oplichting Barry Utrecht, Barry Petersen en/of B.L.P.

GarduVin

Re: oplichting Barry Utrecht, Barry Petersen en/of B.L.P.

Bericht door GarduVin »

NL64ABNA0443732213 Geeft melding bij https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html

inge.de-lange
Contacteer:

Bericht door inge.de-lange »

Even voor alle duidelijkheid. Barry Petersen uit Utrecht gebruikt ook de naam Barry Utrecht. Deze persoon, waar u het over heeft, is niet de persoon waar deze poll over gaat. De Barry Utrecht waar u het over heeft kan natuurlijk ook een oplichter zijn. De enige manier waardoor oplichters gestopt kunnen worden is nog steeds aangifte doen. Barry Petersen is, bij verstek, veroordeeld en zal uiteindelijk zijn straf niet ontlopen. Dus zin heeft het zeker.

GarduVin

Bericht door GarduVin »

Hij heet Marcel Waninge
[Facebook link verwijderd door moderator, persoonsgegevens en dit soort informatie graag delen via PB]

inge.de-lange
Contacteer:

En de man waar ik het over heb en waar ik deze poll mee begonnen ben, heet Barry Petersen. Zie FB pagina, opgelicht door Barry Petersen. Het zijn toch echt verschillende personen. Mvrgr. Inge.

1973

Bericht door 1973 »

Ik ben ook opgelicht door Barry... of Bram of zijn naam op marktplaats Bas van Galen. Alsmede door zijn vriendin Bianca Louise Petersen.
Het ging om BTS kaartjes voor mijn dochter. Hij reageerde op mijn "gevraagd" advertentie voor tickets.
Hij zei dat zijn vriendin bij ticketmaster werkt en zo dus goede en goedkopere kaartjes had.
Na een echt uitziende overeenkomst heb ik 140€ overgemaakt via Bunq.
Na heel vervelende appjes van hem heb ik hem geblokkeerd en natuurlijk geen tickets ontvangen en geen geld terug.. hij beloofde dat al dagen..
Zijn vriendin noemde hem Barry in haar mail en toen ben ik gaan zoeken op Barry Petersen en kwam ik hier uit.
Alle gegevens die ik heb op een rij
Marktplaats.. Bas van Galen
Naam vriendin Bianca Louise Petersen
Email [email protected]****l.com
NL78BUNQ2291284258
Hij zei dat hij in Emmen woont maar bij marktplaats stond Utrecht.
Wees gewaarschuwd, ze lijken aardig maar zodra je gaat twijfelen....

[Deel e-mailadres verwijderd door moderator]
Het plaatsen van e-mailadressen is niet toegestaan op dit forum. Dit is in strijd met de gedragsregels. https://opgelicht.avrotros.nl/over/gedr ... oorwaarden

inge.de-lange
Contacteer:

Hoi, zo vervelend en triest weer. Ik kan je alleen maar verzoeken contact op te nemen met de politie Utrecht Midden Nederland. Barry is een bekende en heeft, wegens oplichting, al een gevangenisstraf uitgezeten. Verder verzoek ik je om hier een topic aan te maken met als kop oplichting en dan de nieuwe bekende namen en rekeningnummer, zodat anderen gewaarschuwd worden. Verder kan je bij marktplaats zijn naam en rekeningnummer laten registreren als dubieus. Ook om anderen te waarschuwen. N.b. de enige manier om nu nog je geld terug te krijgen is om aangifte te doen ( geen internetaangifte). Succes. Inge

Y. Petersen

Bericht door Y. Petersen »

Doe gewoon aangiften mensen. anders houd dit toch nooit op.
Laatst gewijzigd door Y. Petersen op 08-08-2018 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.

inge.de-lange
Contacteer:

Zijn nieuwe facebook account (iig nog gisteren) is Barry Peters. ( met zonnebril). Momenteel woont hij in Rhenen. Ik heb nog meer informatie over hem. Misschien is het beter als wij een privé gesprek hebben. Mvrgr, Inge de Lange

s.vanrijn

Bericht door s.vanrijn »

Y. Petersen schreef:Ik schrik hier best wel van. Ik had gehoopt naar alles dat hij zn lesje wel geleerd zou hebben. Heb ook te horen gekregen van een vriendin van mij dat zij ook werd bedreigd door zijn oom. Helaas weet ik nu dat het om mijn vader gaat. Alsjeblieft als je word bedrogen door hem ga gelijk naar de politie. Ik heb zelf geprobeerd contact met hem te krijgen maar houd met alles de boot af en dat doet hij ook bij zijn ouders. Ik sta machteloos naast de zijlijn terwijl hij maar door blijft gaan met mensen bedriegen. Als iemand een recent Facebook adres van hem weet zou ik dat graag willen weten. Misschien kan ik hierbij in contact komen met mijn neef. Alsjeblieft doe aangiften is het enige wat wij kunnen zeggen als familie. Wij willen net zo hard als jullie dat hij stopt en gestraft word.

Ik ben ook door hem opgelicht. Kan ik met je in contact komen?

Mvg Sharon van Rijn

Tinkerbell86

Bericht door Tinkerbell86 »

Ik niet ben vandaag opgelicht door hem voor een bedrag van 50€

sabine1988

Bericht door sabine1988 »

aanstaande donderdag dient mijn rechtzaak tegen dhr petersen. ben benieuwd of hij op komt dagen! het heeft bij mij bijna 1.5 jaar geduurd na de aangifte tot hier te komen. geef niet op en doe aangifte!

inge.de-lange
Contacteer:

Goed zo Sabine. Heel veel succes donderdag.

M.petersen

Bericht door M.petersen »

Het bericht van Y Petersen is niet juist .Ik zou de betreffende oom zijn die iemand bedreigd zou hebben in deze zaak.dat is zeker niet waar ik wil niets met Barry Petersen en zijn praktijken te maken hebben .en vind het diep triest wat deze jongen doet .ik heb Y Petersen hier ook op aangesproken en zij heeft haar bericht verwijderd. ik heb haar ook gewaarschuwd te stoppen met valse beschuldigingen naar mij want dat er anders aangifte tegen haar gedaan zal worden omdat dit niet de eerste keer is en ik daar heel betrouwbare getuigen van heb . Dus nogmaals ik heb hier niets mee te maken en zeker nooit iemand bedreigd ik hoop dan ook dat barry Petersen geen nieuwe slachtoffers meer zal maken en zal boeten voor wat hij mensen heeft aan gedaan

sabine1988

Bericht door sabine1988 »

de uitspraak van vandaag luid als volgt. hij krijgt 6 weken celstraf en moet vergoeding betalen aan mij en 2 van de mensen die aangifte hebben gedaan van oplichting. helaas was hij zelf niet aanwezig.

Natasja01

Bericht door Natasja01 »

Het is 18 augustus 2018 het is weer zover Barry Lee Peters of BLP of Barry Peters meld zich weer via Marktplaats verkoopt kaarten voor de Lion King musical !!

Plaats reactie