Opgelicht via marktplaats door R J A Niessen uit Maastricht

TJ94

Opgelicht via marktplaats door R J A Niessen uit Maastricht

Bericht door TJ94 »

Ik ben opgelicht door ene R J A Niessen ( op marktplaats heet hij R.N )
Bij het adres van de verzendlabel staat Bo Scheffers. (Maastricht)
Betaald 16 Februari, laatste bericht ontvangen van hem op 24 februari.

Ik heb van hem een aantal pokemonspellen voor de gameboy gekocht en betaald via marktplaats betaalverzoek. Vervolgens is het label van het pakket aangemaakt maar nooit op de post gedaan. (Het label is na 5 dagen ongeldig dus kan niet meer gebruikt worden)

Na enkele dagen zonder bericht heb ik gevraagd of het al op de post zat. Hierop antwoordde hij dat er een misverstand met zijn vriendin was en het over een uur op de post ging. Hierna niks meer gehoord en via de track en trace stond er dat het pakket nog niet ontvangen was door postnl.

Ik ben benieuwd of er meer mensen opgelicht zijn door deze persoon. Ondertussen zijn z’n adresgegevens, IBAN en naam bij mij bekend.

Via een ander marktplaats account heb ik gereageerd op een andere advertentie van hem, en ja hoor hij reageerde binnen 1 minuut. Ik vroeg naar de Pokemon spellen en hij zei dat het allang verstuurd was. (Wat dus niet klopt). Nu negeert hij mij ook op dit account.

Ik ga aangifte doen en ben op zoek naar andere mensen die ook opgelicht zijn door deze persoon om onze aangiftes te versterken.

Plaats reactie