Remco van Rijsbergen En vriendin Kiomi Van Den Brand leveren niet via Marketplace. Oosterhout/Breda

Plaats reactie
Conni

Re: Remco van Rijsbergen En vriendin Kiomi Van Den Brand leveren niet via Marketplace. Oosterhout/Breda

Bericht door Conni »

Helaas heb ik vorige week hetzelfde ervaren, had een spelletje gekocht en niet gekregen. Wordt ook niet meer op de berichten gereageerd, heb overigens ook aangifte gedaan.

EVW0

Re: Remco van Rijsbergen En vriendin Kiomi Van Den Brand leveren niet via Marketplace. Oosterhout/Breda

Bericht door EVW0 »

Ook ik wilde via Marketplace van Facebook iets kopen van Remco van Rijsbergen. Na een chatwisseling waarin hij aardig en behulpzaam was (ik gaf zelfs nog aan eerder belazerd te zijn) maakte ik in goed vertrouwen het geld ( €50) over voor een Bluetooth box van JBL die hij aanbood. Ook hier hetzelfde buitenlandse bankrekeningnummer van vriendin Kiomi. Daar had hij een goede uitleg voor. Kortom: ook dit klonk vertrouwenwekkend. Na mijn vraag wat de track en trace code was, omdat de levering nog al lang duurde, bleef het uiteraard stil. Ik heb de hele conversatie via Messenger bewaard en ga aangifte doen bij de politie. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om deze jongen te ontmaskeren. Hij is actief op allerlei social media platforms.

Pieterdevreden

Bericht door Pieterdevreden »

0613026980 werkt met hun samen is oplichter uit Tilburg

Pinda88

Bericht door Pinda88 »

Dit weekend opgelicht door Kiomi van den Brand (Hendrika Aloysius Catharina Adrianus Van den Brand) op facebook marketplace Rotterdam.
In totaal voor 85euro voor verschillende nintendo switch spellen.
In het begin allemaal erg aardig en snel reageren, maar na het overmaken van het geld geen reactie meer.
Geld overgemaakt op het volgende rekeningnummer:

Naam: Hendrika Aloysius Catharina Adrianus Van Den Brand E
Rekening: LT14 3250 0387 6845 1828

zakaria.cheikh

Bericht door zakaria.cheikh »

⛔OPGELET OPLICHTERS ACTIEF DELEN WORD GEWAARDEERD OMGEVING BREDA/ROTTERDAM/TILBURG⛔

Bij deze waarschuw ik iedereen die op facebook/marktplaats producten wil kopen van Kiomi (bijnaam) Van Den Brand haar echte naam is Hendrika Aloysius Catharina Adrianus Van Den brand.

Ze werkt met verschillende bankpassen, voornamelijk banken waarbij je op internet gratis en eenvoudig een rekening kan openen.

Ben via facebook marketplace bij haar terecht gekomen voor Nintendo Switch spellen en heb haar vervolgens een bericht gestuurd. Nadat ik had aangegeven welke spellen ik wilde gaf ze haar rekeningnummer en omdat de rekeningnummer een buitenlandse rekening was vroeg ik haar om een selfie met haar ID in haar hand wat ze ook netjes naar me heeft gestuurd waardoor ik overtuigd was dat ze het wel zou opsturen aangezien niemand een foto maakt met haar ID in der hand zou je zeggen. Nadat ik betaald had ging ik even op google naar haar naam opzoeken en ja hoor ze staat op meerdere forums als oplichter beschreven met haar vriend Remco Van Rijsbergen. Ze zijn al een tijd bezig en wil jullie vriendelijk verzoeken dit te delen en de advertentie te rapporten want ondanks alle slachtoffers staat alles nog steeds online. Dus pas op mensen ben 100 euro lichter en wie mij kan vertellen waar hun wonen of werken krijgt van mij 100 euro!

zakaria.cheikh

Bericht door zakaria.cheikh »

Dokter struijckenstraat 150 haar adres ik ga een bezoekje plegen

PatrickKooijman

Bericht door PatrickKooijman »

Volgens mij heeft ze ook nog een Instagram account onder de naam Kiona.leijtensx daar is zij de vriendin van die Remco.

Plaats reactie