Opgelicht door TrendX

manInNL

Opgelicht door TrendX

Bericht door manInNL »

TrendX maakt tegenwoordig overal reclame voor producten die nodig zijn voor het bestrijden van Corona. Voordat ik ging bestellen bij TrendX, heb ik veel dingen gecontroleerd.
Ze staan ingeschreven bij de KVK en op hun site staat zelfs hun adres dat bekend is bij KVK. Toch blijken ze helaas oplichters te zijn.

Op 27 februari heb ik mondkapjes besteld, maar ik kreeg geen bevestiging en ik heb niets van ze gehoord of ontvangen.
Op 18 maart stuurde ik ze een email om te vragen naar de status van mijn bestelling. Helaas hebben ze niet gereageerd.
Op 26 maart heb ik ze weer een email gestuurd en ik zei: “Als u het product niet hebt, wil ik graag mijn geld terugkrijgen.”. Ook op deze email willen ze niet reageren.
Op 30 maart heb ik ze verzocht om mijn geld te betalen, want hun praktijken lijken meer op een oplichting. Ik zei ook dat ik politie en de media ga inschakelen, als ze mijn geld niet willen betalen.
Omdat ik bedreigd heb met het inschakelen van de media en politie hebben ze op dezelfde dag gereageerd . Ze stuurden mij een link om mijn zending te volgen. Welke zending ga ik volgen als ik geen barcode krijg?
Op 30 maart stuurde ik ze een andere email waarin de gegevens van de bestelling stonden. Dat was een screenshot van de bestelling die ik gedaan heb.
Op dezelfde dag lieten ze me weten dat de bestelling heeft een vertraging en dat ik het product mag annuleren. Op dezelfde dag liet ik ze weten dat ik de bestelling wil annuleren en dat ik mijn geld wil terug krijgen.
En toen was het stel en ik krijg geen reacties meer en mijn geld hebben ze niet betaald. Ik heb ze 16 keer gebeld, maar ze nemen niet op. Blijkbaar was de telefoon op de site alleen bedoeld om als een betrouwbare webshop over te komen.
Iedere keer als ik ze bel hoor het antwoordapparaat: “we hebben het op dit moment erg druk.. weet u dat u ook een email kunt sturen naar [email protected]”. Soms wacht ik 20 minuten en toch nemen ze niet op.

Wilsophie

Re: Opgelicht door TrendX

Bericht door Wilsophie »

Heeft u aangifte gedaan? Want de overheid neemt dergelijke oplichting in deze tijd heel zwaar op. Het voelt heel akelig in ieder geval. Sterkte ermee.

manInNL

Bericht door manInNL »

Heb ik gedaan. Maar ik denk niet dat politie iets gaat doen.
Op hun facebook pagina staan tientallen opgelichte mensen. Deze webshop moet snel aangepakt worden en graag een camera van het programma opgelicht sturen naar het adres dat op hun site staat. Het zijn tientallen of misschien duizenden mensen die opgelicht zijn door TrendX.

manInNL

Bericht door manInNL »

Doe hier aub iets aan. Honderden mensen zijn opgelicht . zie hun facebook pagina

https://www.facebook.com/trendx.nl

manInNL

Bericht door manInNL »

Ze hebben het geld betaald nadat wij een facebook pagina hebben geopend over TrendX. Ze belden ons en hebben het geld betaald.

Shirley_Goedhart

Bericht door Shirley_Goedhart »

Ik ben ook opgelicht door trendx.
Heb er iets besteld en het kwam pas na 2maanden. Gewoon via alie expres merkte ik.
Na openen was het niet wat ik gekocht had. Na mailen en bellen. Werd er gewoon niet gereageerd.
Dus heb ik het maar opengemaakt, bleek het kapot te zijn.
Dus weer mailen en bellen. En je raadt het al. Geen contact.
Vind dit echt niet tof.
Het is ook me eigen schuld, want na een beetje onderzoek kwam ik erachter dat er zo veel mensen zijn opgelicht.
Maar vind het nog erger voor de mensen die nu nog worden opgelicht.
Dit soort praktijken moeten gestopt worden.
Politie doet niet, want ze hebben een product geleverd. En als het niet het zelfde is zeiden ze dan moet ik dat maar uitvechten met trendx. Uhhhh nou die reageren niet he

Edmo

Bericht door Edmo »

Het is gewoon een dropshipper en je koopt in feite rommel voor teveel geld.

rimaryme

Bericht door rimaryme »

Ook ik ben opgelicht door Trendx. Ik heb in januari voor 5 personen mondkapjes besteld. Heb ze nog steeds niet binnen. In het begin kreeg ik nog een reactie en kreeg ik te horen dat het druk was, dat het elk moment binnen kon komen of dat het nog bij de douane lag en nu toch binnen 14 werkdagen echt binnen moest komen. U raadt het al ik heb nog steeds niks binnen. Ik heb ze nu weer een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil, maar er wordt nu helemaal niet meer op gereageerd. Ik hoop dat hier echt iets aan gedaan wordt, deze mensen zijn expres mensen aan het oplichten in deze moeilijke tijd.

Marsoven

Bericht door Marsoven »

Hoi, ik maak reclame en heb inmiddels een permanente ban.
Laatst gewijzigd door Moderator op 08-06-2020 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Nee.

dmdebeer

Bericht door dmdebeer »

Ik ben ook opgelicht door TrendX met de mondkapjes. Wacht al 2 maanden. Talloze mailtjes verder en loze beloften niets ontvangen. Geld teruggevraagd, maar ook dat ontvang ik niet terug. Wat een oplichters!

Marc 2

Bericht door Marc 2 »

Opgelicht door Trendx.Nl.

Besteld in maart 2020 vandaag mei 2020 ,bestelling nog niet ontvangen, meerdere malen gebeld ,gemaild niks helpt.
staan wel ingeschreven bij KVK , maar opgelet zij beschikken over verschillende adressen , en telefoonnummers , als je het opzoekt is dit een gewoon huis , appartement , en dit veranderen ze regelmatig op hun website de veranderingen van adressen ,alsook via google advertentie dienst , Het wordt eens tijd dat uw programma deze firma eens een bezoekje brengt ,met de politie , heb besteld en betaald met hun betaaldienst MOLLIE ,die wel bestaat , DUS ik zou graag Mijn Geld terug hebben van TRENDX.NL

ikwerkvoormijngeld

Bericht door ikwerkvoormijngeld »

Same here.

24 februari kapjes besteld. Niks gekomen. Gemaild, week later bericht dat het wat langer duurt maar dat alles onderweg was blabla.

Voor de grap even wat reviews gelezen op trendx.nl... dat had ik dus eerder moeten doen. 9500 reviews met 5 sterren. Scroll even wat rond en je komt hele lappen tegen van dezelfde review met andere gebruikersnamen. Dikke rode vlag natuurlijk :shock:

Even wat googlen en je komt achter wat namen. Gianna Cipollone lijkt een lieve jonge moeder, op facebook ook zo 'betrokkken' bij het leed van de coronacrisis, maar haar naam staat achter rits bedrijven die mi op zijn minst weleens aan de tand gevoeld zouden mogen worden.

Tiny88

Bericht door Tiny88 »

Inmiddels anderhalve maand geleden een bril besteld en betaald, maar vrijwel direct geprobeerd te annuleren, omdat het niet de juiste bleek te zijn. Tot dusver 6 mails gestuurd met de vraag of annuleren mogelijk is, maar hier wordt niet op gereageerd. Daarbij ook nog geen geld terug ontvangen of toch het product geleverd gekregen. Tevens geprobeerd het bedrijf te bellen, maar dan blijken er nog 22 wachtenden voor je te zijn. Het gaat bij mij gelukkig niet om een groot bedrag, waardoor dit voor mij meer een principekwestie is. Ik hoop hiermee andere consumenten te kunnen waarschuwen om niet bij dit bedrijf te kopen en het bedrijf en halt toe te roepen.

Lonkie70

Bericht door Lonkie70 »

Ook wij opgelicht. 2 maanden geleden een horloge en armband besteld.
Armband is uiteindelijk binnen gekomen. Maar horloge niet. Contact krijgen is niet mogelijk. Er wordt niet gereageerd.
Het gaat gelukkig maar om een horloge van 18 euro. We hebben van de week dezelfde gevonden bij Bol. Die was nog goedkoper ook. Binnen 2 dagen in huis.
Ik heb in mijn mail gedreigd met aangifte doen. Ga ik nu ook echt doen.

Mustan

Bericht door Mustan »

Op 25 februari mondkapjes besteld en betaald. Tot op heden nog niks ontvangen ook geen terugstorting ontvangen. Meerdere malen contact gezocht, maar bijna geen reactie anders dan een standaard mail met dat er vertragingen zijn.

Plaats reactie