - nog niks ontvangen.

Dit riekt echt wel naar oplichting. :x

Gelukkig heb maar een kleine bestelling geplaatst zodat de schade nog enigszins beperkt blijft.
Toch maar aangifte gaan doen als ik over twee weken nog niks gehoord/gezien heb.

Beter niet met deze mensen in zee gaan.

Cocacola
Berichten: 4117
Lid geworden op: 11-10-2018 13:15

Re: Silvercorner BV Axel

Bericht door Cocacola » 28-01-2020 17:13

0641533142 (nog) geen meldingen


Domeinnaam
silvercorner.nl
Status
actief
Houder
Filabo
Administratieve contactpersoon
[email protected]
Registrar
Combell Skaldenstraat 121 9042 Gent België
Technische contactpersoon
[email protected]
DNSSEC
nee
Domeinnaamservers
ns3.combell.net
ns4.combell.net
Registratiedatum
2016-05-03

FILABO

BE0821910890
DRIES 55
9112 SINAAI
België

0032468327635 telefoon


Yarla
Berichten: 2
Lid geworden op: 28-01-2020 11:45

Re: Silvercorner BV Axel

Bericht door Yarla » 29-02-2020 15:43

Yarla schreef:
28-01-2020 12:59
Inderdaad, het is mij ook gebeurd.

Op 11-11-2019 3 zilveren munten besteld en tot op heden nog niks ontvangen.

Op mijn eerste e-mail met de vraag waar mijn bestelling blijft, kwam het antwoord dat ze hopeloos achterliepen wegen ziekte.
Dat zou kunnen. Twee weken geleden hun 06-nummer gebeld - alleen een 06-nummer is op zich al verdacht!
De man was nauwelijks te verstaan, praatte erg snel, maar de bestelling zou opnieuw verstuurd worden.
Vanmorgen weer een mailtje verstuurd want - uiteraard - nog niks ontvangen.

Dit riekt echt wel naar oplichting. :x

Gelukkig heb maar een kleine bestelling geplaatst zodat de schade nog enigszins beperkt blijft.
Toch maar aangifte gaan doen als ik over twee weken nog niks gehoord/gezien heb.

Beter niet met deze mensen in zee gaan.
Ik heb inmiddels aangifte gedaan want de bestelling is nog steeds niet geleverd.

De politie heeft een email naar Silvercorner gestuurd en daarna kreeg ik, ongeveer 1 week later, een email van Silvercorner,
dat het niet de bedoeling was mij op te lichten. De toeleverancier zou de verkeerde munten gestuurd hebben en nu is er een aanvraag voor de juiste munten. En er is mij gevraagd nog geduld te hebben. Ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het verder gaat.

Voor degenen die al een bestelling hebben geplaatst en nog niet betaald, adviseer ik toch om dat vooral niet te doen en kijk of je de bestelling alsnog kunt annuleren.

Ga niet in zee met deze mensen.

Plaats reactie