Outlet Store Ouddorp

Justice4all

Outlet Store Ouddorp

Bericht door Justice4all »

Via Marktplaats heb ik een trui besteld bij Outlet Store Ouddorp te Rotterdam. Was een rare conversatie via Marktplaats. Ik wilde weten of het een zuiver wollen trui was en kreeg daar geen bevredigend antwoord op. Nee, dat was het niet. Maar wat dan wel? Na vragen over het materiaal van de trui kreeg ik een reactie dat het ging om een trui met 65% wol. Helemaal prima, dus bestelling geplaatst. Daarna kreeg ik een antwoord dat het via een betaalverzoek moest gaan. Ik gaf aan dat ik dat prima vond, maar dat de kosten dan voor de verkoper waren. Ik doe namelijk niet aan betaalverzoeken via Marktplaats. De verkoper reageerde een beetje geïrriteerd en gaf aan dat hij mij een mail wilde sturen?!? Waarom? Hij had mij het rekeningnummer ook kunnen sturen via de berichtenservice van Marktplaats. Maar goed, een email adres toegestuurd en ergens in de vroege ochtend een bericht met het rekeningnummer waarop ik het bedrag kon storten. Het zat mij niet lekker en uiteindelijk heb ik een aantal uren gewacht. Daarna via Marktplaats een bericht dat verkoper de trui niet kon verkopen omdat er een gaatje in de oksel van de trui zat. Werkelijk waar? Was dit al niet eerder gecontroleerd in de Outlet Shop? Totaal niet geloofwaardig en na inspectie van de recensies op Marktplaats zag ik dat er heel wat onvrede was over deze koper in de zin van beloven maar niet leveren. Gelukkig heb ik geluisterd naar mijn ingevingen en niet het bedrag overgemaakt naar Outlet Store Ouddorp. Ik zag later dat de trui een nogal dure Italiaanse trui is, dus verkoop voor € 7,50 is niet realistisch. Nogmaals: koop niet via Outlet Store Hoofddorp. Het zijn oplichters eerste klas en je koopt er uiteindelijk niets.

Plaats reactie