oplichting Barry Utrecht, Barry Petersen en/of B.L.P.

Rje

Re: oplichting Barry Utrecht, Barry Petersen en/of B.L.P.

Bericht door Rje »

Dick zou jij contact op willen nemen met mij krijg het via de mail niet gedaan. Gaat over die Barry Petersen. Gr

dick

Bericht door dick »

Kreeg via de gaysite een bericht dat Barry Lee Petersen vaak in het park in Eindhoven te vinden is waar hij zich voor een klein bedrag van achter laat nemen. Hij zou zich dan zielig voor doen om bij vaak oudere mannen te overnachten en dan alles draait om harde sex. Nu wil het geval dat hij bij een aantal vooral oudere mannen hun speeltje namelijk een anaalplug heeft gestolen en in alle stille is vertrokken ook heeft hij potjes vaseline gestolen. Dus homoseksuele kijk goed uit voor deze man al word die graag in zijn holletje genomen hij steelt ook graag anaalpluggen en dildo’s wie hij wat ik te horen kreeg zelf ook gebruikt hij verkoopt het niet. Hij kan namelijk geen dag zonder omdat hij graag zijn holletje gevuld heeft met alles wat je kunt bedenken. Ook wil hij graag een snikkel in zijn mondje met alle risico’s van dien er zijn namelijk mensen die door hem een infectie hebben opgelopen. Ik heb van een klant zijn legitimatie gekregen omdat hij die in alle haast vergeten was toen hij daar speeltjes heeft gestolen. Dus Barry je kunt je legitimatie ophalen bij Karel van 78jaar
Uit Eindhoven

dick

Bericht door dick »

Beloning €500 wie weet waar die uithangt. Zijn crack familie woont in Utrecht ook Petersen. Heb zijn moeder proberen te spreken op de afwerkplek voor blinden ze kraamde alleen onzin uit zo strak stond ze van de shit. En zelfs op een afwerkplek voor blinden heeft ze geen klanten!!! Dus Barry Petersen als je tijd hebt haal je moeder eventjes op.

Anoniemadam

Bericht door Anoniemadam »

Ik ken hem als bas van dalen. Hij doet alsof hij goed kan tattooeren en belazerd mensen. Als goed is is die nu ernstig ziek en heeft die Aids. Hij woont in Apeldoorn in een flat bij Aristotelesstraat leger des heils 1 hoog links.

Anoniemadam

Bericht door Anoniemadam »

dick schreef:
22-11-2019 22:08
Wie weet waar deze rat zich ophoud en bij wie! De beloning van 500 is nog steeds van toepassing als de gegevens kloppen. De politie laat deze speedsnuiver zijn gang gaan maar ik heb voor hem een gepaste straf dat die vuile stotterende snuifpiloot de eerste tijd zijn neusgaten en zijn stotterende smoel niet kan gebruiken. Dit is geen bedreiging maar een oplossing voor de maatschappij

Wat is u email? ik heb informatie waar deze man is .

DenBosch

Bericht door DenBosch »

Beste Dick, ik weet waar deze jongen op dit moment verblijft en dat is bij de tussenvoorziening verwijderd door moderator. Hij is daar dagelijks aanwezig.

Mvg
DenBosch

PriscillaVm

Bericht door PriscillaVm »

dick schreef:
21-12-2019 13:55
Beloning €500 wie weet waar die uithangt. Zijn crack familie woont in Utrecht ook Petersen. Heb zijn moeder proberen te spreken op de afwerkplek voor blinden ze kraamde alleen onzin uit zo strak stond ze van de shit. En zelfs op een afwerkplek voor blinden heeft ze geen klanten!!! Dus Barry Petersen als je tijd hebt haal je moeder eventjes op.
ik snap dat je boos bent maar zijn moeder heeft hier niks mee te maken

Frans1985

Bericht door Frans1985 »

Ik ben ook opgelicht door Barry, hij dreigt ook dat hij langskomt. Meer mensen hier last van? Iemand ooit zijn geld terug gezien?

jennifer.jagersma

Bericht door jennifer.jagersma »

Als ik het goed begrijp dan haat dit over Bas die ik ontmoet heb op twoo een dating site .
Hij zou in apeldoorn wonen.
In een kast van een huis.
Zijn vriendin zou overleden zijn en heeft een heel verhaal klaar . Hij gebruikt fotos van lorenzo haas op zijn twoo acount maar ook op zijn insta.
Zijn nummer 0621385545.
Ik weet niet wat nu zijn uiteindelijke doel was .Zo ver heb ik het niet laten komen.
Maar als ik zie hoeveel werk hij hier in steekt . Je zou hem bijna geloven. Totdat ik ging video bellen toen had hij geen tijd. Toen ben ik zijn insta gaan google en kwam meer verhalen tegen. Ik vind het schandalig dat hij nog zo actief kan zijn met nep acounts . Bassienow80 insta .
Bas tyrel facebook

Poeka9891

Bericht door Poeka9891 »

Rje schreef:
02-12-2019 14:51
Dick zou jij contact op willen nemen met mij krijg het via de mail niet gedaan. Gaat over die Barry Petersen. Gr
Ik heb veeel meegemaakt met deze man en wil graag meer mensen die samen willen werken om deze man te stoppen hij heeft mn hele familie tegen me op gespeelt en heeft nu een groots plan om ze leeg te trekken

Davesoldaat

Bericht door Davesoldaat »

De Facebook pagina Opgelicht door Barry Petersen is gemaakt om alle gedupeerden van Barry Petersen in kaart te brengen en om elkaar te helpen en van advies te voorzien.
Dagelijks komen er meldingen en berichten binnen van oplichting en datingfraude. Heb jij ook een ervaring met Barry Petersen? Dan vragen we je om je informatie via een privébericht met ons te delen. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld.

Davesoldaat

Bericht door Davesoldaat »

De Facebook pagina heet, gedupeerden Barry Petersen. Wil je geen lid worden maar wel je verhaal doen? Mail dan naar [email protected]

Bilo

Bericht door Bilo »

Beste slachtoffers van Barry,

ik weet waar hij is. voor meer info kunnen jullie mij berichten.

Ghostdog

Bericht door Ghostdog »

Ik weet waar deze man verblijft en woont op dit moment dus wie hem zoekt moet me mailen.

Anoniem63

Bericht door Anoniem63 »

Zogenaamde tattoo artiest gaat gewoon door met zijn oplichtingspraktijken
Deze viespeuk moet gestopt worden
Voor meer info kijk op fb oplichter Bas van dalen
Staat hier met foto en alle info

Plaats reactie