Opgelicht door TrendX

Passie123

Re: Opgelicht door TrendX

Bericht door Passie123 »

Ik ben de zoveelste met dezelfde ervaringen met TrendX als mijn voorgangers. Ook ik heb lange tijd geleden mondkapjes besteld en die zijn tot op heden nog niet aangekomen. gelijk nadat ik betaald had en mijn bestellings email in mij inbox zat kreeg ik de melding dat mijn bestelling vertraagd was (wat ik wel kon begrijpen in die toestand). Elke keer krijg ik een email dat mijn bestelling vertraagd is en ik wacht nu al bijna 2 maanden. Normaliter op de website staat dat producten redelijk snel binnen moeten zijn maar vandaag heb ik een heugelijk bericht gekregen dat mijn bestelling onderweg zou zijn maar dat duurt ook weer 2 weken. Ik kreeg een trackingscode maar die werd niet herkend, ondanks dat de spullen onderweg zijn. Dat klopt allemaal niet. Ook tot mijn grootste verbazing zag ik dat de spullen uit China komen oftewel, gewoon via Ali of Wish besteld worden.

Ook nadat ik ze probeerde te bereiken waren er steeds tientallen wachtenden voor me en op mijn email hebben ze ook nog niet gereageerd.

Bij deze ook mijn mening dat ik vermoed dat het oplichters zijn en die aangepakt moeten worden en het is strafbaar om gebruik te maken van de situatie.

Helaas heb ik al betaald maar hoop door aangifte of via juridisch toch mijn geld terug te krijgen.

frazoe

Bericht door frazoe »

Ook ik heb een bestelling gedaan voor 2 mondkapjes en ook nog niet ontvangen.
6 mei besteld en nu nog steeds niet ontvangen. Hoop het geld terug te krijgen via pay-pal.
Maar ben op je hoede ze hebben je gegevens zoals adres bankrekening dus pas op.
Je weet nooit wat ze doe ermee.

atilla2006

Bericht door atilla2006 »

Waarom is deze website nog online ? ik ben opgelicht als honderden andere mensen, niks ontvangen na een bestelling ,ze zijn gewoon nog online en actief ,ze bewerken de site zoals SLECHTE beoordelingen aanpassen / verwijderen en er goed voor in de plaats te schrijven om de mensen te misleiden om te bestellen OPLICHTERS. :evil:

dirk.hartman

Bericht door dirk.hartman »

Op 24 april een bestelling gedaan (mondkapjes) twv 20,90

Op 24 april, 1 mei en 10 mei een bericht gehad dat de zending vertraagd is. Daar hadden meer webshops last van, doch deze hebben uiteindelijk wel netjes geleverd. Trendx reageert niet op mails. Klopt het adres in Den Haag wel of is het nu gevestigd in Arnhem? Weet iemand dat? We zouden eens langs moeten gaan !

Sikkie

Bericht door Sikkie »

OPLICHTERS 1e klas. Mondkapjes besteld, betaald maar nooit ontvangen. Mail gestuurd maar geen reakties .
Geld weg (terwijl ik in de zorg zit en het echt nodig had) en geen mondkapjes :oops:
Bdrijf moet stoppen. Misschien programma over maken

Martin de Jong

Bericht door Martin de Jong »

Ook ik ben opgelicht.

Ik heb een elektrische plak antenne voor een autoradio besteld, echter krijg nu al weken een email met dat de levering 13 tot 15 werkdagen kan duren. De geleverde track nummer werkt niet, bestelling onbekend geeft die aan.

Met vriendelijke groet,

Martin de Jong

josepjel

Bericht door josepjel »

vorige week aangifte gedaan bij politie over trendx dit ook gemeld aan trendx en jawel vandaag geld is terug gestort

josepjel

Bericht door josepjel »

vorige week aangifte gedaan bij politie over trendx dit ook gemeld aan trendx en jawel vandaag geld is terug gestort

ingridoei

Bericht door ingridoei »

Ook ik ben opgelicht door Trendx. Ruim drie maanden geleden twv €62 mondkapjes gekocht, Trendx antwoordt op geen enkele mail, beantwoordt de telefoon niet en heeft uiteindelijk nep mondkapjes geleverd en is wederom niet te bereiken. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Bestel niets bij Trendx!!

NinoR

Bericht door NinoR »

Als ze bij trendx niet opnemen op het nummer, dan bel je de eigenaar toch op dit nummer om haar te pakken te krijgen: https://www.detelefoongids.nl/gianna-c ... p-gld/7-1/

ElskeL

Bericht door ElskeL »

Ook ik ben net als al mijn voorgangers in dit topic opgelicht, echter Ik heb vandaag mijn geld terug gehad (wel 36 euro..)

Gelukkig had ik via PayPal betaald en een week geleden besloot ik om een geschil te starten bij PayPal zelf voor teruggaaf van mijn geld van de niet geleverde mondkapjes.

Grappig is het wel dat na een aantal mailtjes,belletjes begin mei er pas bij een PayPal geschil een reactie komt. En waarschijnlijk alleen maar omdat ik ze aangemerkt heb als : oplichters

Vlak daarna kreeg ik een mailtje met uitleg dat ze zeker geen oplichters waren,maar het heel druk was etc etc.

Dus tip voor degene die met PayPal betaald hebben, het loont om een geschil te starten ! (Ja, misschien had ik geluk, maar ik raad het aan het gewoon te proberen ! )

En aangifte doen, want dit soort figuren verdienen een straf !

Kimmie75

Bericht door Kimmie75 »

Ja, ook ik ben opgelicht door Trendx. Het zelfde verhaal als mijn voorgangers hier. Eind mei een tas besteld, mail ontvangen dat het langer kon duren.... Uiteraard geen contact mogelijk ven nooit iets ontvangen. Nu maar aangifte doen en hopen dat er actie ondernomen wordt.

Kimmie75

Bericht door Kimmie75 »

Tip!! Als je geen producten ontvangt van Trendx, doe dan aangifte.
Ik heb dat ook gedaan en het aan Trendx gemeld. Deze keer kreeg ik wel een antwoord op mijn e-mail, ik krijg mijn geld terug. Ze hopen echter wel dat ik dan mijn aangifte intrek....

Edmo

Bericht door Edmo »

Kimmie75 schreef:
27-06-2020 11:51
Tip!! Als je geen producten ontvangt van Trendx, doe dan aangifte.
Ik heb dat ook gedaan en het aan Trendx gemeld. Deze keer kreeg ik wel een antwoord op mijn e-mail, ik krijg mijn geld terug. Ze hopen echter wel dat ik dan mijn aangifte intrek....
Dan eerst je geld terug en daarna de aangifte intrekken. Niet anderom.

ABC39

Bericht door ABC39 »

Bij TrendX infrarood thermometer besteld en betaald op 06-06-2020. Verder hoor ik niets 1 maal mail gehad dat er een traceer code aan komt, komt niet. Zelf diverse mail verstuurd geen enkele reactie gebeld ze pakken niet op. Ik voel me opgelicht !
Ik heb aangifte gedaan bij de politie over dit voor val.
Aangifte doen allemaal bij de polite.
Een schande dat ze bij kamer van koop staan ingeschreven.
Ik heb spijt dat ik niet even de reviews heb gelezen voor ik met deze partij in zee ging.
Waardeloos! Waardeloos! Waardeloos! Waardeloos!

Plaats reactie