oplichting Barry Utrecht, Barry Petersen en/of B.L.P.

inge.de-lange
Contacteer:

oplichting Barry Utrecht, Barry Petersen en/of B.L.P.

Bericht door inge.de-lange »

Via Marktplaats en koopjeshoek IJsselstein en omstreken, maar waarschijnlijk op meerdere sites is een oplichter bezig. Hij handelt onder de naam Barry Utrecht, Barry Petersen of B.L.P. Hij verkoopt toegangskaarten van diverse attractieparken, artikelen en gebruikt het rekeningnummer NL64ABNA0443732213. TRAP ER NIET IN!!! STUUR GEEN GELD!!! Bent u toch opgelicht? Bewaar alle mailtjes, whatsapp berichten, kopie overboeking en stuur dit naar [email protected] of neem contact op met politie Midden-Nederland telefoonnummer 0900-8844. Maar doe aangifte!!!!

Twinmam

Re: oplichting Barry Utrecht, Barry Petersen en/of B.L.P.

Bericht door Twinmam »

bij mij werkte hij ook onder de naam STERK barry

Twinmam

Bericht door Twinmam »

en precies ook een ander rek nr zijnde NL27ABNA 0613771745,was de rekening van zijn vriendin zei hij,bedreigd me nu ook al dat hij naar mij gaat komen, dat hij me gaat zoeken en gaat vinden, dat hij zelf nr de politie gaat gaan om mij aan te geven omdat ik fraude pleeg omdat zijn geld er nog niet opstond en ik de tickets al zou gekregen hebben.,ik had een bewijs van mijn bank doorgestuurd en vroeg hem een bewijs van doorsturing tickets , die hij mooi niet kon geven, maar hij wel volhield dat deze verzonden waren,daarna gaf hij wel toe dat hij mijn geld heeft ontvangen...maar ik nog steeds niks, hij zou nu mijn geld terug storten, maandag heb ik het zei hij? ik voel me zo machteloos, kan je rekenen als er zo al 60 mensen minstens 100 euro kwijt zijn, hoeveel die al heeft ??6000 euro???en hier kan niks aan gedaan worden? als ik eens een boete niet betaal vinden ze me snel;waarom hem niet? :evil: :evil:
vollenhovenlaan 456 ,utrecht

inge.de-lange
Contacteer:

Hoi Twinmam. het lijkt mij nu verstandig dat je ook een eigen stukje schrijft hier op het forum met de naam Sterk Barry en Barry Sterk, zodat mensen, als zij informatie willen, op deze pagina komen. Vervolgens is het ook belangrijk dat je het ABN-Amro nummer doorgeeft aan marktplaats zodat het in het register bijgeschreven kan worden als dubieus rekeningnummer, zodat mensen een bericht krijgen dat zij te maken hebben met een dubieuze handelaar. Ik vind het triest dat jij waarschijnlijk jouw geld en de bestelde artikelen niet meer (terug)krijgt, maar jij kan wel voorkomen dat anderen opgelicht worden. Accepteer het feit dat jij opgelicht bent. Jij bent niet stom, dit zegt meer over Barry, dan over jou. Maak overal een kopie van en stuur dit naar de politie Utrecht of naar mij. Vervolgens zou ik je aanraden hem te blokkeren, zodat hij geen dreigementen meer kan sturen. Jij kan contact opnemen via mijn mail-adres. Mvrgr. Inge

GarduVin

Bericht door GarduVin »

Goedendag,

Vanuit de Stichting is het platform www.opgeletopinternet.nl ingericht om kopers bij te staan die via internet een product hebben gekocht, maar niets hebben ontvangen. Indien mogelijk bemiddelen wij tussen Koper en verkoper over evt. terugbetaling. Daarnaast worden tips gegeven over hoe men veilig via internet aankopen kan doen.

Ik ben vrijwilligster bij www.opgeletopinternet.nl.
Heel vervelend wat u overkomen is. Maar u bent helaas niet alleen hierin. Wilt u zich aub bij ons registreren en een topic openen bij "Meld hier verkopers die nog niet gemeld zijn" ? U helpt uzelf en anderen ermee. Mijn collega's zijn zeer kundig in het helpen van internetslachtoffers, en opsporen van verdachte advertenties, namen, adressen etc

Met vriendelijke groet, GarduVin

Dion H

Bericht door Dion H »

Helaas ook opgelicht door barry petersen met rekening nr. Nl33 snsb 0921794444

GarduVin

Bericht door GarduVin »

NL64ABNA0443732213 geeft meldingen bij https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html en
NL33SNSB0921794444 geeft meldingen...

3 of meer gedupeerden hebben aangifte gedaan.

inge.de-lange
Contacteer:

26 september jl. is Barry Petersen door de politie Utrecht aangehouden. Dit is tevens een oproep om aangifte te doen.

Jurrien

Bericht door Jurrien »

Ook in Harderwijk is er aangifte gedaan

inge.de-lange
Contacteer:

Hoi Jurrien, helaas zijn er meer slachtoffers. Het lijkt mij handig om even te informeren bij de politie in Harderwijk of het aangifte-dossier nog samengevoegd kan worden met de aangiftes in Utrecht. De aangiftes in Utrecht zijn gebundeld en worden op 5 januari 2017 bij de rechtbank in Utrecht behandeld. Mvrgr. Inge

natascha.coppens-vasconcellos
Contacteer:

Bericht door natascha.coppens-vasconcellos »

Zojuist heeft Barry een lid van Stichting Fare Almere opgelicht, bankpas mee genomen en de hele rekening leeg gehaald. Uiteraard heeft hij eerst zich erg geliefd gemaakt bij deze persoon waardoor ze dacht dat ze hem kon vertrouwen. Dit is echt heel erg. Er wordt nu aangifte gedaan en ik hoop dat deze viezerik opgepakt wordt!

inge.de-lange
Contacteer:

Er loopt een nationaal aanhoudingsbevel tegen Barry. Svp ook contact opnemen met politie midden-Nederland (Utrecht). Sterkte.

Debo

Bericht door Debo »

Is deze Barry de vriend van Samantha Kuzee? Deze Samantha uit Utrecht heeft mij nl opgelicht. Haar vriend heet (weet ik nu) Barry. Zij verkocht parfums voor echt, maar waren hartstikke nep. Ook Emla creme, MK tassen, horloges enz enz. Ze staat op deze site onder de naam Samantha Kuzee.

inge.de-lange
Contacteer:

Hoi Debo, Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb de naam niet eerder gehoord en ben het ook niet eerder tegengekomen. Mvgr. Inge

Frankhuisen

Bericht door Frankhuisen »

Bart Waninge is de echte naam van Barry Utrecht. Samantha Kuzee uit Utrecht is zijn vriendin en werkt met hem samen. Wordt hoog tijd dat die 2 eens goed gestraft worden voor alle ellende die ze aanrichten!!

Plaats reactie