Oplichter Noor (NL29INGB0418551200) Marktplaats Gedupeerden POST HIER! (Doe ook aub aangifte)

GrootL

Re: Oplichter Noor (NL29INGB0418551200) Marktplaats Gedupeerden POST HIER! (Doe ook aub aangifte)

Bericht door GrootL »

Mijn excuus. In mijn geval gaat het ook om NL29INGB0418551200. Weet niet waar de fout in mijn oorspronkelijke post is gemaakt maar heb het aangepast.

Leander8274

Re: Oplichter Noor (NL29INGB0418551200) Marktplaats Gedupeerden POST HIER! (Doe ook aub aangifte)

Bericht door Leander8274 »

Ook ik ben opgelicht daar nordin.

Zelf heb ik best wat informatie van deze persoon. Namelijk:

Foto van id kaart
Adres
Fimpje met gezicht en stem.

Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug kan krijgen? En wat ik nu het beste kan doen.
Mvg,

Leander

Chuchubi

Bericht door Chuchubi »

Hoi allen,

Wat ik nu lees, heb ik ook meegemaakt. Hetzelfde oplichter. Kunnen jullie mij nog helpen met het indienen van een aangifte.

Mvg,

Win

GrootL

Bericht door GrootL »

Aangifte doen! Met zo veel mogelijk informatie zodat hier iets mee gedaan wordt. Succes!

Chuchubi

Bericht door Chuchubi »

En blijkbaar is de 0628767537 geblokkeerd, maar hij heeft contact met mij opgenomen met een nieuwe nummer 0683411795. Probeer nogmaals contact met hem te nemen en laat me weten wat zijn reactie is. Hij heeft mij hierop ook geblokkeerd.

Geldwegboempats

Bericht door Geldwegboempats »

Ik vind het wel gek hoe zoveel "gedupeerden" een video, naam en alle gegevens hebben van deze oplichter terwijl 'Noor' toch wel heel voorzichtig was met het contact te verleggen met mij. Bellen, video chatten of direct spreken deed ie echt niet hoor. Laat je niet gek maken en wacht het politie rapport af.

GrootL

Bericht door GrootL »

Ach wie weet. Als het allemaal te makkelijk ging werd hij wellicht zelf ook steeds makkelijker. Nu al een tijd geen nieuws, ben erg benieuwd.
Laatst gewijzigd door GrootL op 11-08-2021 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Elisabeth7010

Bericht door Elisabeth7010 »

Beste allemaal,

Hier ook een “slachtoffer” van dhr nardin
Niet zoals jullie met verloren geld, maar met gebruik van adres.
Ja u leest het goed. Dhr Noor of nardin gebruikt mijn adres voor zijn praktijken. Ondertussen heb ik er bijna een dagtaak bij gekregen om diverse instanties op te bellen om mee te delen dat de bewoners op genoemde adres niks met dhr te maken heeft. Geloof me niet alleen particulieren zijn de dupe van Dhr.

De oproep om maar even gezellig langs te gaan bij adres beangstigen ons enorm. Wij gaan dan ook met als jullie aangifte over deze meneer doen. Natuurlijk hoop ik dat het langs komen niet uitgevoerd gaat worden. Want nogmaals wij hebben hier niks mee te maken.

Zelf heb ik niet stil gezeten en flink wat onderzoek gedaan.
Betreffende persoon is al vanaf dec 2020 niet meer op adres ingeschreven ( heeft er wel gewoond) Dhr maak ook gebruik van een andere naam.
Meerdere instanties ( gemeente, deurwaarders woningcorporatie en morgen dus politie ) zijn op de hoogte dat adres dus nu ten onrechte wordt gebruikt door Dhr.
Dhr staat ook niet meer ingeschreven op dit adres trouwens.

Iedereen heel veel sterkte en succes. Vanaf deze kant wil ik u al mijn mede werking verlenen en als er iets is waar ik jullie mee kan helpen hoor ik het graag.

Elisabeth en Bodhi

OmeJoey

Bericht door OmeJoey »

Elisabeth7010 schreef:
09-08-2021 17:45
Beste allemaal,

Hier ook een “slachtoffer” van dhr nardin
Niet zoals jullie met verloren geld, maar met gebruik van adres.
Ja u leest het goed. Dhr Noor of nardin gebruikt mijn adres voor zijn praktijken. Ondertussen heb ik er bijna een dagtaak bij gekregen om diverse instanties op te bellen om mee te delen dat de bewoners op genoemde adres niks met dhr te maken heeft. Geloof me niet alleen particulieren zijn de dupe van Dhr.

De oproep om maar even gezellig langs te gaan bij adres beangstigen ons enorm. Wij gaan dan ook met als jullie aangifte over deze meneer doen. Natuurlijk hoop ik dat het langs komen niet uitgevoerd gaat worden. Want nogmaals wij hebben hier niks mee te maken.

Zelf heb ik niet stil gezeten en flink wat onderzoek gedaan.
Betreffende persoon is al vanaf dec 2020 niet meer op adres ingeschreven ( heeft er wel gewoond) Dhr maak ook gebruik van een andere naam.
Meerdere instanties ( gemeente, deurwaarders woningcorporatie en morgen dus politie ) zijn op de hoogte dat adres dus nu ten onrechte wordt gebruikt door Dhr.
Dhr staat ook niet meer ingeschreven op dit adres trouwens.

Iedereen heel veel sterkte en succes. Vanaf deze kant wil ik u al mijn mede werking verlenen en als er iets is waar ik jullie mee kan helpen hoor ik het graag.

Elisabeth en Bodhi
Hoe weet je of we het überhaupt over dezelfde persoon hebben? Nergens hier is een adres vermeld. Ik wil niet achterdochtig klinken, maar dit kan net zo goed door (een bange) Noor zelf zijn gestuurd om ons weg te houden.

Leander8274

Voor alle mensen die zich afvragen waarom ik zoveel informatie heb(video met gezicht id kaart locatie etc etc) is omdat ik meerdere dingen bij nordin gekocht heb. Voordat hij ging scammen. Hij was een goeie verkoper, gaf veel informatie en videos met zijn gezicht en stem. En hij stuurde de producten ook echt op. Heb dus veel bewijs dat volledig klopt. Een maand daarnaar begon hij pas met oplichten.

Voor mensen die net zoals ik er klaar mee zijn en of maar de politie gaan stappen of zelf maatregelen willen nemen of alle informatie en bewijs willen die ik heb, neem contact op: insta= leander_scholman_
Nummer= 0624652402

mine1990

Bericht door mine1990 »

U heeft ongeveer een halfjaar geleden aangifte gedaan van internetoplichting. Met deze e-mail berichten wij u dat de officier van justitie heeft besloten om niet tot verdere opsporing en vervolging over te gaan. Helaas is er in uw geval gekozen om onderzoek te doen naar andere aangiftes dan uw aangifte. Dat betekent dat de behandeling van uw aangifte op dit moment stopt. Als de politie naar aanleiding van andere aangiftes alsnog een onderzoek naar uw aangifte instelt, nemen wij daarover contact met u op.
Omdat u waarschijnlijk andere verwachtingen had bij het doen van aangifte, willen wij u uitleggen waarom deze beslissing is genomen.

OmeJoey

Bericht door OmeJoey »

Leander8274 schreef:
20-08-2021 00:36
Voor alle mensen die zich afvragen waarom ik zoveel informatie heb(video met gezicht id kaart locatie etc etc) is omdat ik meerdere dingen bij nordin gekocht heb. Voordat hij ging scammen. Hij was een goeie verkoper, gaf veel informatie en videos met zijn gezicht en stem. En hij stuurde de producten ook echt op. Heb dus veel bewijs dat volledig klopt. Een maand daarnaar begon hij pas met oplichten.

Voor mensen die net zoals ik er klaar mee zijn en of maar de politie gaan stappen of zelf maatregelen willen nemen of alle informatie en bewijs willen die ik heb, neem contact op: insta= leander_scholman_
Nummer= 0624652402
Wellicht dat we het met z'n allen via een ander programma kunnen proberen? Misschien #boos?

Geldwegboempats

Bericht door Geldwegboempats »

OmeJoey schreef:
26-08-2021 21:30
Leander8274 schreef:
20-08-2021 00:36

Nummer= 0624652402
Wellicht dat we het met z'n allen via een ander programma kunnen proberen? Misschien #boos?
Heb het programma is even bekeken. Ziet er goed uit. Ik wacht nog even mijn aangifte resultaat af en indien de politie niet willen helpen ben ik zeker #boos.

Leander8274

Ik weet niet of boos veel gaat kunnen doen. Nordin zijn adres die wij hebben is niet meer waar hij woond. Hij is naar al het scammen verhuisd ofzo. Dus veel informatie over waar hij is hebben wij niet. Heb alleen wel heel veel info waar de politie wel veel mee kan (zoals id kaart etc) vind raar dat wij daar niks van horen. Misschien daar een keer achteraan.

Joophaha

Bericht door Joophaha »

Ik heb al een mailtje gestuurd naar boos maar die hebben niet gereageerd. Ik raad iedereen ook hun verhaal daar te doen, dan doen ze er misschien iets mee!

Plaats reactie