oplichting marktplaats politie helpt mij niet.

Plaats reactie
wieger008

oplichting marktplaats politie helpt mij niet.

Bericht door wieger008 »

Ik heb bij de politie aangifte gedaan over dat ik ben opgelicht via marktplaats met de verkoop van mijn iPhone 8.
Ik heb de politie alle gegevens van de oplichters gegeven locaties ip adressen en namen.
Nu kreeg ik van de week een mailtje dat ze niks meer met mijn aangifte gaan doen tenzij er meer mensen op de zelfde oplichters aangifte doen. Ik vind dit erg slecht en heb zo weinig vertrouwen meer in de politie en overheid.

Weet iemand of er nog opties zijn waar ik met de gegevens heen kan gaan en dat er wel wat mee gedaan word of dat ik zelf nog wat kan doen?

Edmo

Re: oplichting marktplaats politie helpt mij niet.

Bericht door Edmo »

Aan de hand wat jij hier vermeld kan ik opmaken dat je geen duidelijke aanknopingspunten hebt om maar een "eventuele" onderzoek te kunnen starten.

Rolleman57

Bericht door Rolleman57 »

Je bent je geld kwijt, ik zelf Ben al 2 kee opgelicht politie doet niks helemaal niks, de laatste keer dat ik ben opgelicht weet men de dader is (Nick Zuijkerbuijk) echter men doet niks.
De reden daarvan is dat deze persoon het niet afleert men moet er teveel tijd insteken.
Ze politie besteedt meer tijd in bekeuringen uit te delen.

Poepeloer

Bericht door Poepeloer »

Rolleman57 schreef:
25-05-2020 16:44
Je bent je geld kwijt, ik zelf Ben al 2 kee opgelicht politie doet niks helemaal niks, de laatste keer dat ik ben opgelicht weet men de dader is (Nick Zuijkerbuijk) echter men doet niks.
De reden daarvan is dat deze persoon het niet afleert men moet er teveel tijd insteken.
Ze politie besteedt meer tijd in bekeuringen uit te delen.
De algemene tendens.

Edmo

Bericht door Edmo »

Van zo'n half mei tot eind juni geeft een piek met oplichting. Dat is elk jaar zo.
Waarom: de meeste mensen krijgen dan hun vakantiegeld.

Oplichters willen je vakantiegeld maar al te graag hebben.

Plaats reactie