Opgelicht door van der meulen uit stiens

Plaats reactie
grouster1986

Opgelicht door van der meulen uit stiens

Bericht door grouster1986 » 19-04-2020 20:47

Goedenavond,
ik heb gister (18-04-2020) een drone gekocht, bij een ene van der meulen uit stiens.
de aankoop leek heel mooi, maar bleek niet te zijn wat ik had gedacht.
na 5 minuten vliegen stort hij uit zichzelf neer, heb contact met meneer gezocht wou de helft van een nieuwe accu betalen,
stuurde mij vervolgens een foto van een verkeerde en veel goedkopere accu wat niet eens in dit artikel thuis hoort,
vervolgens aantal berichten gestuurd, maar tot heden geen reactie, waardoor ik besloten nieuwe accu te bestellen en hem de factuur gestuurd, weer geen reactie, ik heb dus besloten om mensen te waarschuwen voor deze persoon,
als het mijn licht plaats ik hier per direct zijn gegeven maar wacht nog 2 dagen, zo niet gaat zijn adres online, ZIE HIER ONDER DE TEKST VAN HET GESPREK.

Hallo Van der Meulen, wat is je uiterste prijs
18:55
Ik verkoop m namens m'n zoon
18:56
175 is zijn uiterste prijs
Oke want ze 175 ongeveer nieuw al vandaar Google maar es
Niet dit merk en dit type
18:57
Mijn bod is 125 me bod weet dat hij niet akkoord gaat maar dat is mijn bod
18:59
http://www.marktplaats.nl/gateway.html? ... 6cQAvD_BwE
18:59
Kijk maar rond de 150 euro
19:00
150 euro is de prijs die hij er minimaal voor wil hebben.
21:34
Mag ik er 1 dag over na denken?
21:34
Tuurlijk
21:35
Maar ik kan 'm niet voor je vasthouden.
21:36
Dat snap ik
21:36
Deal
22:34
Geen probleem
22:34
Super! Kom je hem ophalen? Of opsturen?
22:35
Woon in grou Friesland mag ik u nr gaat sneller
22:35
Liever niet, niet zulke goeie ervaringen mee.
22:38
Via mp app werkt ook even goed toch
22:38
Me schoon zusje woond ook in stiens
22:39
Maar kom hem sowieso morgen halen zet hem even op geresiveerd
22:40
Ga ik doen! Komt goed
22:44
Kom sowieso morgen na werkt tijd 100 procent
22:44
Als u adres geeft stuur ik u bericht voordat kom
23:12
gisteren
Adres is ...............................................
07:50
Hoe laat ben je hier ongeveer??
07:51
Ik ben nu eerst aan het werk
09:33
Bericht u straks
09:33
Word vanavond ik bericht u hoelaat ik vertrek uit grou
14:07
Prima!
14:30
Onverwachts drukte op werk haha iedereen wil varen
15:15
Vertrek nu uit grou
18:35
Super
18:44
Alles werkt perfect alleen accu is binnen 10 min leeg helaas
20:51
Normaal gesproken moet ie een kwartier mee kunnen gaan. Misschien even helemaal leeg laten en dan opnieuw helemaal laten opladen.
21:48
nou is al 2 keer na beneden gevallen omdat accu echt op is verder vliegt hij perfect
22:25
zou u nieuwe accu willen betalen anders breng ik hem liever netjes terug dan kan u het zelf zien en testen
22:29
vandaag
Ik kan hier vandaan niet precies zien wat er is gebeurd, maar ik wil je wel tegemoet komen.
08:17
Ik wil de helft wel meebetalen aan een nieuwe accu, ik zag op internet dat ze voor 10,95 te koop zijn bij http://www.marktplaats.nl/gateway.html? ... -winkel.nl.
08:18
O top is maar een accu
10:38
Kun je mij een betaalverzoek sturen voor 6 euro?
10:44
je zij dat de accu een kwartier mee zou gaan nou mooi niet dus je betaald maar een nieuwe
11:36
Je toon bevalt me niet, we kunnen die op een normale manier oplossen
11:46
hij vliegt verder oke maar kan nu niet eens opstijgen of hij pleurt al naar beneden dus ik zie hier maar een oplossing in en dat is dat u een nieuwe betaald en niet dat ik niet voor de kosten op wil draaien maar dit is geen zaken doen dingen verkopen die kapot zijn dan had dat vermeld moeten worden
11:48
11:55
ik zie 30 euro hoor geen 12!
11:56
12:03
Het toestel was in uitstekende conditie toen we het aan jou verkochten. Ook de accu. Misschien moet je de handleiding eerst even doornemen. Het opladen van de accu duurt helaas wat lang. Het toestel land uit zichzelf als de accu bijna leeg is. Misschien dat de batterijen van de controller bijna leeg zijn. We willen je best tegemoet komen door de helft van een nieuwe accu te betalen.
12:03
dat is niet de accu die er in hoort maar weet je wat je lekker doet steek dat ding in je reet ik red mij wel fijne zondag
12:20
12:41
Maar de accu is echt stuk 5 min vliegen is het gebeurt heb al nieuwe besteld maar baal der gewoon van verder vliegt hij perfect doet wat hij moet doen maar baal er gewoon van had ook niet zo moeten reageren me excuses der voor ik krijg zelf maar 75 per week en heb der lang voor gespaard
Zou netjes zijn of dat je het oplost
15:53
oke ik zie dat u geen reactie gaat geven dan ga ik dit juridisch oplossen en ja je zal denken voor die paar 10tjes ik ben niet gediend van oplichters
16:12
En geen zin u slechte feedback te geven zo ben ik niet
16:22
Maar als vanavond na 7 uur geen bericht van u terug heb doe wel
16:23
Anders breng de drone terug vanavond
16:47
Plaats je zo op opgelicht zal zo je de link geven
19:51
Wordt zo geplaatst is je laatste kans
20:15

MET VRIENDELIJKE GROETEN MARTIN

ADRES EN BETALING LINK HEB IK VERWIJDERD UIT HET GESPREK VOOR PRIVACY REDENEN

Noortje123

Re: Opgelicht door van der meulen uit stiens

Bericht door Noortje123 » 25-04-2020 21:54

Hier moet ik echt even op reageren, zomaar iemand als oplichter betichten gaat bij deze wel erg ver vind ik. Je hebt de drone bij een Particulier gekocht, niet eens verstuurd maar zelf opgehaald. Je hebt als koper op MP onderzoeksplicht, dus kijken of alles na behoren werkt indien naar wens betaal je het en neem je het over. Echter kom je thuis, en zie je dat de accu niet meer zo goed is als het zou moeten. (Het is tweedehands) dus dat kan je wel verwachten. Koop=koop je hebt het niet bij een bedrijf gehaald, je hebt je ondervinding laten weten aan de verkoper, en die wilt jou zelfs tegemoet komen door de helft van de accu te betalen. Ook jou taal gebruik kan echt niet, hoe je praat tegen de verkoper die je tegemoet wilt komen door de helft te betalen, dat je zegt "steek het maar in je reet" ik snap dat hij niet meer reageert. En dan door te chanteren dat je hem anders op opgelicht zet is echt een schande.. want hij heeft je niet opgelicht, opgelicht is een hele andere term, je hebt iets tweedehands gekocht en je hebt onderzoeksplicht je had nog blij kunnen zijn dat de verkoper je tegemoet wou komen, want de meeste zouden dat niet eens doen. Het is een gunst, en niet een recht van de verkoper, en dan te dreigen om het adres om een forum te plaatsen voor oplichters is echt triest. Dit bericht hoort hier niet thuis, en ik vind echt dat deze site te weinig doet aan topics die hier niet horen, iedereen kan hier zo een account aanmaken en iemand betichten van oplichting wat gewoon smaad en laster is. Het is je eigen schuld, had je beter onderzoek moeten doen naar je gekochte tweedehandse product.

Dus moderators, doe meer je best om de topics die hier niet thuis horen te verwijderen.

Plaats reactie