Opgelicht door TrendX

Frans2020

Re: Opgelicht door TrendX

Bericht door Frans2020 »

TIP: Ik had op 28 mei ook mondkapjes en handschoenen besteld bij TrendX. Nooit ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en geven geen antwoord op emails Op hun site is het bestelnummer onbekend. Wat bij mij hielp was een klacht via het klachtenkompas van de Consumentenbond. Daar reageren ze wel. Ik had binnen een paar dagen mijn geld terug

Petrus

Bericht door Petrus »

Mondkapjes met filters besteld in April, zouden binnen 2dgn geleverd worden. 5 minuten na betaling mail gekregen dat bestelling vertraagd was, zelfde mail nogmaals 2 weken en 3 weken later, daarna niks meer. Zelf gemaild in Juli, toen waren de kapjes volgens hun toevallig net die dag aangekomen, ze zouden er binnen 3 dagen zijn. 2 weken later eindelijk mijn pakketje...Helaas, niet de dure, met filters bestelde mondkapjes, maar gewoon van die weggooi dingen van 1 euro.. Nu al een week dagelijks aan het mailen en bellen, mail word niet beantwoord. De enige keer dat ik telefonisch contact kreeg en mijn probleem had uitgelegd, zou ik worden doorverbonden met de juiste persoon, de verbinding werd daarop verbroken en sindsdien geen enkel contact meer mogelijk. Denk dat ik die 8x 29Euro op mijn buik kan schrijven...

Fonsie

Bericht door Fonsie »

Rugzak besteld voor mijn dochter nooit geleverd. Op 5 juli rugzak besteld echter nooit geleverd. Gemaild geen reactie gebeld geen reactie. Even kort contact gehad via Whatsapp, kon niet geleverd worden, toen ik bericht stuurde dat ik wou annuleren kreeg ik geen reactie meer. Inmiddels ook aangifte gedaan bij politie.

jdthood

Bericht door jdthood »

Nog iemand die opgelicht is. 23 euro. Product nooit ontvangen, bedrijft reageert niet op e-mail.

Ellen Ekna

Bericht door Ellen Ekna »

Ook ik ben opgelicht. Tas besteld en betaald. Men reageert niet op mijn mails. Ook telefonisch is men niet bereikbaar. Er wordt een bandje afgespeeld. Hopelijk worden deze oplichters gestopt want dit is toch echt op een oneerlijke manier heel makkelijk geld verdienen. Aangifte is gedaan!

C van haaren

Bericht door C van haaren »

Hallo,
Ook wij zijn er in getuint, een bestelling gedaan bij Trendx.
Een herenjas €99,99
10 februari 2021 en tot nu toe niets gekregen
Mail wordt niet beantwoord en tefefoon ook niet
We hebben nu een mail gestuurd om te annuleren en ons geld terug te krijgen
Ook bij Mollie die het geld overmaakt een klacht ingediend.
Hopelijk krijgen we ons geld terug maar heb er een hard hoofd in na alle berichten gelezen te hebben

ph000419

Bericht door ph000419 »

Op 3 februari heb ik een bestelling gedaan van een messenslijper en een slijpsteentje bij trendx. Zij waren de enigen die die producten op voorraad zouden hebben. Daar was ik toen blij mee. Ik had me per abuis een verkeerd huisnummer ingevuld en heb daar direct over gebeld. Er werd toen opgenomen en gezegd dat ze het zouden veranderen. Op 19 februari kreeg ik een keurige mail met de mededeling dat de materialen uit het buitenland moesten komen en dat er vertraging was in de levering en dat de levertijd 13-15 werkdagen zou zijn. Ik zag toen niet dat er een cijfer anders stond in het bestelnummer, een slordigheidje, waardoor ik mijn product niet kon vinden in de trackingslijst. Toen ik later daar keek kwam ik er achter. De bestelling was wel bekend en er stond bij:
"Bestelling in goede orde ontvangen, track&trace wordt binnen enkele dagen hierop aangetoond". Dit staat er nu nog steeds.
Ik zou de bestelling dus voor 25 februari kunnen verwachten. Toen het er niet was op 25 februari heb ik ze nog even tijd gegeven en in de tracking gekeken of mijn adres inderdaad zou zijn gewijzigd en dat bleek toen het geval als ik naar de info betreffende mijn bestelling keek op hun site.
Vandaag heb ik deze site gevonden van opgelicht.avrotros.nl en een mail gestuurde naar trendx dat ik hier meerdere klachten heb gezien, de mijn e hier zal toevoegen (bij deze dus) en dat ik verdere stappen ga ondernemen om mijn geld terug te krijgen of de producten geleverd te krijgen. Ik heb gelezen bij een van de klachten hier dat dat zou kunnen helpen. Ik ben benieuwd en zal hier verdere ontwikkelingen melden.
Jan Hein Egbers uit Overasselt

Nicolette1981

Bericht door Nicolette1981 »

Ook hier opgelicht, een dino voor m’n zoon en sportbroek voor mij. Zo rond de 35 euro, mag dan niet klagen als ik sommige bedragen hier lees. Helaas nooit ontvangen en er wordt nergens op gereageerd. Walgelijk!

Plaats reactie