oplichting Barry Utrecht, Barry Petersen en/of B.L.P.

Cocacola

Re: oplichting Barry Utrecht, Barry Petersen en/of B.L.P.

Bericht door Cocacola »

0687670969 Geeft meldingen

Vika72

Bericht door Vika72 »

Barry Biedt nu zelf weer kaarten aan op marktplaats voor de winterefteling. Marktplaats doet trouwens zelf ook niet veel met de melding die ik gedaan heb vorige week

Eindhoven1967

Bericht door Eindhoven1967 »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Eindhoven1967 op 09-01-2019 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Ersu

Bericht door Ersu »

Ik ben ook door een ene BARRY :evil: vandaag benaderd voor kaarten op MP..zag het gelukkig net op tijd op dit forum.
Hele verhalen zat in Engeland wilde 50% aanbetaling enz...heb hem gerapporteerd betreft zijn 06 nummer via whatsapp.
Ook MP ga ik nu even een bericht doen.

Ersu

Bericht door Ersu »

Pas op want hij is weer actief op MP met verkoop kaarten :evil: was er bijna ingetrapt zag gelukkig op tijd op dit forum zijn naam en recente telefoonnummer vermeld.

Vianen

Bericht door Vianen »

Ik kwam hier terecht nadat ik op Google zocht naar Barry Petersen.

Naast oplichting doet hij ook aan fietsendiefstal.

Gisteren is mijn fiets gestolen. Deze vond ik terug op marktplaats bij iemand die geld van Barry kreeg. In plaats van geld kwam hij aan met mijn fiets. De heler gaf me zijn naam en telefoonnummer: 0684358479

inge.de-lange
Contacteer:

Bericht door inge.de-lange »

Het telefoonnummer 0684358479 geeft ook een melding en wordt, via deze site, genoemd onder Barry Peters. Nu er steeds meer mislukte pogingen tot oplichting komen, snap ik wel dat Barry via andere kanalen aan geld probeert te komen. Ik verzoek een ieder wel om aangifte te blijven doen. Ook is het handig om bij een poging tot verkoop van wat dan ook via MP, de link mee te sturen. En Vianen, heb je je fiets teruggekregen? Fijne feestdagen allemaal. Groet, Inge

Tomafca

Bericht door Tomafca »

Vandaag ook weer op Facebook
Marktplaats voor Weert en omgeving. Ging om 4 kaartjes voor de Champions League wedstrijd Ajax-Real Madrid. Dat kan helemaal niet want de kaarten zijn pas vanaf (14 januari te krijgen 1 per seizoenskaart) hij zegt uit Borne (bij Enschede) te komen. Hij heeft behoorlijk wat praatjes maar tot een adres lijkt het niet te komen. Triest dat mensen op deze manier geld denken te verdienen over de rug van de hard werkende mens. LeT AuB GoEd Op Is NoG StEeDs Actief ¡!¡!¡!!!!!!

Pwsd10

Bericht door Pwsd10 »

Hij verkoopt momenteel tickets voor de vrienden van de Amstel live. Goed ik heb op tijd zijn naam op Google gezocht en nog net geen geld naar hem overgemaakt. Wat een vreselijk persoon dit, als ik dit allemaal terug lees. Hij lijkt zo aardig en alles voor je te willen regelen, maar ondertussen. Ben zo blij, dat ik het nog op tijd door had.

Pwsd10

Bericht door Pwsd10 »

Barry biedt vandaag weer allerlei kaarten aan op Mp. Kaarten voor de winterefteling, maar ook voor een voetbalwedstrijd. Allemaal vanuit woonplaats Almelo. Wees gewaarschuwd. Onder de naam MvW

Carpediem6

Bericht door Carpediem6 »

Vandaag bijna opgelicht door Barry Petersen , voor voetbal kaartjes die hij via de mail zou sturen , hij ligt in Engeland in het ziekenhuis bla bla bla
Mijn man vertrouwde het niet en is gaan google op zijn naam en kwam terrecht op vieze oplichting , en hij kwam zo eerlijk over , ik zelf was er in getrapt klonk zo geloofwaardig
Hij gaf zelfs zijn 06 en een bewijs van iemand anders die ook boetbal kaartjes bij hem heeft gekocht ( bankafschrift )
Jeetje wat zijn er gniepige mensen bah

Davesoldaat

Bericht door Davesoldaat »

Deze meneer, zogenaamd Barry Peterson maar echte naam H.H. Kuijper,(wat op de afschrift staat) heeft mij gisteren opgelicht door mij 2 kaartjes voor Ajax te verkopen. Ik zag te laat dat hij een oplichter is. Ik heb ruim 60 euro aan hem overgemaakt. Vanmorgen reageerde hij nog wel op mijn berichten. Ik heb hem gezegd dat hij mijn geld terug moet storten aangezien ik anders aangifte ga doen. Hierop heeft hij van mijn facebook fotos gehaald en gedreigd deze op instagram te zetten. Hij draait het om door te zeggen dat hij aangifte tegen mij gaat doen. De grappenmaker. Als dinsdag het geld niet op mijn rekening staat doe ik aangifte. Ik hoor van andere dat hij in Utrecht woont. Hij is al een keer aangehouden. Wie o wie heeft meer info over hem.

Suuzke

Bericht door Suuzke »

Geachte heer mevrouw Ik ben ook gedupeerde geworden van de heer Barry petersen zoals hij zich noemt maar ik heb horen zeggen dat hij in het echt peter Meijer heet ik wil graag stappen ondernemen tegen deze kerel want ik wil dat hij stopt om mensen te duperen zijn er mensen die meer gegevens van Hem zou ik zeer op reis stellen je kunt me op Facebook vinden onder suuzke jaja groetjes suzie

JIW511

Bericht door JIW511 »

Helaas gisteren door Barry B. via Marktplaats voor €120,- opgelicht. Deze keer voor seizoenskaartgebonden voetbaltickets. Te triest voor woorden, deze persoon met zijn leugens. Hele verhaal van J&S en anderen herkend. Deze man is ziek en moet opgepakt. Naar het geld kunnen we vast fluiten, maar ik ga aangifte doen. Ik kan nog andere stappen ondernemen, maar ik verwacht dat deze persoon geen vaste verblijfplaats heeft en als ik het zo lees is ook gevangenisstraf geen reden om ermee te stoppen. Hoe kunnen we de schade met elkaar beperken? Ik wil me niet echt verlagen tot zijn niveau, maar het kriebelt wel, moet ik toegeven.

Plaats reactie