Opgelicht door SimpelICT

SimpelICT

Opgelicht door SimpelICT

Bericht door SimpelICT »

Voor iedereen even alle feitjes op een rij'tje. Gebruik deze informatie vooral bij je aangifte.
(LET OP: bij alle websites en emailadressen heb ik de . van .nl of .com weg gehaald. Trustpilot laat je namelijk geen websites posten)

** gathering.tweakers(punt)net/forum/list_messages/038384 **
Ook te volgen op tweakers daar verwijderen ze de post niet. Hier kun je ook reageren met eventuele informatie of vragen.
**

De website "SimpelICT com" bestaat niet meer. Alle gegevens zijn nagenoeg verwijderd. De website werd gehost bij: www.tucows com/ , voor het registreren van een website moeten ook persoonsgegevens worden gebruikt.

SimpelICT com staat ingeschreven in het KVK (nummer: 65786378) uit gegevens van het uitreksel blijkt:
Bedrijf is gevestigd op: Willem Kraanstraat 68, 1063ML in Amsterdam. Telefenoonnummer: 0687136478. Het bedrijf is een eenmanszaak op naam:
Asim Ali Khan, geboren op 11 maart 1993. Verder staat er op het uitreksel nog een telefoonnummer genoemd: 065786378 en er staat nog een bedrijf onder het zelfde kvk-nummer geregistreerd: Trading Lightning.

Op de website van SimpelICT stonden de volgende gegevens:
Adres: Willem Kraanstraat 68, 1063ML in Amsterdam
Telefoonnummer: 0620730378
Er zijn twee rekeningnummers bekend. Het verschillende hoe je de betaling deed:
- NL 70 DEUT 0265262313
- NL 51 DEUT 0265262461

De live chat van de website is nog online. De berichten worden nog verstuurd maar niet gelezen of op gereageerd.

(Vervang (punt) voor .)
-https://direct(punt)lc(punt)chat/12398478

Op de Facebook pagina van SimpelICT stond ook de website "www.financieelhulp nl" benoemd. Deze website is helaas ook niet meer actief.
Er zijn verschillende pagina's gevonden waarop de rechtspersoon van SimpelICT is getagt of actief was. Deze gegevens zijn er allemaal gevonden:
-Sport school Ajuau & Etta Gym, Jan Rebelstraat 2, 1069CB Amsterdam
Email: [email protected] nl
- Trainer 1:
* Mohamed Ettajiri, 0641585337
* instragram com/coach_etts
* facebook com/mohamed.ettajiri
- Trainer 2:
* Mohamed Ajuau, 062855063w
* instagram com/m_ajuau
Profiel foto's van Asim Ali Khan:
- www.linkedin com/mwlite/in/a-k-7596a7171
- https://imgshare io/image/NKZ8oj

Lijst met bekende malafide handelspartijen:
www.politie nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html

Op Trustpilot staat dit adres genoemd:
Burgemeester van Leeuwenlaan 69-4, 1064KM in Amsterdam.

Nogmaals het advies aan iedereen om aangifte te doen tegen dit bedrijf en rechtspersoon. Ik blijf informatie zoeken en delen. Ik deel deze informatie op zoveel mogelijk plekken tot iedereen zijn of haar geld terug heeft. Verlaag je vooral niet tot het niveau van deze oplichter(s).

@SimpelICT, Ik heb hostinggegevens, RAW data, databasegegevens, persoonsgegeven, verblijfadressen (ook ouders). Ik wil geen manhunt en zal deze informatie "nog niet" delen (deze gegevens zijn wel aan de politie overhandigd). Alle gegevens worden verwijderd als iedereen zijn / haar geld terug heeft.

Plaats reactie