Opgelicht op MP door Theresa Spronk

korsou

Opgelicht op MP door Theresa Spronk

Bericht door korsou »

Aankoop van een Chromecast ultra voor €35, kreeg een betaalverzoek via een Bunq rekening, maar kende deze niet, kreeg haar Iban nummer van haar rekening bleek achteraf van Revolut in GB te zijn.
Naar aanleiding van haar reviews dacht ik wel dat het ok zou zijn, dat het overgemaakte bedrag wat langer onderweg zou zijn was dan ook logisch, maar na een paar minuten schreef ze al dat het er nog niet opstond.
Heb haar een kopie van mijn ING overmaking gestuurd en gevraagd en mij te laten weten of het binnen is gekomen, mocht ik twijfelen dan zou ze het bedrag terug storten.
Bij deze dan ook afgesproken indien er na een week geen storting ontvangen zou zijn, het bedrag terug gestort zou worden en ze zou mij op de hoogte houden.
Na een week haar via MP bericht dat de week voorbij was en graag zoals was overeen gekomen het bedrag terug storten, nu weer een week verder totaal geen respons meer.
Ook is haar profiel naam veranderd in Nicole te Giesbeek, terwijl voorheen Theresa te Arnhem.
Haar bank gegevens zijn Theresa Spronk NL84BUNQ 2049 6633 58 en GB26REVO 0099 70393993 59.
Bij IBAN checks helaas geen opmerkingen gevonden, BUNQ bank wel over deze kwestie ingelicht en zij wachten mijn aangifte af bij de politie.

Plaats reactie