Plantenkoning.nl levert niet en is onbereikbaar

Barbara1971

Re: Plantenkoning.nl levert niet en is onbereikbaar

Bericht door Barbara1971 »

Update : 14 juni in de avond een messenger bericht van de plantenkoning, waarin men schrijft niets te verbergen te hebben alleen dat men het druk heeft, dat kan prima zo zijn, maar je bent wel aan je klanten verplicht een update te geven, ipv wederom alles wat negatief is te verwijderen en als een struisvogel je kop in het zand te steken. Maar goed eerst geeft men aan dat de betaling nog open zou staan, kopie afschrift doorgestuurd, vervolgens maakt men wederom de belofte dat men dezelfde week nog zou gaan bezorgen, het is vandaag zondag zijn een week verder en weer niets, en wederom mediastilte. Nu de bestelling geannuleerd en eis dat men binnen 5 werkdagen het geld terug gaan storten, bij uitblijven hiervan zal er aangifte gedaan worden van Internet fraude en oplichting. Bewijsstukken liggen al klaar. Plantenkoning besteed erg veel tijd om alle negatieve reacties te verwijderen, maar de GOEDE Klantenservice die zij pretenderen te hebben komen zij gewoon niet na.
Aangifte bij de politie inmiddels gedaan.

Update 26 juni 2020 : Na melding gemaakt te hebben van aangifte, geen contact maar wel ineens een melding dat de bestelde planten onderweg zijn, men reageert duidelijk gewoon niet op het gegeven dat ik de bestelling heb geannuleerd. Maar goed de planten zijn een week na de melding dat ze onderweg zijn dan toch binnen gekomen, ik heb de aangifte ingetrokken maar bestellen bij deze mensen NOOIT MEER, wees gewaarschuwd.

Poepeloer

Bericht door Poepeloer »

Barbara1971 schreef:
21-06-2020 11:53
Update : 14 juni in de avond een messenger bericht van de plantenkoning, waarin men schrijft niets te verbergen te hebben alleen dat men het druk heeft, dat kan prima zo zijn, maar je bent wel aan je klanten verplicht een update te geven, ipv wederom alles wat negatief is te verwijderen en als een struisvogel je kop in het zand te steken. Maar goed eerst geeft men aan dat de betaling nog open zou staan, kopie afschrift doorgestuurd, vervolgens maakt men wederom de belofte dat men dezelfde week nog zou gaan bezorgen, het is vandaag zondag zijn een week verder en weer niets, en wederom mediastilte. Nu de bestelling geannuleerd en eis dat men binnen 5 werkdagen het geld terug gaan storten, bij uitblijven hiervan zal er aangifte gedaan worden van Internet fraude en oplichting. Bewijsstukken liggen al klaar. Plantenkoning besteed erg veel tijd om alle negatieve reacties te verwijderen, maar de GOEDE Klantenservice die zij pretenderen te hebben komen zij gewoon niet na.
Aangifte bij de politie inmiddels gedaan.

Update 26 juni 2020 : Na melding gemaakt te hebben van aangifte, geen contact maar wel ineens een melding dat de bestelde planten onderweg zijn, men reageert duidelijk gewoon niet op het gegeven dat ik de bestelling heb geannuleerd. Maar goed de planten zijn een week na de melding dat ze onderweg zijn dan toch binnen gekomen, ik heb de aangifte ingetrokken maar bestellen bij deze mensen NOOIT MEER, wees gewaarschuwd.
https://www.facebook.com/11049225395879 ... 183574197/

[email protected]

Bericht door [email protected] »

Plantenkoning.nl leverd niets ik had twee planten besteld en betaald maar krijg niets, op Whatsapp en telefoon reageerd hij niet en berichte op Facebook verwijderd hij, het is een smerige oplichter, ik heb ook aangifte gedaan

MariaNat

Bericht door MariaNat »

Mijn verhaal is identiek. Besteld, betaald niet geleverd. Al dagen zeggen ze dat de planten onderweg zijn. Geen track en trace, geen planten. Opmerking op Facebook gezet 2x en twee keer weggehaald. Nu hebben ze ook de Facebook aangepast zodat je geen opmerkingen kan plaatsen. Ben ook geblokkeerd, dus volgende stap is aangifte doen bij de politie want dit kan niet. Zoveel mensen gedupeerd. Malafide bedrijf!!!

patrick.de-weijer

Bericht door patrick.de-weijer »

Ik blijf hem bestoken en gaat me nu terugbetalen....voor 22 uur....ben benieuwd, maar blijf hem onder druk zetten. Elke keer andere smoes...

Stouterd28

Bericht door Stouterd28 »

Helaas moet ik ook concluderen dat ik opgelicht ben door de Plantenkoning.nl. op 2 aug. een phoenix canariesis besteld en betaald. Je krijgt geen bevestiging per mail en tot op heden nog niks ontvangen. In het begin antwoorden ze nog wel, dat ze het de aankomende dagen gaan versturen, maar nee hoor. Ze reageren niet meer via Facebook, Messenger, sms of Whatsapp. Alles wat ze beloven op hun webpagina klopt niks van. Er staan genoeg positieve reacties op Facebook, ik denk dat ie nep zijn en dat het de medewerkers zelf zijn die positieve reacties plaatsen. Jammer, maar een goede les, NIET BESTELLEN DAAR

EstherH

Bericht door EstherH »

Plantenkoning heeft uiteindelijk geleverd echter waren de 3 planten zeker 85 cm kleiner dan besteld en betaald. En 1 plant dood geleverd. Alles geprobeerd om contact te krijgen. Nergens antwoord op. Ik kan geen reacties meer op fb bij hun advertenties plaatsen omdat ze mij hebben geblokkeerd. Zou fijn zijn als plantenkoning eens zou reageren en oplossen!

ElsTan

Bericht door ElsTan »

Ook hier, betaald, niets geleverd gekregen en ze zijn onbereikbaar.
Ik heb vandaag voor het eerst via internet bij de politie aangifte gedaan. Normaal lees ik reviews, doe je het een keer niet word je meteen gestraft ;-)

Anja VDM

Bericht door Anja VDM »

Op 23 augustus 3 Phoenix canariensis besteld.
Orderbevestiging van GLS gekregen met track and trace codes.
212,39 euro betaald.
Omdat ik niet onmiddellijk een bevestiging kreeg een chat begonnen met plantenkoning. Er werd geantwoord en kreeg dan ook een bevestigingsmail. Als ik over de levering begon werd er enkel een standaard antwoord gestuurd. Ook als je maar iets meldde in de chat, enkel standaard antwoord. Geen antwoorden op mijn vragen.
Geen gsm contact, geen reacties op mijn mails.
Michael Vandiermen. Je bent een oplichter
Michael VD op Facebook filmpjes plaatsen van je bedrijvigheid. Woonadres gekend . Ik eis mijn geld terug

herman.claessen

Bericht door herman.claessen »

Wie gaat deze Michael van Diermen nu eindelijk eens oppakken en verhoren.
Zijn vrouw Nailja Bajramovic werkt hier ook aan mee en samen werken ze onder verschillende internet site namen.
Ik heb op 23 aug. een Palm besteld en betaald maar er wordt niet geleverd en/of gereageerd op alle vormen van contact .
Ik heb Michael van Diermen en zijn vrouw via Messenger proberen te bereiken, maar dan wordt je gewoon geblokkeerd en wordt er tekst verwijderd die hun niet ten goede komt.

Ik heb als proef op 26 sept nog een kleine plant besteld met het zelfde resultaat.

Ik heb een aangetekende brief gestuurd , maar ze waren natuurlijk niet thuis.
Gisteren kreeg ik hem ongeopend terug met de mededeling dat hij niet is opgehaald.

Ik denk dat hier een heel ingewikkelde zaak aan de gang is in de vorm van meerdere websites in verschillende branches waardoor het heel vaag wordt.

Ik snap niet dat je nog steeds kan bestellen op een site als plantenkoning.nl als deze niet leveren en alleen incasseren.

Wie o wie stopt deze Michael van Diermen en zijn vrouw Nailja Bajramovic en familie.
Deze mensen moeten gestopt worden en wel héél snel.
Hier onder mijn betalingsbewijs van de 2 bestellingen.

De foto’s van mijn betalingen krijg ik helaas niet toegevoegd.

Gpeet

Bericht door Gpeet »

https://www.facebook.com/groups/654941 ... ?ref=share
Plantenkoning.nl heeft al vele van ons opgelicht. We hebben een gezamenlijke fb pagina om zo sterker te staan.

Plaats reactie