Plantenkoning.nl levert niet en is onbereikbaar

RonW

Plantenkoning.nl levert niet en is onbereikbaar

Bericht door RonW »

UPDATE: Zojuist mijn planten gekregen, nu meer dan 3 weken. Jammer dat het zo moet gaan met blokkades , slechte service en geen track & trace code

Betreft aankoop palmplanten. 22 april bestelling gedaan, twee dagen levertijd.
Ze bleven maar zeggen dat ze leveren. Inmiddels 13 mei en nog niks ontvangen alleen een mail met de mededeling dat de bestelling is afgerond.
Voor het geval er nog meer schade komt, dit bedrijf levert niets. Naam plantenkoning.nl.
Reageren nergens meer op, telefoon sms of facebookmessenger. Ze hebben mij inmiddels geblokkeerd.
Op facebooksite van dit bedrijf meerdere klachten maar deze halen ze steeds weg.
Laatst gewijzigd door RonW op 14-05-2020 14:32, 2 keer totaal gewijzigd.

Thea1961

Re: Plantenkoning.nl levert niet en is onbereikbaar

Bericht door Thea1961 »

Ook ik ben opgelicht door plantenkoning.nl , heb gebeld naar desbetreffend 06 nummer maar niks ook niet via fb,

[email protected]

Bericht door [email protected] »

Ook ik heb een bestelling gedaan van 2 palmbomen bij plantenkoning.nl op 3 mei 2020
Levertijd 3 dagen.
Reageren niet op messenger
Tel. Wordt niet aangenomen of gaat direct over op de lebara voicemail.
Berichten op de fb pagina worden doorgaans direct verwijdert.
Ik heb 1x een mail gekregen dat mijn bestelling in orde wordt gemaakt.
Maar tot op heden nog niets geleverd gehad
NIET BESTELLEN!!!

henriët.bolman

Bericht door henriët.bolman »

Bovenstaande berichten staan niet op zichzelf . Zeker 500 personen worden op dit moment opgelicht door dit malafide bedrijf!
Ze beloven vanalles ( alleen op Facebook) maar komen hun beloftes niet na.
Ga niet in zee met dit bedrijf!!!!

nicole.prinz

Bericht door nicole.prinz »

Op 24 april bestelde ik via Facebook een aanbieding tegen van de plantenkoning met een Washingtonia Robusta multistam 130cm van €49,95 voor maar €29,95.

Omdat het lang duurde voordat er werd geleverd ben ik gaan bellen en e-mailen. Geen reactie. Toen ben ik gaan reageren via Facebook... binnen 2 minuten reactie. Daar las ik nog meer reacties van wachtenden. Mij werd geschreven dat het heel druk is er begin mei ongeveer 1850 nieuwe bomen binnenkomen en daar zou mijn boom ook tussen zijn.
Na twee weken na die beloofde week voor afleveren nog steeds geen boom.

Nu eindelijk vandaag, 25 mei 2020 verschijnt er een doosje aan mijn deur van de plantenkoning en daar haalde ik een schriel plantje van nog geen 75 cm uit. Dit was mijn palmboom van 130 cm.... mijn teleurstelling werd binnen 1 minuut verwijderd op hun Facebook. Oh en ik zie ook dat ze nu de plant aanbieden tussen 90/130 cm, maar gelukkig had ik een screenshot genomen waar toch echt enkel 130 cm staat vermeld. Ze zijn absoluut niet professioneel, betrouwbaar en sjoemelen er op los.

Zoek de verschillen op de foto’s
Bijlagen
1D14F4BF-5F22-4467-9294-B36D6DF2D0FA.jpeg
1D14F4BF-5F22-4467-9294-B36D6DF2D0FA.jpeg (140.27 KiB) 8562 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?
EEEB93B7-DF3F-49DD-948D-F8E025DD3A6B.jpeg
EEEB93B7-DF3F-49DD-948D-F8E025DD3A6B.jpeg (68.95 KiB) 8562 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?

Ludo

Bericht door Ludo »

Levert slechte planten
Bijlagen
Schermafbeelding 2020-06-03 om 12.10.17.jpg
Schermafbeelding 2020-06-03 om 12.10.17.jpg (160.55 KiB) 7538 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?

gedupeerde44

Bericht door gedupeerde44 »

Planten via Marktplaats/internet bestellen???? Neem mij niet kwalijk, maar dat is gewoon dom, geen plantenverkoper bij u in de buurt?

TacoCyclist

Bericht door TacoCyclist »

op 24 april besteld: uiteindelijk na 5 weken is een deel van de bestelling geleverd. inmiddels 1 palm alweer rijp voor de kliko. rest van de bestelling? geen idee: je belt, appt, sms-t, mailt probeert van alles van aardig tot boos maar niets. geen reactie, geen levering , geen geld terug.

plantenkoning.nl 1x nooit weer

kel.tje

Bericht door kel.tje »

IK ROEP U OP!!

Ik ga as woensdag 10-6 contact opnemen met mijn rechtsbijstandsverzekering (ik ben verzekerd bij centraal beheer achmea) betreffende het wel betalen (€72,50 voor 2 washingtonia robusta multistam 90/130cm), maar niet leveren van mijn planten sinds 5 mei. Het bedrijf reageert niet, nummers zijn niet bereikbaar, blokkeert alles en iedereen, verwijderd berichten en er zijn veeeeeeeeel gedupeerden. Ik heb al wat personen op facebook benaderd, waarvan een aantal al hebben gereageerd. Moet zoveel mogelijk correspondentie verzamelen om een dossier te kunnen opbouwen. Screenshots van (verwijderde) berichten, contact waarop niet word gereageerd, loze beloftes die schriftelijk staan geschreven.

Ik roep u op om hetzelfde te doen bij uw rechtsbijstandsverzekering en/of om correspondentie aan mij over te dragen indien u niet verzekerd bent.

U mag mij benaderen op onderstaand mailadres met bewijs zoals hierboven in mijn bericht staat beschreven. Zet hierbij indien u dit niet erg vind duidelijk u naam en telefoonnummer en mailadres in. Mocht de jurist hierom vragen dan kan hij/zij contact met de andere gedupeerden opnemen. Ik zal nimmer uw gegevens delen met anderen dan alleen de jurist indien nodig!! U mag natuurlijk ook om mijn gegevens vragen voor uw zaak.

[email protected]

Zal mogelijk op niets uitlopen, maar wil het zeker hebben geprobeerd!!

bobje4

Bericht door bobje4 »

3 olijfbomen besteld, dikke stam. Verkeerde bomen geleverd, 3 kleine olijfbomen, hele dunne stammetjes, ontvangen. 1x reactie gehad, we lossen het op! Vervolgens geen reacties meer gehad, behalve verzoek om app contact. Die worden niet beantwoord. Niet gekocht via marktplaats, maar via hun website.

kel.tje

Bericht door kel.tje »

Ik heb eind van de middag aangifte gedaan tegen de plantenkoning.nl

Totaal geen reactie, geen levering, wel betaald.

Volgen er meer??

Wendap

Bericht door Wendap »

Totaal geen problemen gehad met plantenkoning.
2 cypressen besteld, bij bestelling werd al gezegd dat het wat langer kon duren ivm drukte. Bij ontvangst was 1vd bomen bijna dood. Contact gezocht en zojuist een nieuwe boom gratis ontvangen. Topservice.

kel.tje

Bericht door kel.tje »

6-6-2020 OPGELOST!! PLANTENKONING heeft mijn geld teruggestort na mijn gemelde aangifte(inmiddels wel ingetrokken). Kreeg 2 uur na mijn aangifte ineens wel een reactie van hem via een bericht. En ineens was hij wel erg happig in contact leggen en antwoorden(reageerde wel duidelijk over alles heen) en de aangifte. Gezien de correspondentie, site van GLS en screenshots hiervan is het pakket helaas nooit verstuurd. Alleen schriftelijk aangemeld. Heb gelukkig bewijs op foto staan. Ik zal hier nooit meer bestellen.
kel.tje schreef:
06-06-2020 18:18
Ik heb eind van de middag aangifte gedaan tegen de plantenkoning.nl

Totaal geen reactie, geen levering, wel betaald.

Volgen er meer??

kel.tje

Bericht door kel.tje »

kel.tje schreef:
06-06-2020 10:55
Attentie!!

Ik heb op 6-6 aangifte gedaan betreffende het wel betalen (€72,50 voor 2 washingtonia robusta multistam 90/130cm), maar niet leveren van mijn planten sinds 5 mei. Het bedrijf reageert niet, nummers zijn niet bereikbaar, blokkeert alles en iedereen, verwijderd berichten en er zijn veeeeeeeeel gedupeerden. Ik had al wat personen op facebook benaderd, waarvan een aantal hadden gereageerd. Een aantal hebben ook hun geld teruggekregen nav aangifte doen.

Wees gewaarschuwd en denk 10x na voordat je hier besteld.

Dacht dat het op niets uit zou lopen, maar gelukkig alles opgelost inmiddels.

Barbara1971

Bericht door Barbara1971 »

Beste Plantenkoning,

Van een tevreden klant naar een ontevreden klant, en zo lees ik er meerdere, ipv zoveel tijd te besteden aan het weghalen van negatieve reacties, kunnen jullie misschien beter de tijd besteden om de klant tevreden te houden, zie ook jullie eigen klachtenregeling welke notabene op de website vermeld staat. Onderneem actie naar de ontevreden klant en sta deze ook netjes te woord per mail, whatsapp of messenger ipv te negeren.

Bij mijn eerste bestelling (nr 918) heb ik veel geduld gehad, omdat ik ook begreep dat jullie overrompeld waren door de vele bestellingen, na 4 weken wachten kwam dan uiteindelijk de palm binnen. Maar deze haalt bij lange na niet de afmeting waarmee u adverteert, daarbij ziet de palm nu erg zielig uit, ondanks dat hij in bemeste grond staat en netjes elke dag een plons water heeft gekregen.
Ter vergelijking, de 2 dadelpalmen die ik via een andere firma heb aangeschaft, bloeien weelderig.
Maar goed vol vertrouwen heb ik op 25 mei een nieuwe bestelling geplaatst, onder nummer 1586 hiervan heb ik geen mailbevestiging ontvangen, en ook geen reactie van uw kant waarin ik aan heb gegeven dat er geen mailbevestiging is gekomen.
Vervolgens heb ik een whatsapp bericht verzonden, hierop kwam dezelfde dag nog netjes reactie, met de melding dat ik mijn huisnummer was vergeten in te vullen, dit alsnog via de App doorgegeven. Hierop kwam de melding dat de bestelling de komende week verzonden zou worden, maar goed deze “komende” week is inmiddels ook voorbij.

Plaats reactie