Opgelicht Marktplaats: N.J.J. Bastiaan (Nathalia/Nathalie Jeannine Johanna)

Sassefras

Opgelicht Marktplaats: N.J.J. Bastiaan (Nathalia/Nathalie Jeannine Johanna)

Bericht door Sassefras »

Op 18 september 150 euro overgemaakt voor het reserveren van een kitten (nestje van 4) van 4,5 week. Het katje mocht tussen de 10 en 12 weken opgehaald worden. De volledige voornamen van deze persoon heb ik omdat ze een kopie van een/haar? paspoort met me heeft gedeeld en het rekeningnummer van de Rabobank staat ook op dezelfde naam. In het begin stuurde ze foto's en filmpjes van het katje, maar al gauw kwamen en verhalen dat het katje was gevallen en de kosten van de dierenarts hoog uitvielen en ze geld tekort kwam. Of ik 70 euro kon voorschieten en zij het zou verrekenen op het moment dat ik het katje kwam ophalen. Nadat het telefoonnummer waar ze eerst mee appte niet meer in gebruik was heb ik haar via Marktplaats een bericht gestuurd waar ze op reageerde. Ze gaf mij een ander nummer waarop ze vanaf dat moment te bereiken was en zei dat ze het was vergeten door te geven en dat het niet zo goed met haar ging. Ze moest weer een chemokuur ondergaan en het zat thuis ook niet mee. Toen het tijd was om het katje op te halen werd ze steeds stiller en eiste ik mijn geld terug. Dat zou ze doen (not natuurlijk) en sindsdien niet meer bereikbaar. Heb Marktplaats, de politie en de bank op de hoogte gebracht. Voordat Marktplaats haar had geblokkeerd had ze haar lopende advertenties al verwijderd.
Zag dat er al eerder, in 2017, hier een aantal berichten over deze oplichtster zijn gepost en ondanks dat is ze , jammer genoeg, nog steeds actief. Hieronder de gegevens die ze op Marktplaats (heeft) gebruikt:

Naam adverteerder op Marktplaats: Chayenna Jwz
Plaats: 's-Gravenhage
nep adres: Dr. Lelykade 286
telefoon: 0682220409
Rekeningnummer: NL15RABO356341119
IBAN: NL42RABO114668043

Zou graag in contact komen met andere gedupeerden.

Plaats reactie