Opgelicht op marktplaats door autoservice dhz veendam

Plaats reactie
jo6463

Opgelicht op marktplaats door autoservice dhz veendam

Bericht door jo6463 »

Hallo

Zijn hier nog meer mensen slachtoffer geworden van Sander van autoservice dhz in veendam ( ik denk dat hij deze bedrijfsnaam alleen gebruikt om de boel op te lichten en daar niet echt werkt ) ik zal mijn verhaal even doen. ik was op zoek naar een voorbumper voor een opel monza, dus even gezocht, en toen een advertentie op marktplaats gezet.

Hierop reageerde al vrij snel deze Sander van autoservice dhz uit veendam. hij stuurde een foto van een opel monza die hij momenteel aan het demonteren was.ik kon de bumper voor 150€ kopen en gezien de afstand nogal ver was ( ik woon in zuid limburg ) bood hij aan om voor 20€ te verzenden. zo gezegd zo gedaan ,170€ overgeboekt op een belgisch bankrekeningnummer BE31974067972155 ( achteraf wel vreemd , iemand uit veendam met een Belgisch rekeningnummer ) maar je raadt het al de bumper werd niet geleverd en meneer reageert ook niet meer op berichten.

hij had nog een advertentie op marktplaats staan van een buda beeld die ook opeens verdwenen is. toen ik zijn telefoonnummer in google intoetste kwamen er nog meer oplichtingszaken tevoorschijn . hierna heb ik aangifte bij politie gedaan en marktplaats heeft zijn account verwijderd . zijn er nog meer mensen slachtoffer geworden, gelieve zich dan even melden.

jo6463

Re: Opgelicht op marktplaats door autoservice dhz veendam

Bericht door jo6463 »

zijn telefoonnummer is overigens 0612063444 even later kreeg ik op dezelfde advertentie nog een whatsapp via telefoonnummer 0684616895, ook hij had de gezochte onderdelen liggen. toch maar even gegoogeld, en wat denkt je , ook een oplichter. de volgende keer toch maar persoonlijk afhalen en cash betalen ongeacht de afstand. blijkbaar kun je niemand meer vertrouwen.

Peter Tjatja

Bericht door Peter Tjatja »

pas op hij is nog altijd actief. zojuist probeerde hij bij mij met nummer 06 57955058

DDOZ

Bericht door DDOZ »

Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van deze oplichter. Hij gebruikte dit bankrekening nummer: BE68 9740 6388 6334

Hij vraagt eerst of je langs wil komen maar zegt daarna dat de auto over n paar dagen voor export gaat dan biedt hij het aan om je de spullen op te sturen. Uiteraard komt er niks binnen. Ik heb al aangifte gedaan. Hopelijk is deze oplichter snel opgepakt. Dit was mijn eigen domme fout helaas. Tip voor mensen op marktplaats: Check hoe oud het account en maak niet over via iDeal

johanbe1962

Bericht door johanbe1962 »

ik ben ook opgelicht op marktplaats . ik zocht al langere tijd een motorkap voor mijn oldtimer golf . ik had een gezocht advertentie aangemaakt op marktplaats voor mijn motorkap en de juiste kleurcode . ik kreeg al snel via de interne mail van marktplaats een melding van autodemontage DHZ uit kerkrade dat ze voor mij een goede motorkap hadden .
gezien de afstand rijd je niet zomaar even vanuit bergen op zoom naar kerkrade . ik geloofde de persoon over de staat van de motorkap en de prijs van 100 euro inclusief verzenden was ook oke voor me . na het bedrag overgemaakt te hebben op rekeningnummer NL92 INGB 0657 2072 17 tnv S.V domacasse was ik in de wolken want ik had mijn motorkap gevonden .
later ga je beseffen dat je opgelicht bent en via de zoekfunctie kwam ik hier uit . voelt echt klote aan als je zo opgelicht wordt .
ik heb de naam s.v domacasse en het bankrekening nummer . benieuwd wat ik daar nog mee kan doen .

gr johan

Plaats reactie