Opgelicht door TrendX

pascal.visser

Re: Opgelicht door TrendX

Bericht door pascal.visser »

Ik ben ook opgelicht door TrendX.nl.

Op 27 februari heb ik een bestelling gedaan.
Het betreft mondkapjes. 100 stuks voor €26,-.
Die zijn nog steeds niet geleverd.
Op 22-3-'20 heb ik ze gemaild met de vraag waar mijn bestelling bleef want die zou binnen uiterlijk 15 werkdagen geleverd worden.
Op 24-3-'20 krijg ik een mail waarin ze beweren dat mijn bestelling onderweg is en dat ik deze op korte termijn kon verwachten.
2 weken verder en nog steeds niets ontvangen.
Op 7-4-'20 heb ik nog maar eens een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef.
Nooit heb ik hierop een antwoord mogen ontvangen.
Ook op mijn vraag of ze mijn geld wilden terug storten, heeft men nooit gereageerd.
Op 12-4-'20 heb ik online aangifte gedaan en heb hiervan melding gemaakt bij TrendX.nl.
Hierop heb ik van TrendX.nl geen reactie ontvangen.
Van de politie heb ik wél een reactie terug gekregen.
Zij konden niets doen met mijn aangifte omdat hetgeen TrendX.nl doet, niet onwettig zou zijn.
Als ik mijn geld tóch nog terug zou willen, zou ik maar een civiele procedure aan moeten spannen.
Yeah right! Voor €26 zeker!

Met andere woorden, ik kan wel naar mijn geld fluiten.
Nou boeit mij die €26,- niet zo zeer hoor maar als je afgaat op de vele reviews die ik op internet al gelezen heb, dan gaat het om duizenden klanten die zo gedupeerd worden en dan loopt het al snel in de tien-, zo niet, honderdduizenden euro's want het gaat bij lange na niet altijd om kleine bedragen zoals die van mij.

Billy19

Bericht door Billy19 »

Op 21-04-2020 hebben wij een coupeschaar besteld bij trend X. Op 28-04-2020 kreeg ik per mail de mededeling dat de bestelling onderweg is en deze binnen 13 a 15 dagen bezorgd zou worden.
Op 15 mei 2020 heb ik een vriendelijke mail gestuurd met de vraag of Trend x kan aangeven wat de status is van de bestelling. Tot op heden heb ik daar geen reactie op ontvangen.
Op dinsdag 26 mei 2020 heb ik nogmaals gemaild en deze keer heb ik dringend verzocht binnen een week een reactie te willen ontvangen omdat ik anders andere stappen onderneem. Tevens is de bestelling niet te volgen via een track and trace.
Het lijkt hier te gaan om een organisatie die misbruik maakt van mensen, zelfs in de Corona situatie. Zij lijken hier juist op in te spelen door het actief aanbieden van mondkapjes, kappersscharen en ga zo maar door.
Ik hoop dat jullie dit oppakken en er wat mee doen!

4Rozen

Bericht door 4Rozen »

Opgelicht door Trendx

Op 13-5 een dromenvanger besteld en ik heb daarna niets ontvangen. Ze reageren niet op e-mails en telefonisch zijn ze niet te bereiken. Het gaat mij niet om de € 13,95, maar om het principe dat oplichters gepakt worden en niet nog meer slachtoffers maken. Trendx is een oplichtersbende!
Niemand moet nog iets via deze website bestellen. Vandaag ook aangifte gedaan!

Dburg

Bericht door Dburg »

Opgelicht door Trendx.nl. Bestelling geplaatst in februari 2020. Niets ontvangen. Mails en oproepen worden niet op gereageerd of beantwoorden. Mijn bestelling is niet terug te vinden T33930. Aangifte gedaan, er is een FB pagina in eer van hun. Ze staan overal geregistreerd als oplichters en toch bestaat de website en is het nog actief. Op klacht.nl is er dit jaar al 118 meldingen van oplichting. Op e-TrustShop staat alleen maar positieve beoordelingen, dus volgens mij ook nep en in samenwerking. Er staat dat de volmachthouder van Trendx.nl een ene Gianna Cipollone is; kvk en belastingnummer erbij. Alles over haar is te vinden online. Informatie is ook te vinden op Drimble.nl. Graag iedereen aangifte doen. Graag naar het pand in Arnhem om te kijken of het echt bestaat. Haal deze site zsm weg!!

Gies

Bericht door Gies »

Op 25 februari 2020 mondkapjes besteld voor € 44,85.
Regelmatig geïnformeerd naar de status van de bestelling.
Eerst krijg je nog een antwoord in de vorm van een niet werkende trackingcode, daarna blijft elke reactie achterwege.
Ik sluit maar aan in de lange rij slachtoffers van TrendX.

samgs

Bericht door samgs »

Op 1 mei 2020 heb ik een smartband besteld bij TrendX, die op 3 mei 2020 zou zijn verzonden. Inmiddels is het 3 juni 2020 en ik heb nog niets ontvangen. TrendX reageert op geen enkele e-mail of telefoontje. Nadat ik had gedreigd contact op te nemen met de media en politie, heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Nooit wat aanschaffen, pure oplichting.

samgs

Bericht door samgs »

In aanvulling op mijn vorige bericht: ik heb TrendX medegedeeld dat ik aangifte gedaan heb, krijg ik twee uur later dit terug:

bedankt :D

Ze lezen dus gewoon wel alle e-mails en besluiten bewust om niet te reageren, tenzij het hen uitkomst. Blijkbaar achten ze zichzelf nog oppermachtig ook.

Kiki80

Bericht door Kiki80 »

Ik heb in februari een bestelling geplaatst. In maart een tussenbericht gehad dat de levering wat langer zou duren. Prima, in deze coronatijd begrijpelijk. In mei een mailtje gestuurd met de vraag wat de stand van zaken is. Na 3 weken nog geen reactie. Ben ik gaan bellen. Een uur in de wacht gestaan. Mevrouw die ik sprak vond het erg om te horen dat er niet is gereageerd op mijn mail. De producten waren een tijdje niet meer op voorraad maar nu weer wel dus ze zou opdracht geven tot verzenden.
Uiteindelijk vandaag mijn bestelling na 4 maanden ontvangen. Blijken het de verkeerde te zijn! Had luxe mondkapjes besteld die aardig wat kostte en ik heb in plaats daarvan, de goedkoopste versie gekregen.

Ik ging weer bellen en ondertussen kwam ik op deze site terecht. Had genoeg tijd om te surfen want ik heb weer langer dan een uur aan de telefoon gehangen. Tijdens het lezen van de reacties op deze forum heb ik opgehangen. Want zo te lezen moet ik allang blij zijn dat ik wát heb ontvangen. Belachelijk dat ze al zoveel slachtoffers hebben kunnen maken en er nog steeds meer bijkomen.

Triviato

Bericht door Triviato »

Ik heb ook higiene maskers in Februari gekocht en nooit ontvangen. Het is onmogelijk om contact te krijgen met Trendx.
Het zijn oplichters.

Queza01

Bericht door Queza01 »

Mondkapjes besteld op 26 februari. Aanvankelijk vertrouwen in, zeker omdat ik reacties kreeg over vertragingen. Prima in corona tijd. Laatste bericht was op 7 april. Nu alweer 2 maanden later en geen enkel bericht meer gekregen.

Hissink

Bericht door Hissink »

Opgelicht door Trendx, net als al mijn voorgangers hier; zelfde verhaal. En er wordt gemanipuleerd met de reviews, echt schandalig.

Marsoven

Bericht door Marsoven »

Zelfde verhaal. Daarom lees ik altijd beoordelingen voordat ik mijn geld overboek zo besloot ik bijvoorbeeld om te gaan handelen. Lees altijd beoordelingen !!
Laatst gewijzigd door Moderator op 08-06-2020 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Spam verwijderd.

Moderator
Site Admin

Bericht door Moderator »

Marsoven schreef:
08-06-2020 10:01
Zelfde verhaal. Daarom lees ik altijd beoordelingen voordat ik mijn geld overboek zo besloot ik bijvoorbeeld om te gaan handelen. Lees altijd beoordelingen !!
Hee. Vier quasi-ontopic posts die allemaal naar 'Instaforex' verwijzen en dus als verkapte reclame fungeren. Permanente ban voor jou, doei.
Laatst gewijzigd door Moderator op 08-06-2020 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reclame verwijderd.

Fleur Boeynaems

Bericht door Fleur Boeynaems »

Hier ook een gelijkaardig verhaal. In april heb ik mondmaskers besteld voor mijn dochter (bijna €50).
Eerst een e-mail dat de zending vertraging had opgelopen. Vervolgens op 29/4 en 8/05 een mail waarin de bestelling te traceren was. Uiteraard valt er niets te traceren en werken de links niet.
Mails naar de klantendienst blijven onbeantwoord en bellen heeft ook geen zin.

Ik heb geen hoop meer dat ik ook maar iets zal ontvangen. Maar, deze mensen moet gestopt worden.
Ik heb aangifte gedaan, maar denk niet dat hier veel van terecht zal komen.

josepjel

Bericht door josepjel »

opgelicht door trendx

bij trendx mondkapjes besteld ongeveer 2 mnd geleden nog steeds niets ontvangen div malen gebeld niet te bereiken en te mailen geen reactie hierop gekregen ik denk geld weg en geen mondkapjes hopelijk doen ze hier eens wat aan gezien de negatieve reactie's oplichters zijn het

Plaats reactie