Royalplace webshop St. Annaland

Plaats reactie
theo.dankers

Royalplace webshop St. Annaland

Bericht door theo.dankers »

Wie heeft er ervaring met Royalplace in St. Annaland ?
Adverteert via Facebook.
Ik heb daar op 17 mei een bestelling geplaatst, vervolgens betaald via Mollie (Ideal) en verder nooit iets ontvangen.
ook geen reactie als ik reclameer. Oh ja :?: , een standaard-mail (norepy)
Ik vertrouw altijd op Ideal, immers dat is een door de Nederlandse Banken in de markt gezet als een betrouwbaar betaalsysteem maar nu begin ik te twijfelen en ik neem het Mollie ook bijzonder kwalijk dat zij niets doen ook niet na het sturen van een klachtenmail !

Iemand meer nare ervaringen met Royalplace ?
Bijlagen
De KvK vermeldt 777 Commerce op het adres in in Sint-Annaland.
De KvK vermeldt 777 Commerce op het adres in in Sint-Annaland.
Royal.jpg (117.9 KiB) 1435 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?

Martin Pfeifer

Re: Royalplace webshop St. Annaland

Bericht door Martin Pfeifer »

Ik heb op 14 mei 2020 een bestelling van twee gel zadelcovers geplaatst bij Royalplace. Ik heb exact dezelfde mail ontvangen als T.Dankers. Na 5 weken via mail geïnformeerd waar mijn levering bleef. Wel een reactie ontvangen dat vanwege de corona perikelen de levering vertraging opliep. Op verdere mails mijnerzijds werd daarna niet meer gereageerd. Via mail gesommeerd om aankoopbedrag terug te storten. Je raadt het al, geen reactie.
Als de site www.royalplace.nl wordt aangekozen wordt je meteen doorgelinkt naar Divela.nl. Hier kan het bestelnummer ingevoerd worden bij de track en trace. Wat schetst mijn verbazing. Hier staat dat er geleverd is. Dit is pertinent onjuist.
Ook hier meerdere mails naar toe gestuurd. Ook hier geen reactie ontvangen.

Ik kan dus alleen maar waarschuwen om niets bij Royalplace of Divela te bestellen. Je zult vrijwel zeker niets ontvangen.

Lot Bettink

Bericht door Lot Bettink »

Ook ik bestelde via divela.nl iets. De kippenfamilie , netjes 49,95 betaald, een bevestiging van mijn bestelling gekregen met track en trace op 29 januari. De status van de bestelling is sinds die tijd onveranderd: bezorging tussen 8 en 23 februari. Geen reactie op mijn email die ik via hun contactformulier stuurde. Bij nader inzien klopt er veel niet: nergens is een adres of telefoonnummer te vinden, ook niet in de Algemene Voorwaarden. KvK alleen op aanvraag beschikbaar. De website Caxada.nl biedt dezelfde kippenfamilie aan en ook op salendo.nl zag ik ze langskomen - The Chicken Family - daar kost het clubje 69,95! Bij de laatste website wel een KvK nummer en een naam. Via KvK nummer ook een naam en adres gevonden.
De slechte reviews ( 23 in februari van opgelichte en teleurgestelde kopers) zijn op Trustpilot.com te vinden, valse reviews op divela.nl, valse voorlichting ( kippen zijn niet van metaal maar van plastic).
Caxada.nl is uit de lucht. Verwees door naar Divela.
Wie zit(ten) er achter deze oplichterij? De 23 reviews van februari 2021 betekent voor dit bedrijf in elk geval 23 x 49,95 geïncasseerd zonder te leveren of iets te leveren dat ver van de omschrijving afstaat. Het bedrag zal ongetwijfeld vele malen groter zijn!

Lot Bettink

Bericht door Lot Bettink »

De bestelde kippenfamilie is uiteindelijk toch bezorgd. 5 plastic kipjes, zie de teleurgestelde reacties op diverse sites.
Zal ik de moeite nemen om ze terug te sturen? De afzender is een bedrijf uit China. Zij vermelden dat ik om te retourneren me moet melden bij de verkoper.
Die nergens een adres heeft achtergelaten....

mervin

Bericht door mervin »

Ik ook opgelicht door dit bedrijf caxada via Molly payments met nummer NL51DEUT0265262461
website uit de lucht. Kippen nooit ontvangen

wibrakoper

Bericht door wibrakoper »

Lot Bettink schreef:
19-02-2021 14:33
Zal ik de moeite nemen om ze terug te sturen? De afzender is een bedrijf uit China. Zij vermelden dat ik om te retourneren me moet melden bij de verkoper. Die nergens een adres heeft achtergelaten....
Ah, dan is het een bedrijf dat aan dropshipping doet. Voor jou is dat verder niet zo belangrijk. Jij hebt niets te maken met die leverancier en moet gewoon je geld terugkrijgen van de verkoper.

Het adres vermelden is verplicht, dus je kunt hiermee naar een geschillencommissie of incassobureau. Vaak kan die wél een adres achterhalen. Bijvoorbeeld via SIDN, de instantie die .nl-domeinnamen maakt. Soms ook via het hostingbedrijf. Dropshippers die de wet niet volgen moeten keihard worden aangepakt!

Plaats reactie